Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 2 april 2005, 15:59   #41
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Toon mij een officiele nota waarin de N-VA de daden van SDC afkeuren. De enige reacties die ik te horen krijg over SDC van N-VA leden is: je moet dat begrijpen, hij deed het voor Vlaanderen

Mijn pijlen zijn quasi altijd op N-VA gericht. De kop van Boer Swa en Ward De Bever geven de doorslag daarvoor.
Af en toe vuur ik er ook eentje af op VB, maar de extreem-linkse aanhangers van Blokwatch en de Liga voor de Rechten van de Mens, en de zogenaamd linksen van GROEN!, SP-a en PS doen dat al voldoende.

N-VA echter wordt te veel ontzien door deze "intelectuelen"
Moet iedere partij dan met zo'n nota rondlopen? Je weet maar al te goed dat een groot deel van N-VA niets moet weten van SDC en consoorten, en indien je dat niet doet raad ik je aan je eens wat te informeren en wat minder fanatiek over een ander te denken. Maar ja, dat past natuurlijk niet in je flamingantisme=nazisme discours.
instromaniac is offline  
Oud 2 april 2005, 16:35   #42
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Moet iedere partij dan met zo'n nota rondlopen? Je weet maar al te goed dat een groot deel van N-VA niets moet weten van SDC en consoorten, en indien je dat niet doet raad ik je aan je eens wat te informeren en wat minder fanatiek over een ander te denken. Maar ja, dat past natuurlijk niet in je flamingantisme=nazisme discours.
Wie heeft nog die mail van Cedric Vloermans, waarin hij BuB leden oproept om zich uit te geven voor N-VA leden, en zich tijdens manifestaties extreem nationalistisch te gedragen. Dit als verkiezing strategie.

Laatst gewijzigd door giserke : 2 april 2005 om 16:35.
giserke is offline  
Oud 6 april 2005, 20:44   #43
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Wie heeft nog die mail van Cedric Vloermans, waarin hij BuB leden oproept om zich uit te geven voor N-VA leden, en zich tijdens manifestaties extreem nationalistisch te gedragen. Dit als verkiezing strategie.
tiens, is die mail ondertussen door mij geschreven? toch boeiend hoe een leugen tot een nog grotere leugen wordt vervalst...
Oud 6 april 2005, 20:48   #44
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Het was vooral grappig dat de N-VA dit snel snel van de site afhaalde, toen we hen er attent op maakten dat smaad, eerroof en schriftvervalsing in België strafbaar is... zelfs op een zondag kon de webmaster plots werken

Maar als je het wil weten, hij was ondertekent door BY en ik denk niet dat dat overeenkomt met mijn initialen

De oorspronkelijke verzender van het bericht is bij BUB gekend, het was geen BUBer, en we hebben een onderlinge overeenkomst gesloten.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be