![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alpha (geen idioot lijkt mij maar soit) vroeg zich alleen af wat u -zijnde een hoogbegaafde übermensch- dan wel allemaal verwezenlijkt zou hebben. Ook ik ben heel verwachtingsvol aangaande uw indrukwekkende genialiteit. Trouwens: als u een of ander 'bewijs' van mij verwacht kun je nog lang wachten. [size=3]Pseudo-wetenschap en rassenvergelijkingen doe ik niet aan.[/size] [size=3]"Cheers"[/size] [size=3]la Principessa[/size] Laatst gewijzigd door la_Principessa : 7 april 2005 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is Bill Cosby geen vooraanstaande ... (vergeten)?
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Cheers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door @lpha : 7 april 2005 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
agi·ta·tor (de ~ (m.), ~en/~s) 1 onruststoker 2 tijdens het rijden langzaam draaiende trommel voor het vervoer van betonspecie Zullen we hem maar in die 2e optie houden dan, en 'm in de grachten dumpen? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De jeugd vindt negers anders wel hip hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Alsof DAT gaat uitmaken....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oh, wacht, ik snap 'm. Ik dacht dat je het had over die zwarten. Dat die, in hun aanpassingsproces, erachter zouden komen dat hier zo onwijs veel belasting betaald moet worden. Bij nader inzien gok ik dat je bedoelt dat de Belgicistische jeugd schrikt als ze belasting moeten betalen? Logisch. Doe ik ook. Da's nog geen reden om anderen daar de schuld van te geven..
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Belgicistische jeugd?
![]() Die vijf jongeren bij de BUB? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Weerleg de posts omtrent de inferioriteit van negroïden of zwijg gewoon. Ik heb trouwens wat beters te doen met mijn tijd dan mij ledig te houden met het repliceren op non-posts zoals die van u... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() 1)strengere straffen voor elke misdaad(justitie hervormingen)
2)herinvoering doodstraf 3)jongeren vanaf 14 jaar als volwassenen berechten 4)harde aanpak van probleemwijken/steden, de leefbaarheid verhogen door de veiligheid drastisch te verhogen en een 0 tolerantie toe te passen.(desnoods inzet leger om zo de nodige veiligheid te kunnen garanderen en ook om de georganiseerde misdaad aan te pakken) 5)meer vrijheden voor politie agenten om criminelen op te pakken en bewijzen te verzamelen 6)nieuw asiel beleid,illegalen direct uitwijzen en meer voorwaarden stellen aan kandidaat belgen met onder andere het verplicht leren van onze taal en waarden en vooral onze wetten. laten we hiermee beginnen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
omdat er allochtonenproblemen zijn moeten er zogezegd allerlei kutregels komen die voor iedereen, dus ook voor de noorderlingen gelden. en dié waren, als verst geëvolueerde levensvorm, mentaal klaar voor het humanisme, het progressieve, het postmoderne. het zijn de andersontwikkelden, die daar niet klaar voor waren, zodat het een potje werd. en daarom moeten wij nu dus terug naar af. Laatst gewijzigd door Mitgard : 9 april 2005 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als wij, edele ariers, destijds niet werden overrompeld door het Romeinse Rijk, zaten we nu naar alle waarschijnlijkheid nog steeds maretak te snijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dankzij de tamtam van Rollof de neanderthaler hebben wij nu telefoon zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor natuurvolkeren bestond(bestaat) de noodzaak niet om zich met hard labeur in stand te houden. Zijn wij nu superieur of juist de idioten? |
|
![]() |
![]() |