![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() BTW, ik zei Turkse politicus omduidelijk te maken dat ze turkse roots heeft.
Volgens wikipedia is ze een nederlandse politicus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() [quote=Vicky]Wat is dat nu weer voor onzin. Wij wensen dat vreemdelingen zich aan de wetten houden van het land. Wij wensen niet dat vreemdelingen hier baas gaan spelen. Zeker niet wanneer ze daarbij over wapens kunnen beschikken.
![]() Ik wens dat vreemdelingen hun biezen pakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Ik aanvaard het geag van IEDER politieagent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() Principieel ben ik tegen volksvreemden bij de politie. Maar bij relletjes luisteren islamieten altijd sneller naar een politieman van het eigen volk?! Dus ik ben wel voorstander van een soort bemiddelaar status die dan uitgevoerd wordt door dergelijke volksvreemden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Om polies te kunnen worden moet je een hele opleiding volgen, daarin is iedereen gelijk. Om het even wie dat bereikt is zijn gezag even waardig als een ander. Dat ie het kan verspelen is een persoonlijke keus en heeft niets te maken met enige afkomst. Daarom ook dat ik nooit ga eisen dat VB'ers uit dat appraat zouden geweerd worden. Om dat principe.
|
![]() |
![]() |