![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() On 2005-03-30 14:02:02 +0200, "Lesj" <[email protected]> said:
>> >> Zal die ontploffende frietketel zijn schuld zijn. > > tja dat krijg je als je met water blust Je hebt toch iets bijgeleerd vandaag. |
![]() |
#42 |
|
![]() "Lesj" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op 30/03/2005, heeft Petrus Cynicus verondersteld : >> "Lesj" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> gaat er tussenwonen of hou em dicht >>> bewijs eens aan iedereen hoe vriendelijk die mensen zijn >> >> >> *** Er zijn overal klootzakken. Bij hun pikken ze handtassen, bij ons >> verkrachten ze kinderen. > > kinderen verkrachten? Daar weet de profeet alles van ... > >> Zij slaan op hun vrouw, wij slaan op die losers van die andere >> voetbalploeg. >> > > Als er elke week een massa volk naar het voetbal gaat zal het wel normaal > zijn dat er soms eens gevochten wordt(zeker als je al die corrupte > scheidsrechters weer eens een onterechte penalty ziet fluiten) > dit is enkele malen per jaar(hoogstens) > zij slaan hun vrouwen meerdere keren per jaar(gemiddeld genomen) Ze mogen zelfs hun vrouw slaan zonder dat ze iets misdaan heeft, iets misdoen gaat ze toch eens, dus mep er nu maar al op los. >> Feit is, er zijn teveel vreemdelingen en ze zitten te veel op elkaar. >> Nu moet er iets verstandigs komen... >> > > we zitten allemaal te veel op elkaar ... hoe is dat gekomen denk je > >> >> ... >> >> >> eh ik ga er nog eens over nadenken; maar het zal zeker iets met "gezond >> verstand" te maken hebben. >> > Lijkt me van weinig nut te zijn in jou geval > > -- > Dit is een automatische handtekening van MesNews. > Site : http://www.mesnews.net > |
![]() |
#43 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Blijkbaar heeft Petrus de zandrots nog nooit gehoord over > blustoestellen in een keuken, waaronder een vuurdeken. *** Alle frietketels buiten godverdomme ! Koude walvissoep voor iedereen. Yummi. Van Vlaemsche walvissen. PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#44 |
|
![]() "Lesj" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > ach ik ddie dacht dat je alleen met water kon blussen > heeft er iemand gezegd dat GK verplicht is om met die emmer te blussen? > of is het omdat hij rechts is dat hij alleen kansen krijgt om te > mislukken? Hij kan wel, als het een grote ijzeren emmer is, het water > weggieten en den emmer over de frutpot zetten ... > beter voorkomen dan genezen is echter het beste! *** Tss tss... mijn frietketelbeeldspraak was als ingredient van 1 post (de mijne) slechts beperkt houdbaar. Om het met een andere beeldspraak te zeggen : goed idee van je, die Chateau Neuf du Pape te kiezen voor je Romantische Etentje, maar als hoofdgerecht die croque messieurs van Denaldi die houdbaar waren tot juli 2003, en al die tijd in de koffer van je auto lagen ? Slecht plan. Begin nu niet over croque messieurs, croque madames en croque hawaii's eh. Maar die emmer over de frietpot zetten was niet slecht gevonden. PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#45 |
|
news:[email protected]... > > eh ik ga er nog eens over nadenken; maar het zal zeker iets met "gezond > > verstand" te maken hebben. > > > Lijkt me van weinig nut te zijn in jou geval *** JouW geval. JouW argument. JouW scheve toren van Pisa. Je was toch metser eh ? Mm ik zie het al... Bob De Bouwer als e-mail... Allez, de enige nuchtere bouwvakker dan *grijns* Waarom denk je dat ik geen gezond verstand heb ? Omdat ik lul als een kruising tussen Etienne Vermeersch en een trucker ? Verwarrend eh ? Misschien ben ik gewoon gek ? Any fool can criticize, condemn, and complain - and most fools do. Dale Carnegie PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#46 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > *** Uw zoekbewerking - "een korrel vuil onbenut laten" - heeft geen > > overeenkomstige documenten opgeleverd > > > > Suggestie: > > - Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn. > > - Probeer andere zoektermen. > > - Maak de zoektermen algemener. > > > Petrusje heeft zandkorreltjes in de ogen, kan niet meer lezen blijkbaar. > Zal die ontploffende frietketel zijn schuld zijn. *** Aaaaw.... ik krijg concurrentie. Alleen ben ik Coca Cola, en jij River Cola haha PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#47 |
|
news:[email protected]... > > Petrusje heeft zandkorreltjes in de ogen, kan niet meer lezen blijkbaar. > > Zal die ontploffende frietketel zijn schuld zijn. > > tja dat krijg je als je met water blust en dan in het zand moet rollen > om het vuur te doven *** Besten, JIJ was diegene die niet wist wat er gebeurt als je een frietketel met water blust. Niet ik. Je poging tot humor - waarschijnlijk ben je gaan dumpsterdiven in de papiercontainer achter Geert Hostes huis - raakt kant noch wal. Slappe mortel. Dra stelen de allochtonen al je bakstenen. PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#48 |
|
![]() On Tue, 29 Mar 2005 21:29:01 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Sargon stelde de volgende uitleg voor : > > On Tue, 29 Mar 2005 17:57:39 GMT, "Paulus de boskabouter" > > <[email protected]> wrote: > > > >>>> toch niet > >>>> ik meldde het maar voor het geval je het niet snapte > >>> > >>> > >>> Ik snap mijn bruine medemens beter dan hij denkt. > >> > >> ga er dan maar gaan tussenwonen in Molenbeek > >> > > Die andere bruine. > > > > > > > > > > > > Sargon > > gaat er tussenwonen of hou em dicht > bewijs eens aan iedereen hoe vriendelijk die mensen zijn Zolang het Vuil Behang niet aan de macht is, moet ik hem niet dicht houden. Overigens, echt snel van begrip ben je niet, he? En nu een moeilijke: iemand snappen is nog iets anders dan zeggen dat die iemand vriendelijk is. Sargon |
![]() |
#49 |
|
![]() On Wed, 30 Mar 2005 12:00:47 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Op 30/03/2005, heeft Petrus Cynicus verondersteld : > > "Lesj" <[email protected]> wrote in message > > news:[email protected]... > >> gaat er tussenwonen of hou em dicht > >> bewijs eens aan iedereen hoe vriendelijk die mensen zijn > > > > > > *** Er zijn overal klootzakken. Bij hun pikken ze handtassen, bij ons > > verkrachten ze kinderen. > > kinderen verkrachten? Daar weet de profeet alles van ... > > > Zij slaan op hun vrouw, wij slaan op die losers van die andere > > voetbalploeg. > > > > Als er elke week een massa volk naar het voetbal gaat zal het wel > normaal zijn dat er soms eens gevochten wordt(zeker als je al die > corrupte scheidsrechters weer eens een onterechte penalty ziet fluiten) > dit is enkele malen per jaar(hoogstens) > zij slaan hun vrouwen meerdere keren per jaar(gemiddeld genomen) > Het is algemeen geweten dat de meeste Marokkaanse vrouwen pepperspray bij zich hebben, en dan mag het van de Grote Smurf. Sargon |
![]() |
#50 |
|
![]() On Tue, 29 Mar 2005 21:30:27 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Sargon was zeer hard aan het denken : > > On Mon, 28 Mar 2005 17:26:31 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > > > >> Sargon formuleerde de vraag : > >>> On Mon, 28 Mar 2005 10:09:25 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >>> > >>>> Sargon formuleerde de vraag : > >>>>> On Sun, 27 Mar 2005 20:34:34 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >>>>> > >>>>>> Sargon beweerde : > >>>>>>> On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" > >>>>>>> <[email protected]> wrote: > >>>>>>> > >>>>>>>> > >>>>>>>> 6 leden gaan stemmen over een probleem. > >>>>>>>> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 > >>>>>>>> > >>>>>>>> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en > >>>>>>>> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah > >>>>>>>> > >>>>>>>> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben > >>>>>>>> > >>>>>>>> Eindresultaat 6 tegen 0 > >>>>>>>> > >>>>>>>> Democratische Moslims ? > >>>>>>> > >>>>>>> Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet > >>>>>>> alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". > >>>>>>> > >>>>>>> Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... > >>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> Sargon > >>>>>> > >>>>>> je doet nu wat de journalist met annemans woorden heeft gedaan > >>>>> > >>>>> Citeren? > >>>>> > >>>>> > >>>>> > >>>>> > >>>>> Sargon > >>>> > >>>> woordjes vervangen door andere woordjes > >>> > >>> En dat mag niet? > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> Sargon > >> > >> hangt er vanaf welke woordjes vervangt en wat de bedoeling daarvan is > > > > Als het over een of andere denkbeeldige iman gaat, dan mag het, maar > > het Vuil Behang mag niet ontbloot worden? Vreemd toch voor de hoeders > > van de Vrije Meningsuiting. > > > > > > > > > > > > Sargon > > Al vuil dat er is int behang wordt door de pers 10* uitvergroot > je denkt toch niet dat ze een korrel vuil onbenut zouden laten Uitgerekend de verdedigers van de Vrije Meningsuiting zouden dat moeten begrijpen en zelfs toejuichen. Sargon |
![]() |
#51 |
|
![]() On Wed, 30 Mar 2005 12:02:02 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Ghingis Khan drukte met precisie uit : > > "Petrus Cynicus" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> "Lesj" <[email protected]> wrote in message > >> news:[email protected]... > >>> Al vuil dat er is int behang wordt door de pers 10* uitvergroot > >>> je denkt toch niet dat ze een korrel vuil onbenut zouden laten > >> > >> > >> *** Uw zoekbewerking - "een korrel vuil onbenut laten" - heeft geen > >> overeenkomstige documenten opgeleverd > >> > >> Suggestie: > >> - Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn. > >> - Probeer andere zoektermen. > >> - Maak de zoektermen algemener. > >> > > Petrusje heeft zandkorreltjes in de ogen, kan niet meer lezen blijkbaar. > > Zal die ontploffende frietketel zijn schuld zijn. > > tja dat krijg je als je met water blust en dan in het zand moet rollen > om het vuur te doven Proletenhumor? Sargon |
![]() |
#52 |
|
![]() "Petrus Cynicus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Lesj" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> ach ik ddie dacht dat je alleen met water kon blussen >> heeft er iemand gezegd dat GK verplicht is om met die emmer te blussen? >> of is het omdat hij rechts is dat hij alleen kansen krijgt om te >> mislukken? Hij kan wel, als het een grote ijzeren emmer is, het water >> weggieten en den emmer over de frutpot zetten ... >> beter voorkomen dan genezen is echter het beste! > > > *** Tss tss... mijn frietketelbeeldspraak was als ingredient van 1 post > (de > mijne) slechts beperkt houdbaar. > > Om het met een andere beeldspraak te zeggen : goed idee van je, die > Chateau > Neuf du Pape te kiezen voor je Romantische Etentje, maar als hoofdgerecht > die croque messieurs van Denaldi die houdbaar waren tot juli 2003, en al > die tijd in de koffer van je auto lagen ? Slecht plan. > > Begin nu niet over croque messieurs, croque madames en croque hawaii's > eh. > > Maar die emmer over de frietpot zetten was niet slecht gevonden. > Nog nooit van *branddeken* gehoord zeker heee je hebt toch achterlijke vlamingen, en dat nog in 2005 -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.nambc.org/ |
![]() |
#53 |
|
![]() "Petrus Cynicus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> Blijkbaar heeft Petrus de zandrots nog nooit gehoord over >> blustoestellen in een keuken, waaronder een vuurdeken. > > > *** Alle frietketels buiten godverdomme ! > > Koude walvissoep voor iedereen. Yummi. Van Vlaemsche walvissen. > Euhhh zijn dat uw argumenten ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.nambc.org/ |
![]() |
#54 |
|
![]() Petrus Cynicus gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> "Lesj" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >>> eh ik ga er nog eens over nadenken; maar het zal zeker iets met "gezond >>> verstand" te maken hebben. >>> >> Lijkt me van weinig nut te zijn in jou geval > > > *** JouW geval. JouW argument. JouW scheve toren van Pisa. > Je was toch metser eh ? > Mm ik zie het al... Bob De Bouwer als e-mail... > Allez, de enige nuchtere bouwvakker dan *grijns* > > Waarom denk je dat ik geen gezond verstand heb ? Omdat ik lul als een > kruising tussen Etienne Vermeersch en een trucker ? Verwarrend eh ? > Misschien ben ik gewoon gek ? > de fase van ontkenning is dan in alle geval voorbij je bent op de goede weg naar genezing zou ik zeggen > Any fool can criticize, condemn, and complain - and most fools do. > > > Dale Carnegie > > > PC > > -- > P e t r u s C y n i c u s > > Gothic Philosopher > [email protected] > > "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde > > > > > -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#55 |
|
![]() Sargon gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> On Wed, 30 Mar 2005 12:00:47 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >> Op 30/03/2005, heeft Petrus Cynicus verondersteld : >>> "Lesj" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> gaat er tussenwonen of hou em dicht >>>> bewijs eens aan iedereen hoe vriendelijk die mensen zijn >>> >>> >>> *** Er zijn overal klootzakken. Bij hun pikken ze handtassen, bij ons >>> verkrachten ze kinderen. >> >> kinderen verkrachten? Daar weet de profeet alles van ... >> >>> Zij slaan op hun vrouw, wij slaan op die losers van die andere >>> voetbalploeg. >>> >> >> Als er elke week een massa volk naar het voetbal gaat zal het wel >> normaal zijn dat er soms eens gevochten wordt(zeker als je al die >> corrupte scheidsrechters weer eens een onterechte penalty ziet fluiten) >> dit is enkele malen per jaar(hoogstens) >> zij slaan hun vrouwen meerdere keren per jaar(gemiddeld genomen) >> > Het is algemeen geweten dat de meeste Marokkaanse vrouwen pepperspray > bij zich hebben, en dan mag het van de Grote Smurf. > > > > > > Sargon waarom zouden ze toch pepperspray meenemen 1) ze vallen niet aan want dan krijgen ze hun eigen familie over hun dak 2)moslims worden niet aangevallen want dan krijgt de aanvaller hun hele gemeenschap over zen dak -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#56 |
|
![]() boutros gali formuleerde de vraag :
> "Dirk Vermeer" <Dirk Vermeer [email protected]> wrote in > news:[email protected]: > > >> >> kinderen verkrachten, luie kont, grote mond... >> Altijd al gedacht dat de walen en de moslims heel wat gemeen hebben. >> > > Ja zeker Dirkske, zeg dat ook eens tegen de Beroemde Vlaamsche > Jeugdschrijver Guy Laenen of tegen die pastoor in Kortrijk die ook niet > vies was van SM-spelletjes met minderjarigen. toevallig toch geen politiek correcten? -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#57 |
|
![]() Sargon plaatste dit op zijn scherm :
> On Tue, 29 Mar 2005 21:29:01 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >> Sargon stelde de volgende uitleg voor : >>> On Tue, 29 Mar 2005 17:57:39 GMT, "Paulus de boskabouter" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>>>> toch niet >>>>>> ik meldde het maar voor het geval je het niet snapte >>>>> >>>>> >>>>> Ik snap mijn bruine medemens beter dan hij denkt. >>>> >>>> ga er dan maar gaan tussenwonen in Molenbeek >>>> >>> Die andere bruine. >>> >>> >>> >>> >>> >>> Sargon >> >> gaat er tussenwonen of hou em dicht >> bewijs eens aan iedereen hoe vriendelijk die mensen zijn > > Zolang het Vuil Behang niet aan de macht is, moet ik hem niet dicht > houden. > Overigens, echt snel van begrip ben je niet, he? > > En nu een moeilijke: iemand snappen is nog iets anders dan zeggen dat > die iemand vriendelijk is. > > > > > > Sargon maar iemand niet snappen en zeggen dat ie heel vriendelijk is, is nog erger -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#58 |
|
![]() Op 31/03/2005, heeft Sargon verondersteld :
> On Tue, 29 Mar 2005 21:30:27 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >> Sargon was zeer hard aan het denken : >>> On Mon, 28 Mar 2005 17:26:31 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: >>> >>>> Sargon formuleerde de vraag : >>>>> On Mon, 28 Mar 2005 10:09:25 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> Sargon formuleerde de vraag : >>>>>>> On Sun, 27 Mar 2005 20:34:34 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: >>>>>>> >>>>>>>> Sargon beweerde : >>>>>>>>> On Sun, 27 Mar 2005 18:51:39 GMT, "Ghingis Khan" >>>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 6 leden gaan stemmen over een probleem. >>>>>>>>>> Nadat de stemming afgelopen is staat de stand 2 tegen 4 >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> De Iman beziet het probleem leest voor uit de Koran en >>>>>>>>>> merkt op dat de 4 ongelijk hebben volgens de leer van Allah >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> De 4 verontschuldigen zich en verklaren dat ze zich vergist hebben >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Eindresultaat 6 tegen 0 >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Democratische Moslims ? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Is dit de moslimversie van de aanvaring De Man - Annemans? Je moet >>>>>>>>> alleen "iman" vervangen door "Grote Leider". >>>>>>>>> >>>>>>>>> Neen, toch niet er kwam geen spreekverbod in voor... >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Sargon >>>>>>>> >>>>>>>> je doet nu wat de journalist met annemans woorden heeft gedaan >>>>>>> >>>>>>> Citeren? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Sargon >>>>>> >>>>>> woordjes vervangen door andere woordjes >>>>> >>>>> En dat mag niet? >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Sargon >>>> >>>> hangt er vanaf welke woordjes vervangt en wat de bedoeling daarvan is >>> >>> Als het over een of andere denkbeeldige iman gaat, dan mag het, maar >>> het Vuil Behang mag niet ontbloot worden? Vreemd toch voor de hoeders >>> van de Vrije Meningsuiting. >>> >>> >>> >>> >>> >>> Sargon >> >> Al vuil dat er is int behang wordt door de pers 10* uitvergroot >> je denkt toch niet dat ze een korrel vuil onbenut zouden laten > > Uitgerekend de verdedigers van de Vrije Meningsuiting zouden dat > moeten begrijpen en zelfs toejuichen. > > > > > Sargon moet wel voor iedreen gelden dan -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#59 |
|
![]() Petrus Cynicus beweerde :
> "Lesj" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >>> Petrusje heeft zandkorreltjes in de ogen, kan niet meer lezen blijkbaar. >>> Zal die ontploffende frietketel zijn schuld zijn. >> >> tja dat krijg je als je met water blust en dan in het zand moet rollen >> om het vuur te doven > > > *** Besten, JIJ was diegene die niet wist wat er gebeurt als je een > frietketel met water blust. Niet ik. > > Je poging tot humor - waarschijnlijk ben je gaan dumpsterdiven in de > papiercontainer achter Geert Hostes huis - raakt kant noch wal. > > Slappe mortel. > Dra stelen de allochtonen al je bakstenen. > > PC woeha nee, dat je een frietketel niet kan blussen door er een emmer water over te gieten, nee dat wist ik echt niet .... :D is zelfs nooit bij me opgekomen, t zou te lang duren vooraleer de emmer vol met water is ... en dan is het huisje afgebrand ..... Acties die geen oplossing zijn, daarvoor is het vrij nutteloos om een plaatsje in je geheugen te reserveren :D zoals als je roofing legt op een dak, dat moet je branden als je eerst gaat branden dan ziet dat er vuur ontstaat en dan iets moet gaan zoeken om te blussen .... de mensen uit de roofingbusiness leggen altijd een natte vod klaar voor ze beginnen met branden .... Beter voorkomen dan genezen is de beste regel maar een noodplan hebben is ook altijd goed .... die dommerikken uit de bouw toch -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#60 |
|
![]() On Thu, 31 Mar 2005 12:02:40 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Sargon gebruikte zijn klavier om te schrijven : > > On Wed, 30 Mar 2005 12:00:47 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > > > >> Op 30/03/2005, heeft Petrus Cynicus verondersteld : > >>> "Lesj" <[email protected]> wrote in message > >>> news:[email protected]... > >>>> gaat er tussenwonen of hou em dicht > >>>> bewijs eens aan iedereen hoe vriendelijk die mensen zijn > >>> > >>> > >>> *** Er zijn overal klootzakken. Bij hun pikken ze handtassen, bij ons > >>> verkrachten ze kinderen. > >> > >> kinderen verkrachten? Daar weet de profeet alles van ... > >> > >>> Zij slaan op hun vrouw, wij slaan op die losers van die andere > >>> voetbalploeg. > >>> > >> > >> Als er elke week een massa volk naar het voetbal gaat zal het wel > >> normaal zijn dat er soms eens gevochten wordt(zeker als je al die > >> corrupte scheidsrechters weer eens een onterechte penalty ziet fluiten) > >> dit is enkele malen per jaar(hoogstens) > >> zij slaan hun vrouwen meerdere keren per jaar(gemiddeld genomen) > >> > > Het is algemeen geweten dat de meeste Marokkaanse vrouwen pepperspray > > bij zich hebben, en dan mag het van de Grote Smurf. > > > > > > > > > > > > Sargon > > waarom zouden ze toch pepperspray meenemen > 1) ze vallen niet aan want dan krijgen ze hun eigen familie over hun > dak > 2)moslims worden niet aangevallen want dan krijgt de aanvaller hun hele > gemeenschap over zen dak Een goed verstaander heeft maar een half woor nodig. Jij daarentegen... Sargon |