![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat die lijsten veel te lang zijn om den duur. Vandaar lokaal. Niet dat men ook niet ergens anders eens een lijst kan opvragen dan maar je begint gewoon met een tiental in je eigen buurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Lokaal een informele jobbeurs organiseren vind ik wel een goed idee. Een CV is nogal steriel. Zeker voor laaggeschoolde arbeid is een persoonlijk kontakt veel nuttiger. Dan zien werkgevers meteen wie de mens achter dat CV is. Op zo'n beurs ontmoeten ze dan ook vele kandidaten op korte tijd die later nog altijd kunnen uitgenodigd worden voor een echt sollicitatiegesprek.
Voor werkzoekenden is het om dezelfde redenen ook nuttig.
Laatst gewijzigd door @lpha : 5 april 2005 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen mens die een telefoonboek met namen begint te lezen voor zijn plezier. Dat is allemaal veel te veel. Maar die mailing bureaus schenden geen privacy want al hun verkregen gegevens heb je ooit zelf eens ergens vrijwillig afgestaan al dan niet terwijl je het wist. Internet gebruikt je gegevens ook hoor. Het is zo dat calcenters ook werken natuurlijk. Die kopen de nummers en namen van alle straten op en bellen deur na deur plat telkens in de zelfde straten om zoveel mogelijk klanten te groeperen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat je bepaalde gegevens kenbaar maakt aan een instantie dat deze laatste vertrouwelijke informatie mag door geven. Dat is zoals je iets in vertrouwen verteld aan een vriend en deze laatste begint het rond te bazuinen in de kroeg.
Laatst gewijzigd door @lpha : 5 april 2005 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan goed zijn dat wanneer je bv in de erotiekgids van pabo iets besteld er ergens een zinnetje staat dat ze uw gegevens mogen behouden voor klantenbestanden derden of iets in die aard. En wil je dat niet moet je dat dan aankruisen of zo. (Als je het ziet staan tenminste) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() men zou ervaringsdeskundigen moeten inschakelen als trajectbegeleider ster
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De telefoon boeken verkopen ze natuurlijk ook, tenzij je een geheim nr zou nemen. Feitelijk doen ze het allemaal. Verzekeringen, banken, noem maar op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 500'000 werklozen begin daar maar eens aan? Bij de werkwinkel werken ze met hoeveel? Iedere begeleider krijgt er duizend per maand over de vloer, dat is wat, 0,2 seconden tijd of zoiets per man? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn uitganspunt is eigenlijk, wil je als VWS credibiliteit opbouwen en ook al eens media belangstelling wilt halen (al was het maar lokaal via de radio en zo) je ook aan die kant moet zien te werken.
Als je alleen maar eisen stelt op vlak van leefloon en zo krijgen ze zo iets van "zijn ze daar weer, ze hebben nog niet genoeg zeker?" Enfin de gekende vooroordelen dus. Maar als je er in slaagt mensen aan het werk te krijgen ben je volgens mij een veel sterker partij, immers zie eens dat je er mee stopt? Niet goed voor de lokale politiek hé? De mannen die zoveel mensen aan het werk hielpen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie werkloos is wordt moedeloos. Je slaat de krant open en ziet daar ofwel belachelijke dingen staan zoals "gezocht, schoonmaakster die naakt wil lopen" ofwel zie je aanbiedingen waar je zelf geld moet investeren om dan "franchise" te mogen doen ofwel krijg je daar een waslijst specificaties en dan sla je de krant dicht. 90% of wat minder is trouwens verkapte reclame. Als je iets ziet staan van "markleider in ... gevolgd door een brochure reklame" weet je al genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 april 2005 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als zijn doelstelling zal bereikt zijn zal het een grote meneer worden om U tegen te zeggen. Wees daar nu al maar zeker van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() concluderend vindt ik dat we met de essentie van je beginstelling zeker iets kunnen doen. het probleem van de werkloosheid moet anders benaderd worden. en idd mensen aan het werk helpen zou een goeie publiciteit zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de lonen ook trouwens voor de werkmensen. Die van Dhr De Croo mag zelfs omlaag! |
|
![]() |
![]() |