Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 april 2005, 12:31   #41
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Waarom niet? Ik vind uitlokking een goed principe, en dat zouden ze ook moeten inzetten om corruptie te bestrijden. Er bestaat geen andere manier om discriminatie te onderzoeken. Ik versta dat de racisten nerveus beginnen worden.

In Texas sturen ze prostitueé's naar mannen en als ze ingaan op hun voostel vliegen ze achter de tralies, eens zien of onze rechtse vrienden dat ook nazi-technieken vinden.

Dat zijn inderdaad ook Nazi technieken.

Ik zal eens een envelopken met 5000 euro voor uw deur gaan leggen waar geen naam op staat, ...

je raapt het op, en steekt het in je zak, ga jij gaan melden dat je dat geld gevonden hebt, ...

Op een verzoek van een prostituee ga je misschien niet ingaan, maar het vlee is zwak tomm, ben je zeker dat je op alles nee gaat zeggen, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2005, 12:32   #42
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zeg je nee tegen uwen beste vriend die die laatste DVD van weet ik veel wie wil copyeren, ...

bvb, ...
Oud 1 april 2005, 12:43   #43
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge begint precies schrik te krijgen hé... straks zullen huizbazen en dancings geen allochtonen meer mogen discrimineren, oh ramp!
Ik ken twee huisbazen en ik weet dat die nog liever hun boeleke laten leegstaan, of met de grond gelijk maken dan verplicht te worden bepaalde huurders binnen te nemen.

Bij dancings zullen het rap privé clubs worden, het is namelijk zo dat als een dancinguitbater begint met "jongerenbendes" binnen te laten hij 20 mannen over de vloer krijgt die niks of weinig consumeren en daar 20 vrouwen, 20 venten en 30 koppels die daar elk weekend 50 of 100 euro laten liggen voor buitenjaagt.

Geloof mij of nie, noem mij maar ne racist, het is pure realiteit. ik heb het zien gebeuren, ik heb een dancing van topzaak naar totale leegloop zien gaan toen ze op een gegeven moment om een of andere reden begonnen met allerhande crapuul binnen te laten.

Ze hebben van alles geprobeerd om het terug goe te krijgen, renoveren , van naam veranderen , overlaten, nog eens overlaten, wel het staat al 10 jaar leeg ondertussen, ...

Twee andere zaken met een streng deurbeleid, staan elk weekend nog altijd vol volk, en daar mag trouwens occasioneel een alochtoon binnen, als hij niet met een ganse bende voor de zaak staat, oh en zelf autochtonen worden daar geweigerd als ze met 20 man voor de deur staan, of een beetje den onozelen staan uit te hangen. Mensen komen daar voor hun te amuseren nie voor te vechten of door zatterikken of ambetanterikken lastig te worden gevallen.
Oud 1 april 2005, 12:45   #44
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
pas maar op tomm want stel dat men ooit op U een lokaas of uitlokker stuurt .... of durfde gij zeggen met de hand op het hart dat ge nooit een wet overtreedt..

Inderdaad Tegendradigaard, het vlees is zwak, ...
Oud 1 april 2005, 12:56   #45
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

als ze een uitlikster sturen dan liefst 1 goed voorzien van oren en poten....

wat een freudiaanse vertikking zeg.... 'k laat ze speciaal staan...

('t zou der een van agent Crabtree kunnen zijn.....)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2005, 13:06   #46
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Bitweiser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Texas sturen ze prostitueé's naar mannen en als ze ingaan op hun voostel vliegen ze achter de tralies, eens zien of onze rechtse vrienden dat ook nazi-technieken vinden.
Klop totaal niet.
Ten eerste zijn het geen prostitueés maar undercover politie-agentes. Ten tweede worden die niet op de mannen losgelaten maar lopen ze gewoon over straat (akkoord in suggestieve sexy kleding) maar moeten de mannen in kwestie de eerste stap zetten. Er is dus geen sprake van effectieve uitlokking.
Oud 1 april 2005, 13:42   #47
Tegendradigaard

Standaard

laat staan van uitlikking...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 1 april 2005, 13:43   #48
Tegendradigaard

Standaard

ge zou trouwens verschieten wat ze allemaal uit hun dingens kunnen zuigen he...

Oud 5 april 2005, 07:07   #49
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Hoe komt Elio eigenlijk aan die reputatie van pedofiel?
van aan het Anneessensplein in Brussel. The place to be... je bent jong, niet homofoob en je wilt wat bijverdienen...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 07:11   #50
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
.........en met dat soort insinuaties, worden levens kapotgemaakt..........
Di Rupo de aartsengel van de ps... de onschuld zelve...

van die jonge gastjes... penetraties... bedoel je toch ?!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 5 april 2005, 07:14   #51
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom niet? Ik vind uitlokking een goed principe, en dat zouden ze ook moeten inzetten om corruptie te bestrijden. Er bestaat geen andere manier om discriminatie te onderzoeken. Ik versta dat de racisten nerveus beginnen worden.

maar dat geldt dan zeker niet voor drugs dealen of diefstal in auto's en stelen van handtassen zeker ?!
Oud 5 april 2005, 07:50   #52
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Di Rupo de aartsengel van de ps... de onschuld zelve...

van die jonge gastjes... penetraties... bedoel je toch ?!
[size=4]Bewijzen ?? Nee ?? Klep houden !! [/size]
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 08:42   #53
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
[size=4]Bewijzen ?? Nee ?? Klep houden !! [/size]
Een schijn'heilig'e post als ik uw reacties op de dood van de paus gelezen heb... Een vreselijk selectieve verontwaardiging...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 10:06   #54
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Dikwijls hoor je hier op dit forum dat de politiek slecht bezig en dat criminalitiet beloond word maar als ze dan bepaalde tactieken willen toepassen zoals spionage en andere undercover acties om bewijzen te verkrijgen dan zijn het diezelfde personen die bakken kritiek en dergelijke uitspuwen.

Maar als je de criminaliteit wilt aanpakken dan moeten we onze tactiek veranderen en bepaalde mensenrechten overtreden.
Ook moet er een hervorming komen van justitie.En vooral de straffen moeten zwaarder worden naargelang de feiten.Ook moeten jongeren vanaf 14 jaar(of misschien vroeger) berecht kunnen worden als volwassenen en dit om jongerenbendes af te schrikken want deze misbruiken -18-jarige om hun vuile werk te doen omdat deze toch vrijuit gaan.
Voor de georganiseerde misdaad moeten betere middelen vinden om bewijzen te kunnen verkrijgen die dan ook effectief geldig zijn in de rechtbank en hiervoor vind ik spionage en undercover agenten een goede zaak maar de vraag is waar en wanneer trek je de grens???
en ik begrijp dat vele mensen schrik hebben als je deze wetten gaat veranderen dat je de deur openzet voor dictaturen.
Maar moeten we dan gewoon lijdzaam toezien hoe criminaliteit beloond word en jongeren bendes van allerlei nationaliteit onze steden onveilig maken door mensen te beroven,vechtpartijen te houden, meisjes verkrachten in groep en zo meer en dan meestal zomaar vrijuit gaan door gebrek aan bewijzen of doordat er geen plaats is?
Stel je eens voor dat je dochter van 17 verkracht word door een 5 tal 17 jarige jongens van autochtone of allochtone afkomst en deze dan vrijuit gaan doordat er niet genoeg bewijzen zijn in de vorm van getuigen of zo meer???
Of dat je vrouw aan het winkelen is in het stad en ze brutaal word overvallen door zo'n jongerenbende?
voorbeelden genoeg als je de krant open slaat om IETS te doen tegen de misdaad en vooral de georganiseerde en de jongerenbendes.
ook de herinvoering van de doodstraf is volgens mij een goede zaak.
maar vooral de leeftijd van jonger waarin ze als volwassenen worden berecht moet drastisch omlaag en ik denk 14 is een goede leeftijd om verantwoordelij kte zijn voor je eigen daden,vinden jullie ook niet?
misschien 12 jaar maar dat is misschien een beetje te jong denk ik dus ik hou het op 14 jaar.

maar laten we het eens zijn dat er iets moet gebeuren tegen de criminaliteit en als de criminelen 1000 allochtonen zijn en 1 autochtoon of 1000 autochtonen en 1 allochtoon mag niet terzake doen vind ik.Dus een harde aanpak van jongeren bendes in grootsteden en als dit meer allochtonen zijn dan is dit nu eenmaal zo en we mogen ook eens een grote schoonmaak houden in onze grootsteden inzake illegalen,drugsgebruik,moslim extremisme en nog vele andere en laten we beginnen in molenbeek
En ik denk dat jullie nog wel honderden van zulke wijken kennen ,niet?
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2005, 16:52   #55
Dr. Bos. Herz.
Partijlid

Dr. Bos. Herz.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prutske
Nu zijn we niet ver meer af of we zitten in een dictatuur.

Nu gaan de democratische regeringslijders al spionnen sturen om er op toe te zien wat de mensen doen ten opzichte van iemand anders zoals huisbazen en aan dancings en ja zo wat overal met wat zijn wij in ons land nog bezig.
weet je nog,toen er sprzake was van een kliklijn ,oei het land op zijn kop.
En wat is uw oplossink?

Waar problemen zijn moet ingrepen worden, yup yup yup, zo liever een paar 'spionnen' aan discotheken in plaats van constante spanningen en geweld.

En natuurlijk dat de multiculturele samenlevink niet marcheert alst de overheid zo geen maatregelen/initiatieven mag nemen.
Oud 6 april 2005, 13:15   #56
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Oud 6 april 2005, 13:57   #57
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie
Dikwijls hoor je hier op dit forum dat de politiek slecht bezig en dat criminalitiet beloond word maar als ze dan bepaalde tactieken willen toepassen zoals spionage en andere undercover acties om bewijzen te verkrijgen dan zijn het diezelfde personen die bakken kritiek en dergelijke uitspuwen.

Maar als je de criminaliteit wilt aanpakken dan moeten we onze tactiek veranderen en bepaalde mensenrechten overtreden.
Ook moet er een hervorming komen van justitie.En vooral de straffen moeten zwaarder worden naargelang de feiten.Ook moeten jongeren vanaf 14 jaar(of misschien vroeger) berecht kunnen worden als volwassenen en dit om jongerenbendes af te schrikken want deze misbruiken -18-jarige om hun vuile werk te doen omdat deze toch vrijuit gaan.
Voor de georganiseerde misdaad moeten betere middelen vinden om bewijzen te kunnen verkrijgen die dan ook effectief geldig zijn in de rechtbank en hiervoor vind ik spionage en undercover agenten een goede zaak maar de vraag is waar en wanneer trek je de grens???
en ik begrijp dat vele mensen schrik hebben als je deze wetten gaat veranderen dat je de deur openzet voor dictaturen.
Maar moeten we dan gewoon lijdzaam toezien hoe criminaliteit beloond word en jongeren bendes van allerlei nationaliteit onze steden onveilig maken door mensen te beroven,vechtpartijen te houden, meisjes verkrachten in groep en zo meer en dan meestal zomaar vrijuit gaan door gebrek aan bewijzen of doordat er geen plaats is?
Stel je eens voor dat je dochter van 17 verkracht word door een 5 tal 17 jarige jongens van autochtone of allochtone afkomst en deze dan vrijuit gaan doordat er niet genoeg bewijzen zijn in de vorm van getuigen of zo meer???
Of dat je vrouw aan het winkelen is in het stad en ze brutaal word overvallen door zo'n jongerenbende?
voorbeelden genoeg als je de krant open slaat om IETS te doen tegen de misdaad en vooral de georganiseerde en de jongerenbendes.
ook de herinvoering van de doodstraf is volgens mij een goede zaak.
maar vooral de leeftijd van jonger waarin ze als volwassenen worden berecht moet drastisch omlaag en ik denk 14 is een goede leeftijd om verantwoordelij kte zijn voor je eigen daden,vinden jullie ook niet?
misschien 12 jaar maar dat is misschien een beetje te jong denk ik dus ik hou het op 14 jaar.

maar laten we het eens zijn dat er iets moet gebeuren tegen de criminaliteit en als de criminelen 1000 allochtonen zijn en 1 autochtoon of 1000 autochtonen en 1 allochtoon mag niet terzake doen vind ik.Dus een harde aanpak van jongeren bendes in grootsteden en als dit meer allochtonen zijn dan is dit nu eenmaal zo en we mogen ook eens een grote schoonmaak houden in onze grootsteden inzake illegalen,drugsgebruik,moslim extremisme en nog vele andere en laten we beginnen in molenbeek
En ik denk dat jullie nog wel honderden van zulke wijken kennen ,niet?
Allemaal mooi en wel maar de PS wil niet mee. Jeugdsanctierecht : noppes, want dan raak je aan het electoraal clienteel van de PS.
En mits het in dit land de traditie is dat de PS de Vlaamse partijen gijzelt, en die Vlaamse partijen te laks zijn om daar iets tegen te doen want hun machtsgeilheid primeert op het algemeen belang, kunnen we nog blijven leuteren tot sint-juttemis, i.e. de tijd dat de PS verdwijnt.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2005, 13:59   #58
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
van aan het Anneessensplein in Brussel. The place to be... je bent jong, niet homofoob en je wilt wat bijverdienen...

Leuke jobdiscription...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be