![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() Het is waar dat alle mensen gelijk zijn , maar de cultuurverschillen voor problemen zorgen. (Zo erger ik mij bijvoorbeeld dood aan Duitsers die tijdens de vakantie al voor dag en dauw hun handdoekjes gaan leggen aan het zwembad).
Maar wat de islam betreft zijn de meest gevaarlijke diegenen die de koran kennen. Diegenen die geronseld worden en opgeleid worden om te strijden tegen het Westen. Diegenen die al eens in het gevang hebben gezeten waar sommige imam's de gevangenen bewerken en brainwashen. Elke terrorist kent de islam, en zal bij elke aanslag een deel uit de koran citeren. [size=3]8.12 Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: “Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af.” 8.13 Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet.[/size] [size=3]8.17. Gij doodde hen niet, doch Allah was het, Die hen doodde. [/size][size=3]( Het gevaarlijke karakter van deze tekst werd gedemonstreerd door de ouders van de moordenaar die in Venlo Renée Steegman dood sloeg. Hoewel analfabeet konden zij deze tekst wel citeren.) [/size] [size=3]8.39[/size][size=3] En bestrijdt hen (de ongelovigen) totdat er geen vervolging is en de godsdienst geheel voor Allah wordt. [/size][size=3]([/size][size=3]Vrijheid van godsdienst is niet toegestaan.)[/size] [size=3]8.59 En laat de ongelovigen niet denken dat zij een voorsprong hebben. Voorzeker, zij kunnen Ons niet ontkomen. [/size]
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
*/sarcasme* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het gaat hier om moslimterroristen. Ik raad je aan om vanaf vandaag eens het Nieuwsblad te lezen. Misschien krijg je er sneller mee te maken dan je denkt.
http://janice-laureyssens-visie.skynetblogs.be Laatst gewijzigd door Vicky : 14 maart 2005 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat het racisme van allochtonen een taboe is (alhoewel bijvoorbeeld iedereen weet dat het tussen het ael en de antwerpse joden niet botert) moet in z'n context gezien worden. Er zijn meer racistische belgen dan allochtonen, en bewegingen als de ael bijvoorbeeld zijn veel kleiner dat het vb. De meeste allochtonen zijn ook goed geintegreerd en politiek gematigd. Geen wonder dat door veel belgen dat toenemende autochtoon racisme als een grotere dreiging word gezien dan het allochtone racisme. Voor een leefbaar belgie zullen *beide* vormen van rassehaat ontzenuwd moeten worden, maar er is er een die op dit ogenblik rabiaat de bovenhand heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Ongeveer een jaar geleden heeft de Stad Antwerpen toch een project opgestrart waarbij ze Noord-Afrikanen gingen aanwerven en opleren, en ze zo klaar te stomen voor de privé?
Het plan is schromelijk mislukt en werd stilzwijgend afgevoerd. De Noord-Afrikanen verschenen niet of veel te laat op het werk. Gingen tijden de uren met elkaar in de kantine zitten praten. Konden geen gezag van de autochtone ploegbaas verdragen en maakten ruzie met collega's. Dus waarom moet de privé doen wat de overheid niet lukt?
![]() |
#47 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Of beschouwt de autochtone Vlaming zichzelf ook als een kinderverkrachter, massamoordenaar, maffiose politicus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Bewijs eens dat jou ritueel slachten verkeerd is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is het zo goed?
![]() |
![]() |
#52 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Racisme zal ook wel iets met IQ te maken hebben denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BartP : 14 maart 2005 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het ook erg!
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() our equals.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan! Laatst gewijzigd door Luddo : 14 maart 2005 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |