![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zijn anders geen koningen....
#43 |
Banneling
|
![]() De gretigheid waarmee sommige VB’ers zich storten op een klein artikeltje in de GVA doet vermoeden dat ze vingerlikkend wachten op een kogel voor de Fluppe -kunnen we lekker loos gaan meneer!- wat meteen de opener van deze topic verdacht maakt. Dit terzijde.
Dewinter mag best trots zijn op zijn doodsbedreiging. Normaal is dergelijke eer enkel voorbehouden aan machthebbers. Tot die club behoort onze huis-aan-huis-verkoper van onzin niet. De man/vrouw die Dewinter een kogel door de kop jast zal dus nooit de geschiedenisboeken halen, en zal veroordeeld worden voor het verspillen van munitie. De symboliek achter de dreigbrief vind ik goed en gevat gekozen (wat de opener van deze topic meteen weer vrijspreekt). Dewinter wil immers 'Vaderdag' vermoorden. De oude Marokkanen met baarden en djebella’s wil hij wegens niet aangepast afvoeren naar hun thuisland, terwijl hij hun drugdealende, stelende, en overlast veroorzakende Belgische kinderen hier (Antwerpen) wil verwennen met een gratis abonnement op de Lijn + een kindercheque voor elke aangeboden moederkoek. Leep. Vaderliefde kan je niet opsturen. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft altijd een mooi pak aan en hij rammelt niet met je voeten !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Danku zeer Metser. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#47 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blokbuster?
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik kreeg zelf ook al twee maal doodsbedreigingen voor wat ik schreef op diverse fora. Het onderzoek loopt nu al meer dan één jaar. En nog steeds heeft men niets gevonden, alhoewel ik zeker weet dat de dreigementen uit de hoek van Indymedia komen en ik de politie daarover heb ingelicht. Nochtans, Prof, ben ik ook maar een modale burger met een bepaalde mening.
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heikele zaak, die doodsbedriegingen tegenwoordig. Persoonlijk zou ik al beginnen met het serieus optrekken van de op te leggen straf bij dergelijke misdrijven. Kwestie van degene die zich met schaar en krant in het midden van de belangstelling wil werken -en anoniem; dat vergroot de kick- , tweemaal te doen nadenken voor hij zijn collage post. Er is ook geen enkele valabele uitleg te verzinnen voor doodsbedreigingen, ze zijn een pest voor de slachtoffers en ze creëren een nationaal gevoel van onveiligheid en afgrijzen. Stop ze waar ze horen en dat voor lang, met als beloning voor eventueel goed gedrag geen vervroegde vrijlating maar een toelating om terug van de postdiensten te mogen genieten. Na censuur uiteraard, het gaat hier immers nog steeds over de gevangenis.
Maar al geef je levenslang op water en brood, toch zal je er rekening mee moeten houden dat er tussen die 10.000.000 Belgen altijd wel enkele gekken zullen zitten die dol zijn op water en brood. Gelukkig voor ons (Jan met de pet) richtten zij hun schrijfsels waarschijnlijk op bekendere of invloedrijkere personen maar dat is geen excuus. Wat niet wegneemt dat die Bekende of Invloedrijke PerSonen (vanaf nu bips) daar toch rekening mee moeten houden dat ook zij vroeg of laat wel eens erg zouden kunnen schrikken bij het legen van de brievenbus. En hoe extremer, afwijkender of machtiger die bips zijn, hoe meer kans ze lopen. Het is dus niet verwonderlijk dat De Winter slachtoffer is. Als mensen als De Winter kinderen hebben zou ik denken dat ze kappen met hun politieke loopbaan. Dat zou ik althans doen. Niets, maar dan ook niets, gaat boven mijn twee prinsesjes. Zolang de meeste bips er anders over denken hebben doodsbedreigingen niet veel nut en zullen er dus minder opduiken, maar ikzelf zou niet echt de behoefte hebben om de held uit te gaan hangen. Ma soit, doodsbedreigingen; een oud kwaad en dus moeilijk uit te roeien.
#52 |
Minister-President
|
![]() ... tja als je ziet dat de moslimsbedreiger van bousakla 1€ morele schadevergoeding moest betalen. En wat jij zegt toegeven aan bedreigingen is toch wel het domste dat ik op dat vlak gehoord heb; Dan zou iedereen met een niet PC mening z'n mond moeten houden want zij worden dagelijks bedreigd zelfs door de man van mevr "honte"linkx ... die de totale oorlog aan andersdenkenden verklaard.
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Vandaag heb ik -heel toevallig- hierover een uiterst klein artikeltje gevonden over deze doodsbedreiging.. ergens tussen het sport en de TV-krant op bladzijde 33(!) van HLN. Ik vind dat nogal een opvallend contrast met de voorpagina-berichtgevingen over Naïma.. FDW zal wel te weinig pigment hebben om ook voorpagina-nieuws te worden??
![]()
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Af en toe komt Ancapa idd leuk uit de VB-hoek.
![]()
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het ogenblik dat De Winter een kogel naar het puntje tussen zijn ogen ziet vliegen gaat hij zich ook dom voelen. Al is het dan maar even...
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan jij dat dan ernstig nemen?
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|