![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ah... voor de rest reageer ik er zelfs niet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkele voorbeelden
Als je nu bijeen geklopt word, ben je niet alleen je tanden en ribben kwijt ,maar ook je mobieltje en je portefeuille. Portiers aan discotheken die hun job consequent doen, worden of aangeklaacht, of overhoop geschoten/gestoken. Dankzij een andere hobby van mij heb ik hierover een serieus leuke anecdote. Ik doe aan Larp, life roleplaying games, en ik maak dus nepharnassen in kunststof. Een kennis van me vond het een goed idee om als buitenwipper een borstkuras onder zijn vest te dragen, leek ie wat breder en kon hij meer meppen incaseren op zijn lichaam.Dus had ie er eentje 2 maand na de ingebruikneming kwam hij terug om wat schade te laten herstellen. Een gaatje erdoor, door 1mm RoestVast Staal en 6mm HDPE(taaie kunststof)Een messteek wist hij te vertellen, perfect in het midden waar de maag zit. Een idioot wou per se binnen en dacht het te kunnen regelen met een "vlindermes". Als vrouw wachten op een tram in Brussel, dat brengt op zijn minst verbaal geweld op.
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelieve (nog maar eens) in kaart te brengen waar de onveiligste zones in België zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Paulus, jij vind het dus niet belangrijk om te streven naar 100% veiligheid op de straat? Jij vindt het voldoende dat er steeds een aantal veilige straten blijven bestaan om u weg langs te zoeken, dat de rest van de straten dan ontoegankelijk zijn neem je er dan maar bij? Een beetje een rare redenering vind ik!
![]() Maar, je doet maar he! Als je ooit wat last krijgt in zo een minder toegankelijke straat moet je niet komen klagen he! 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die portier heeft na dat gevalletje met zijn mobieltje na de politie ook de ambulance gebeld.
Die mesgebruikende idioot had niet verwacht iemand met "bodyarmour" tegen te komen ,en was zo verbaast dat het mesje op de buik stond in plaats van erin dat deze idiote misdadiger(poging tot doodslag) zo verbaasd was dat ie zijn pak slaag incasseerde zonder tegen te spartelen.(hoe zou je zelf zijn, ze hebben je tenslotte net proberen neer te steken) Volgens de rest van het verhaal waren de politieagenten verbaast, en wilden ze dus ook die portier een aanklacht aansmeren, want je mag blijkbaar geen verdedigingsmiddelen hebben.Daar is weliswaar nooit iets van gekomen, waarschijnlijk eentje met 2 strepen die verder nadacht voor er een proces van te maken.
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In het uitgangsleven is dit van alle tijden hoor. Portiers zijn natuurlijk altijd engeltjes (ik heb het nu niet personlijk op jouw vriend, maar meer op types zoals die spijtoptant indertijd.. de naam ontglipt mij) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus, ik spreek niet over allochtoon of autochtoon, net om in dit geval politiek correct te blijven, maar het feit dat 8 vriendjes ook verdwaast stonden te kijken toen een 1m90 grote en bijna even brede kerel een messteek in de maag glimlachend accepteerde en dan een pak slaag van een leven uitdeelde spreekt normaal voor zich.
Ik snap wat je wil zeggen, het was geen prive club,maar een overladen fuif, waar de veiligheid al in het gedrang was, dan nog een groep duidelijke lastpakken toelaten.. da's geen profesionele aanpak zou ik zeggen. In alle geval, je wou een kaartje met hotspots. ga eens een avonde wandelen door Schaarbeek, da's al 1tje.
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() in dat gladde bolletje van paulus kunt ge toch geen verstand meer bijkrijgen,laat dat aardmannetje maar doen,bij mij staan die in de tuin,en mijn hond geeft die soms een bad.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() laat paulus maar praten,zulke aardmannetjes staan bij mij in de tuin en mijn hond mag van tijd tot tijd hun een badje geven.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er werd gevochten en neergestoken dat het een lust was in die tijd. Enkel straten in Schaarbeek = heel België? we hebben het hier over het aangepraat onveiligheidsgevoel van de Vlaming, niet vergeten hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() mvg. Rogier ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() Het probleem met extreem rechts is dat ze weten dat ze de mensen bang kunnen maken met spookbeelden. Ik heb gisteren lekker frietjes gegeten in mijn buurt zonder lastiggevallen of bekeken te zijn geweest.
Iedereen heeft wel ervaringen met allochtonen. Dat wil daarom niet zeggen dat ze allemaal zo zijn. Misschien moeten we maar eens nadenken over wat nu eigenlijk het probleem is. Van extreem rechts vind ik het gewoon teveel stinken naar volksmennerij, en iemand die mij komt vertellen dat buitenlanders profiteurs zijn is in mijn ogen gewoon ofwel niet slim genoeg om het ECHTE probleem te zien of gewoon te lui. Het is gemakkelijk om u te laten meesleuren in die hysterie alsof allochtonen in dit land de oorzaak zijn van alle problemen. Versta me niet verkeerd. Ik ben zelf ook op mijn hoede, maar misschien leven er in dit land gewoon teveel gefrustreerde mensen. En dan kun je je afvragen: wordt die frustratie gevoed door algemeen gekende problemen (werkloosheid, straffeloosheid, ...) of eerder aangewakkerd door een op stemmen uitzijnde oppositie? Zelf ben ik eerder blauw getint van politieke overtuiging, maar dit overstijgt politiek. Dave "The Matrix is the world that has been pulled over your eyes to blind you from the truth..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
![]() Citaat:
1) De jeugd van tegenwoordig is pervers 2) Vroeger was het veiliger De goeie ouwe tijd is gezever. De manier om dit 'gevoel' op te lossen is door mensen te educeren.
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
![]() Citaat:
Hij wilde eerst het VB terugdringen door mensen bij mekaar te brengen. Vandaar de subsidies voor inrichten van buurtfeesten. Nu heeft hij echter ontdekt dat als mensen samenkomen ze mekaar opjutten zodat het 'gevoel' van onveiligheid stijgt ! Komen er nu subsidies om niet meer bij mekaar te komen? Of wachten we op een volgende studie? |
|||
![]() |
![]() |