![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Dramatisch voorval.
Maar dramatischer is het feit dat links zowel in de VS als erbuiten het weer op de wapenwet moet steken ![]() In Canada zijn meer geweren per gezin dan in de VS ( Bron: bowling for Colubine (moeilijk rechts en pro NRA te noemen)). Dus aan de wapenwet zal het wel niet liggen. Het ligt eerder aan de mentaliteit en de soc omgeving van de mensen (door wat ze zich laten beinvloeden,...) Trouwens een groot deel van de VS-doden door wapens zijn slachtoffers van drugsbendes die een terretorium gevecht willen uitvechten en daarvoor rouw ik niet. Om te eindigen . Wapens zijn niet gevaarlijk maar mensen wel. Een m 16 kan jaren aan de schouw hangen terwijl de buurman zijn gezin vermoordt met een slagersmes
![]() |
![]() |
#42 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
(Je zou bijna gaan denken dat jullie Hitler-fans zijn aangezien jullie het blijkbaar moeilijk hebben met het feit dat vermeld wordt dat het een Hitler-fan is, kunnen jullie uitleggen waarom dat zo is?) Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 22 maart 2005 om 19:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() Hoe dan ook, ik ben er zeker van dat er in die school een tijdje niemand meer gepest gaat worden. Er komen dan toch ook nog goede dingen uit dit drama.
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 22 maart 2005 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
de link isdan snel gelegd Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
Burgemeester
|
![]() Wat maakt het uit of die jongen een Hitlerfan was? Hij had waarschijnlijk serieuze problemen, anders doe je zoiets niet. Hij wou zich afzetten tegen de maatschappij. En hoe dat beter te doen dan fan te worden van de zowat meest verguisde persoon van de 20e eeuw.
Ik vind het echter wel grappig hoe geïrriteerd de VB'rs hier reageren op dit feit. Ik begin mij bijna af te vragen waarom. (Ik ben niet een van de mensen die denkt dat het VB vol met neo- of zelfs echte nazi's zit)
![]() |
![]() |
#53 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 22 maart 2005 om 20:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Antoon 's symphatie voor Hitler zit verdoken(voor jullie) in z'n adoratie voor politici als Bush en Zwarzenegger. Ik weet het, zo lang Bush geen moslims gaat vergassen, zullen die sukkels van een westerse media de vergelijking met Hitler niet maken. Maar laat Hitler's jodenhaat er even uit, en de rest is exact hetzelfde. De politiek die ze voeren, de stijl, de propaganda,.....alles is een kopie van Hitlers regime in de jaren '30. En weet je wat? Een hele tijd terug moest een Nederlandse politica zich verantwoorden voor de vergelijking van Bush met Hitler. Een hele hoop commotie in de pers. Fortuyn mochten ze gerust vergelijken met Hitler, daar was niks mis mee, maar het "beledigen van een bevriend staatshoofd!!!", hola, d�*t mocht niet. Wel beste mensen, anno 2005 zijn we zover dat een US senator, NIET een prgressieve Democraat, maar een conservatieve Republikein, Bush heeft vergeleken met Hitler. En dan heb ik het niet eens over de groep ernstige, gerespecteerde journalisten en schrijvers in de VS. Als je Zwarzenegger's biografie even uitspit, die is nog 2 keer erger. Dit is een man die in talloze publieke statements z'n adoratie voor Hitler heeft uitgesproken, die openlijk Kurt Waldheim is blijven verdedigen, etc, etc..... Een die kerel wordt klaargestoomd om de next President of the US te worden. Let maar op. De voorstellen om de Constitution te veranderen zijn al onderweg. En ze worden gesteund door enkele machtige figuren. My point is, iemand die vandaag een Bush/Zwarzenegger-fanaat is, was ongetwijfeld een Hitler-fanaat geweest in de jaren '30. Read history. Dezelfde families en multinationals die Hitler aan de macht hebben gebracht, vind je vandaag in Bush z'n entourage. En hetzelfde soort mensen onder de bevolking juicht deze leider toe. En je ziet dezelfde soort "terughoudendheid" (noem het:angst)van media en politici. Ze roeren zich wel eens, maar als Big Boss op bezoek komt rollen ze de rode loper uit en wordt hij ontvangen als een Romeinse keizer. En weer zitten ze te speculeren dat "Hij dit én dat wel niet zal gaan doen." Net als bij Hitler in de jaren '30. Oostenrijk innemen? Neen,dat zou Hitler niet wagen. Polen binnenvallen? Ben je gek? Dat is linkse propaganda. En Hitler nam Oosterijk in. En met ze'n allen keken ze ernaar, maar niemand protesteerde. En Hitler viel Polen binnen en toen was het al veel te laat. Vijtien later stonden ze allemaal te huilen, "Wer haben est nicht gewust." Watch out, people! Het Vierde Rijk is op komst. En wie gaat jullie deze keer redden?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 22 maart 2005 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
38.36 per 1.000.000 per jaar zou voor België méér dan 1 dode door vuurwapen PER DAG betekenen. We zouden veel Bende van Nijvel, Dutroux, Fourniret, Pandi, ... nodig hebben want jij overkoepelt al gauw 20 jaar in de Belgische geschiedenis ... En over links en rechts: is mijn linkervoet diegene waar mijn dikke teen rechts staat? En met uw Rwanda verhaal schiet je in je eigen (linker) been Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 23 maart 2005 om 00:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.cnn.com/2005/US/03/22/sch...ing/index.html Citaat:
![]()