![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het cordon is een spijtige keuze, maar van zijn kant gezien zeker niet dom. Het condon speelt nog steeds in het voordeel van links, dat kan niemand ontkennen. Het afwijzen van het VB op basis van het eigen partijprogramma was voor de rechtse partijen een betere keuze...
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is geen bevooroordeelde mening omdat het gaat om groenen. Want zelf vind ik bijvoorbeeld Mieke Vogels een betere politica, maar liever op lokaal vlak. En Jef Tavernier was volgens mij een van de beste ministers die er waren. Alleen hebben ze Tavernier er gevraagd wanneer het kalf reeds verdronken was. Had Agalev meer Taverniers en minder Geysels en Boutmans gehad van in het begin, dan was de partij een goede regeringspartij geweest en had het betere resultaten behaald in 2003. Laatst gewijzigd door Antoon : 4 april 2005 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijft in elk geval een feit dat groen met een vijfde van de stemmen, veel meer aan den bak komt. En dit alleszins in de gesubsidieerde media, en meestal in positieve zin. En alles bijeen komt de ambassadeurszetel van Geysels mij nogal geknusteld over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Geysels gaat aan de potentiele dictators in heel de wereld uitleggen hoe ze de oppositie moeten vervolgen denk ik...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar ik ben het met je eens dat het wel wat vreemd overkomt, nogthans zie ik geen bijbedoelingen van de meerderheid: groen hebben ze voor niets nodig, ze hebben een ruime meerderheid. Wellicht vinden ze Geysels echt geschikt voor de job.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bedoel je dat het communistsiche gedachtengoed van groen nauw bij de politieke meerderheid aanleunt... tja als jij het zegt dan zal het wel waar zijn he
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor bestaan. Doet mij zowat denken aan de geocidewet van een tijdje geleden. Belgie zou ook eens snel, alle personen die hun niet aanstonden, gauw gaan veroordelen. En verder. Vraag mij toch af, of een land als belgie, dat erin gelukt is, om via gerechtelijke weg (en eerst enkele wetswijzigen - alles bijeen een niet zo schoon spektakel) een partij te verbieden, de democratie in afrika moet gaan uitstralen. En dan nog in de persoon van Geysels, de vader van het cordon (alles bijeen, toch niet zo'n gelukkige uitvinding). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Joske Gijsels, dat is pas een toppunt van verzuurde belg... het Vlaams Blok en de gigantische overwinning van 1991 liggen nog altijd op zijn lever... versteend ![]() ![]() ![]() konden ze die niet naar Sumatra sturen of Sri Lanka sturen voor 5 jaar ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 6 april 2005 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik wil helemaal niet beweren dat onze staatshervormingen perfect zijn, dat er geen problemen zijn tussen de gemeenschappen,... maar we zijn er steeds in geslaagd dit vreedzaam op te lossen en wellicht kan Afrika daar iets van leren. De genocidewet was wat ambitieus, maar het idee dat genocide door het Belgisch gerecht vervolgt kan worden (indien het betrokken land de verantwoordelijkheid niet opneemt) was in mijn ogen geen slechte wet. Helaas hebben enkele linkse/Islamitische organisaties door de wet te gebruiken voor Sharon en Amerikanen de wet onaanvaardbaar gemaakt voor bijvoorbeeld Amerika. Maar de enige veroordelingen die er op basis van die wet gebeurden, steun ik ten volle (genocide in Rwanda). De wet stelt racisme strafbaar, het is aan de partijen en hun nevenorganisaties om de wet na te leven. Het is aan een rechter om hierover te oordelen. Het VBlok is niet verboden maar heeft ervoor gekozen om zichzelf op te heffen alhoewel daar juridisch geen noodzaak voor was.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat die mensen hun eigen boontjes doppen, en eens voor ons eigen deurken vegen. Betuttelaars zijn wij, en moeials, zonder echt te weten wat er zich afspeelt. DXe correcten durven niet meer spreken over Zuid-Afrika. Nu er misdaad heerst, waar de blanken verkracht en vermoord worden. Maar wanneer ze honger zullen lijden, de zwartjes, zullen ze weer komen bedelen en de schuld in de schoenen schuiven van de vermoorde blanke boer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus hieraan ziet U dat U er gene bal van snapt. U kent hoegenaamd niet de mentaliteit van de inheemse bevolking. Gelijk met welk goed bedoelt project, grijpt U in in de levenswijze van de bevolking. Daar waar Uw project niet gebeurt stelt U de mensen achteruit ten opzichte van de bevoordeeligde bevolking. Peru heeft nu ook een waterleidingsnet, maar nu hebben ze een tekort aan drinkwater. Maar dat zal U wel niet snappen zeker? Laatst gewijzigd door fernand : 7 april 2005 om 07:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betreffende racisme en discriminatie zal tegenwoordig wel zowat alles strafbaar zijn. En alhoewel men het uiteraard niet openlijk zal toegeven (tenzij diene van de liga van de rechten van de mens, maar die heeft men dan ook verweten van ne lomperik te zijn) is heel het proces tegen het vb, en de daarbijhorende wetten om een veroordeling mogelijk te maken, mijn inziens, er enkel en alleen op gericht geweest om het vb te kunnen veroordelen. Trouwens, onze eerste minister, heeft ooit eens van een politieke partij gezegd, en toen met veel mediashow verkondigd. Als we ze niet kunnen verbieden, dan gaan we de wetten veranderen, zodat een veroordeling mogelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Zuid-Afrika is nu een democratie (ondanks steun aan het Apartheidsregime van het VB: van bemoeizucht gesproken -> tegen alle internationale organisaties en tegen alle normen in) en een rechtstaat. Er is geweld in Zuid-Afrika, maar die wordt vervolgd door de rechters daar.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nee, de VN uitsturen met de opdracht vrede op te leggen en ze dan ook goed uitrusten om dit te doen. Het duurde dan heel lang voor men dat voor elkaar had. Men gaat ook niet zo ver dat men partijdotaties afneemt, wat een mogelijkheid is. Eigenlijk heeft die veroordeling het VB geen schade toegebracht, integendeel.
![]() |
![]() |