![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uw filemekes zijn natuurlijk geen propaganda. ... ik kijk ten andere meer dan alleen naar CNN, NGC, FOX of wat dan ook. en wil zelf heel kritisch zijn. MC Veigh kan perfect met medeplichtigen gehandeld hebben, dat wil ik zelf niet ontkennen, omdat ik zelf denk dat hij er misschien wel had. Wat dat overeindblijven van steunkolomen betreft jij hebt net zo min als ik een idee wat 2000 kilo springstof precies doet, en wat de krachten doen die inwerken op zo'n gebouw en de constructie. En dat verhaal van de flexibele kogel, wel als we nu met een FMJ door twee mensen hun lijf schieten en enkel spiergroepen raken, en jij nummer 3 bent en uwe lever ontploft door den inslag van de kogel, dan hebde brute pech, maar dan gade er inderdaad aan zijn voor de moeite, het idee van uw kogel is dus nog niet zo idioot... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie zegt dat zij de Zuiders milities viseerden. Kan jij écht niet meer motieven verzinnen? Dat bewijst dan alleen maar dat je Amerikaanse binnenlandse politiek in het geheel niet volgt. (de wetten die maar niet werden goedgekeurd door het Congres, en n�* Oklahoma allemaal wel zonder probleem passeerden, is maar een voorbeeldje) Btw, mocht het internet al bestaan hebben in '63 had het ook geen halve eeuw geduurd voor de massa uiteindelijk aanvaardde dat er een conspiracy was en niet enkel een conspiracytheorie. Jim Garisson heeft jaren nét hetzelde gezeik over zich heen gekregen als al die ernstige journalisten, wetenschappers, politici, enz.. die vandaag zeggen dat 9/11 een insidejob was. Vraagje. Heb jij eigenlijk weet van wélke (en hoeveel) vooraanstaande personen allemaal zeggen dat 9/11 een insidejob was?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 5 april 2005 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik islamieten wou viseren da liet ik wat sporen achter daar naartoe, Ik wil maar zeggen, is de CIA echt zo dom dat ze zo'n onozele fouten zouden maken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan vraag ik mij af hoe de CIA zo dwaas kan zijn, ... Als het zo simpel is om het op een ongeval / aanslag te doen lijken waarom doen ze dan zoveel moeite ! ? Dat is en blijft mijn vraag in beide gevallen. Waarom 3 of 4 bommen plaatsen als eentje genoeg is ? Wel misschien wilden ze het wel op een Al Quaida aanslag doen lijken, ... maar dan waren ze daar wel zelf mee op de proppen gekomen dat het Al Quaida was en hadden ze TM daarvoor niet op Old Sparky gezet, (of hebben ze hem met injecties gexecuteerd ? ) Mcveigh zelf heeft overigens ook niet de voledige waarheid verteld dacht ik, ? Er waren toch nog medeplichtigen die dan de dans uiteindelijk ontsprongen zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige manier om de valversnelling van zo'n massa te verhogen is door een constante neerwaarde druk uit te oefenen. Oftewel, met de massa's waarover we spreken wil dat eigenlijk zeggen dat er een saturnus 5 raket op moest gebonden zijn. Ergo, voor mij verklaart de inslag van 10tallen tonnen vliegtuig en de daaropvolgende kerosine, papier ,plastiek en aluminiumbrand het instorten kompleet. Ik moet er geen rare trukken bijhalen om politici als schuldige aan te duiden. Uiteindelijk is het een politiek spelletje. Wat betreft Oklahoma , weerom, de bom die er ontploft is, verklaart de schade wel compleet. In WO2 werden huizen uit elkaar gerukt met 250 en 500 kg bommen. Hier is de gevel weg met 5 keer meer explosieven. Ik vind dat de schade en het dodental wel meevalt.Niet dat ik 1 dode goedkeur ,toch niet op deze manieR;
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet je wat ik echt het meest verbijsterd vind aan al die mensen én journalisten die nog steeds niet van een insidejob willen weten? Ze weten vandaag dat: Ze Pearl Harbor opzettelijk hebben laten gebeuren De moord op Kennedy een complot was De getuigenis voor het Congres over de vermeende moord op coveusebaby's in Irak een leugen was De aanslag op het WTC in '93 door de FBI is gepland en uitgevoerd De Oklahomabombing niet alleen door McVeigh is gepleegd De show van Powell in de VN over de WMD's een komedie was Dat de overheid 2 journalisten heeft betaald om leugens te schrijven over de verkiezingen in Irak Dat de overheid de laatste tijd een twintigtal fake newsreports heeft gefabriceerd Etc..etc...etc.. Maar over 9/11 blijven ze vasthouden aan de officiële theorie die wordt verkondigd door diezelfde leugenaars. ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 5 april 2005 om 15:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lees wat G. Vidal hierover te zeggen heeft.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn geen zaken "die men weet", dat zijn verzinsels van conspiracy-freaks. Bewijs deze punten eens... Alle andere punten (sommige geef je overdeven voor, maar soit) werden door de gewone mainstream-pers onthuld! Jij probeert hier opnieuw verwarring te zaaien, bij gebrek aan degelijke argumenten. ![]() En neen, democratsteve, leugenaars geloof ik niet! Zoals jullie Don de Grand-Pre bijvoorbeeld, of sommigen op dit forum die al vaker economisch met de waarheid zijn geweest. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 5 april 2005 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En neen, hier moet je me niet teveel over wijsmaken, het is een hobby van me, zeeoorlog in WO I en WO II. De slagschepen als focus. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eentje maar. het recorded telefoongesprek van Salem met z'n FBI overste, waar in het lang en het breed de aanslag op het WTC in '93 wordt besproken. Dat is een BEWIJS juffrouw, wat jij daar ook van wil maken. Dat je nog in "denial' verkeerd over 9/11; tot daaraan toe. 't is tenslotte nog maar 4 jaar geleden. Dat je de oudere feiten nog steeds tracht te ontkennen is echt belachelijk. Door wie, zet je tussen haakje bij de Kennedymoord. That's not the point!! Punt is dat de overheid steeds is blijven ontkennen dat er een samenzwering was en dat iedereen die erin geloofde op dezelfde manier werd behandeld als de 9/11 believers vandaag. Btw, op wat baseer jij je om Col. de Grand Pre NIET te geloven??? Omdat hij vroeger al eens iets heeft verteld dat niet blijkt te kloppen. Nou, cheq dan Rumsfeld, Cheney, Bush, etc... hun vroegere uitspraken maar eens uit. En heb je de publieke reactie gehoord toen hij de naam van de piloot die vlucht 93 heeft neergeschoten heeft genoemd? Hilarisch.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 5 april 2005 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij denkt blijkbaar dat het hier gaat om een "leugentje" dat door één of andere politici is verteld. Ik heb het wel degelijk over het maken van video's met fake nieuws die worden uitgezonden op een Nationale nieuwszender.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke TV verschijning van Verafstoot is een hoop leugens, en da's geen fake video.
En wat politici ons in de nek blazen zijn geen leugentjes.Maar blatante onwaarheden, verdraaiingen en halve waarheden zo gebracht dat het volledige leugens zijn.
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Wij kunnen hier nog een Verhofstad zien liegen, in de VS worden er met opzet leugenachtige reportages gemaakt waarin Bush en de zijnen helemaal niet in voorkomen.
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is of het over een Groot Complot gaat (waar zowat iedereen bij betrokken is, zoals in jullie 9/11 theorieën), of veeleer dat Oswald en/of Ruby in opdracht van een kleine schare samenzweerders handelden of niet. Een groot verschil, me dunkt... Feiten ontken ik trouwens nooit. Dat is wat jullie doen! Ik geloof echter niet in elk indianenverhaal dat op een website te vinden is! Citaat:
![]() Jij noemt dat "hij vroeger al eens iets heeft verteld dat niet blijkt te kloppen", ik noem dat een ziekelijke geschiedenisvervalser! ![]() Wat Rumsfeld, Cheney, Bush betreft, daag ik je uit één post van mij (en trouwens ook van de andere lemmings) te vinden waar ik mij baseer op hun verklaringen om mijn standpunt te bepalen. Veel zoekplezier... ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 5 april 2005 om 16:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"waar zowat iedereen bij betrokken is, zoals in jullie 9/11 theorieën". Het zijn juist jullie die veronderstellen dat �*ls het een samenzwering zou zijn, er "zowat bijna iedereen" moet bij betrokken zijn. Ik heb zelfs meer dan één keer gereageerd op zulke veronderstellingen van jullie, waar ik aanhaalde dat er echt niet zoveel personen hoeven betrooken zijn. Dat is, in de planning en uitvoering. Ik heb zelfs voorbeelden gepost van hoe je personen kan laten mee participeren ZONDER dat ze weten waaraan ze juist meewerken. Een mooi vb daarvan is het niet tijdig waarschuwen van de ATC's in Boston en Newark, en het niet optreden van Norad, omdat zij dachten dat ze met een driil te doen hadden. Herinner je het eerste telefoontje van Boston ATC naar Norad, waar de generaal z'n eerste reactie is, "Is this part of the drill?" Het groepje dat 9/11 heeft gepland hoeft niet groter te zijn dan die de Kennedymoord hebben beraamd.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 6 april 2005 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet iedereen maar wel een hoop volk, ge zegt dat het WTC compleet gewired was met explosieven, een eenzame schoonmaker lukt dat niet. je zegt dat NORAD meedeet, ... (Er kijkt wel meer volk mee bij NORAD en ook wel meer trafic controlers dan alleen bij NORAD) dan heb je nog de taloze radio amateurs die de AIR band afluisteren en tapen. De FAA De CIA De FBI De NSA En dan alle mogelijke electronische boodschapen, telefonisch, per mail, per telefoon, die automatisch getaped, geanaliseerd worden enz... Bush en zijn groep die getaped wordt door andere kerels die zekerheid willen over hun jobken, of hun positie, enz... of gewoon willen weten hoe het er aan toe gaat achter de schermen. (de Politieke tegenstanders van Bush hebben ook hun mollen in het witte huis... ) Een pak ontevreden medewerkers, onderbetaalde medewerkers die een frankske willen bijverdienen... enz... Stel je wil dit doen, Ok, we kopen twee tweedehands boeings zogenaamd om als target vliegtuig te gebruiken, we halen die uit de motball fleet of wat dan ook, we laten die overschilderen, stel dat we de topsecret facility Area 54 daarvoor gebruiken, Dan zien nog een boel techniekers die herschilderde boeings op de parking staan, uitgerust met remote control enz... weer wat techniekers vandoen. Kortom een heleboel mensen weten ervan , bovendien wordt zowat elke vliegbasis gespot door gasten die graag foto's nemen van vliegerkes. Worden ook die frequenties afgeluisterd, zowel militaire (ondanks dat die gescrambeld worden ) al burger enz.. Maw het is bijna onmogelijk om een nep vliegtuig in de plaats van het originele te zetten, en zelf als het gebeurd is, waar is het wrak, of het vliegtuig en waar is de crew ? |
|
![]() |
![]() |