![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eerst onze problemen oplossen en dan richting buitenland! Volgende verkiezingen gaan er een paar vies op hun neus kijken,daar ben ik zeker van. Al die dure woorden die ze in het rond liggen te zwieren,daar heeft een mens niets aan,het is tijd voor aktie!
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 5 april 2005 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Grellig,
geloof me, die tijd zit eraan te komen, er zitten al te veel Vlamingen met een kut-gevoel in de maag. België is zo'n beetje de Titanic, onze stuurloze bemanning (traditionele partijen en media) proberen de ijsberg wel terug te duwen en onder water te houden maar tegen natuurlijke krachten (het Vlaams boerenverstand) is geen policitus opgewassen.
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik krijg soms letterlijk de tranen in mijn ogen als ik zie welke toekomst onze kinderen hier tegemoed gaan.................. ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we vandaag beginnen (na het eten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We gaan kapot aan een dergelijk overheidsapparaat... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gastarbeider is iemand die gevraagd wordt.
Hier kweken ze vanzelf natuurlijk. Maar je hebt gelijk, vol is vol momenteel. Eigenlijk zou er voor iedere werkloze een oprot premie moeten gegeven worden telkens aan een andere. Mag best veel zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De brief en de postzegel kost meer... Soms vergeet ik dat belachelijk bedrag nog te betalen en krijg ik een (vriendelijke) aanmaning... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wie is die kip? Het bedrijfsleven? Die moeten eens leren dat ze maar een (klein, 25%) onderdeel vormt van de hele boerderij, een onderdeel dat wel fel kakelt maar daarom niet alles te zeggen heeft op het erf. Als ze eieren legt, moeten dat liefst gezonde eieren wezen die ten goede komen aan iedereen en geen gifeieren die het hele milieu contamineren voor de volgende generaties. Niet te vreten, veel van die gouden eieren alleen voor gouden mandjes. Voor wat die gratis-politiek betreft, daar ben ik ook niet enthousiast over. Maar het is in dit landje van de water-naar -zee-dragerij nu eenmaal zo, dat je iemand die het werkelijk nodig heeft, niets kan geven, zonder dat iedereen, die het werkelijk niet nodig heeft, ook zoiets krijgt. Voor wat hoort wat, zeggen ze dan. Vooral zij die veel belasting betalen. En zo vermenigvuldig je alle noodzakelijke hulp met tien. Of met twintig. Of met honderd. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 april 2005 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Zelfs de eenvoudigste redenering snapt men niet.
Laatst gewijzigd door Don Quichote : 6 april 2005 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Pffff stelletje materialisten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 april 2005 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Met utopie kom je er niet.
Moet je in zuid-utopie voor zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is sinds hij werkloos is dat hij de zaken anders is beginnen te bekijken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is misschien eens tijd voor een blauw-oranje of zelfs blauw-bruine periode om heel dat profitariaat eens grondig uit te mesten.
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U geeft wel altijd veel kritiek op de consumerende en werkende mens terwijl u zelf veel gebruik maakt van de middelen die hij op de markt brengt. Eerst zelf voor u deur keren zeggen ze hier altijd. Grtz Grellig.
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 april 2005 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |