![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Men laat het gewoon uit de hand lopen,door een veel te hoge graad van tolerantie. Laatst gewijzigd door doornroosje : 24 maart 2005 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze worden ook wel een beetje ontmoedigd denk ik. Gisteren in de bus: Marokkaans meiske staan recht voor een ouwe vent. Vent: "ik ga nie zitte waar makakken hebbe gezete zenne!" Maar echt door gans die bus :s Hébben ze eens manieren, is 't weer ni goed ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik een half-bejaarde blokker al niet meer zou aankunnen zou het wel heel erg zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hier is het omgedraaid, de oudjes van in de 80 jaar moeten rechtstaan omdat marokkaanse vrouw met 5 kinderen 3 bankjes benut.
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
![]() |
#50 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() multikul blijft toch chaos
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat het over Marokkanen gaat, dus zeg dan ook MAROKKANEN!! Ik ben zelf ook zgz "allochtoon" van de 2de generatie, maar mijn ouders komen wel uit Europa, en niet uit Afrika, het oudste contintent!! Doordat mensen zoals gij en de media steeds allochtonen gebruiken, voelen wij ons ook aangesproken. Dat men dan liever spreekt van Moslims of zwetzakken maar niet meer allochtoon. Nog een voorbeeld. Elke zomer is er in de Nekker wel iets aan de hand met marokkanen. 2 Zomers terug hebben marokkanen zelfs geld en gsm gestolen van nen andere marokkaan die zich geblesseerd had en op den ambulance aant wachten was. In Al die heise hebben 2 andere moslims het geld en de gsm van dien gekwetste moslim gestolen. Toch proper volk he!! En waarom worden alla Marokkanen over 1 kam geschoren? Omdat enkel het krapuul op straat komt, en we dan ook enkel deze mensen zien met hun criminele streken. De brave marokkanen blijven binnen en zien we dus nooit! Het wordt eens tijd dat wij, VLAMINGEN, iets doen aan dat moslimprobleem, want overal waar er moslims zijn, is er wel ambras. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die Vlaamse jongeren in Mechelen weten goed genoeg waarom Marrokaanse jongeren hun fuiven komen verstoren. Marrokanen & andere niet blanken mogen daar immers niet binnen door die racistische aap-portiers, en ik spreek uit ervaring.
Als marrokaanse jongeren er niet mogen feesten, dan zal niemand er feesten
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Gaan vlaamse jongeren de feestjes verstoren van anderen.Waarom bouwen maroks hun eigen feestjes niet,omdat er geen vrouwen zitten zeker,is ook zo op de stranden,zich vergapen aan de onzen en dan deftig van hun neus maken dat het allemaal "ho..." zijn.
Ze kunnen toch nog altijd feestjes bouwen met hun geiten |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar als het je troost, Vlamingen mogen hun sletten houden (eens ze boven 25 zijn ofzo). Want voor een moslimah, een kuise vrouw met eer waar niet tientalle venten zijn overgekropen, ga je door het vuur. Maar dat is iets dat decadenten Westerlingen nooit zullen begrijpen.
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Is daarom zeker dat jullie alleen mannelijke dieren eten,op de geiten kropen teveel vitale,woehahahahaha,mohammeds
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jij verdient een goed pak slaag van zo een "slet" of "hoer". Smeerlap.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Denkelijk was mohammed een vitale pedofiele veertiger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie stond er vroeger aan de poorten van de prof en de gallerys? Den Dikke Lulu (Mohammed), en die liet enkel da crapuul binnen, de brave marokkanen niet! Daarbij, de meerderheid van de portiers zijn marokkanen en die weten goed genoeg wie ze moeten binnenlaten. Mensen gelijk nen bouloufa of nen bougrine moeten nie binnekomen want dan ist sowieso ambras! EN IK SPREEK OOK UIT ERVARING want ik ben zelf ook al eens geweigerd geweest, en ik ben ook allochtoon, wel een Europese en geen moslim!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn dan nog de flodders die jullie te pakken nemen ![]() Maar ja, jullie O ZO GROTE PROFEET Mohammed was ne pedofiel die met een 12jarig meske trouwde!! Daar moette fier op zijn zenne!! En ge moogt uw moslima's houden. Ik neuk nog liever een opblaaspop dan een stuk moslim!! Das te vies voor mij!! Laatst gewijzigd door VlomsBelang : 25 maart 2005 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |