Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 april 2005, 21:21   #41
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Volgens die Marokaanse politicus is de oorzaak van die anarchie de werkloosheid, maar het gaat om jongeren die minderjarig zijn, dus die zijn nog schoolplichtig!!!

Wat ik het ergste vind, is , dat een maand geleden alles werd ontkend, zowel door de burgemeester als door de politie .

Nu bewijzen de beelden de ware toedracht!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 21:34   #42
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar dUSK
Standaard

Laten we deze jongeren dankbaar zijn. Het is door hen dat het VB blijft groeien.
dUSK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 21:41   #43
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is door hen dat het VB blijft groeien.
Idd.
Jammer dat ze het niet beseffen.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 22:37   #44
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Je kijkt véél teveel naar de VTM.
heb je gekeken ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 22:39   #45
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hallucinante beelden uit Molenbeek !

Tientallen jongeren konden welliswaar onherkenbaar gefilmd opscheppend over agressie tegen iedereen en vooral tegen de politie : de vijand nummer één !

Een oude vrouw avn 71 jaar jaar woonde daar nog... met kapotgegooide ruiten en een andere autochtoon met een verbrande rolluik en met verf bekladde muren !

Verscheidene jongeren hadden zelfs een revolver op zak, ze pronkten er zelfs mee, hoe meer hoe beter, hier en daar "te koop" en tot slot de "molotov's in flesjes van Duvel en Chimay Bleu voor als de flikken komen !

Toen vond Faroud van SPa-Spirit het te gortig en belde hij zelf de politie... met liefst drie voertuigen kwamen ze, anders is het niet veilig genoeg, de politiemensen kwamen het gevaarlijke tuig ophalen ! Maar ze moesten wel snel handelen om geen relletjes te veroorzaken op aandringen van de politicus !!

Ook "Monsieur Bastin" een bekeerde "belg" tot extreem islamiet werd kort gefilmd maar niet in zijn moskee (een omgebouwde garage !) filmverbod van alles en nog wat ! Gewoon bangelijk ! Het Dossier Molenbeek in het Nieuwsblad was er dus niets tegen ! Dat was maar povere en lichte lectuur !

Benieuwd wat [size=5]P[/size]e[size=5]S[/size]t Moureaux daar van gaat vinden... "ce ne sont que des petits jeunes qui veulent s'amuser..." "bof, des petits gamins...non dangereux"

Molenbeek is dood... "Meulebeik es no de kluute" !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 11 april 2005 om 22:40.
Oud 11 april 2005, 22:41   #46
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

VTM... bedaaaankt voooor die réclaaaame
Oud 11 april 2005, 22:43   #47
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Wat ik niet snap, dat Marokaanse parlementslid verklaarde dat ook de allochtone gemeenschap de 'fratsen' van die bendes beu zijn, echter er treedt blijkbaar niet veel volk tegenop.

Ooit heb ik hier in Maaseik gezien hoe een revolterend migrantengroepje ingetoomd werd door enkele oudere geloofsgenoten, ze hebben dus echt wel een invloed op die gasten.

Daarom is het ook zo dom niet om autochtone politie-agenten uit die wijken aan te werven (zij die het goed menen dan) en hen laten patrouilleren in die wijken, ze zullen uiteindelijk meer invloed hebben dan een andere, blanke politieagent.

Pik de extremistische imams er tussen uit en geef hen een spreek- en naderingsverbod, buitenlandse imams worden het land uitgezet. Stel open en ruimdenkende imams en straathoekwerkers van Marokkaanse komaf aan en coördineer en controleer hen op een afdoende wijze.

Wat het Vlaams Blok ook zegt, 'terugsturen' kan je deze gastjes toch niet aangezien ze hier geboren zijn en dus niet zomaar het land uitgezet kunnen worden, hoogst waarschijnlijk worden ze in Marokko zelf terug het land uitgezet en wie is dan verplicht hen terug op te vangen? België.
In dat opzicht is het beter op een structurele manier aan de basis te beginnen in plaats van wat stoer en achterbaks om 'militaire middelen', 'tanks' en andere krachtpatserij te pleiten.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 22:43   #48
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
Volgens die Marokaanse politicus is de oorzaak van die anarchie de werkloosheid, maar het gaat om jongeren die minderjarig zijn, dus die zijn nog schoolplichtig!!!

Wat ik het ergste vind, is , dat een maand geleden alles werd ontkend, zowel door de burgemeester als door de politie .

Nu bewijzen de beelden de ware toedracht!!
de Ribaucourtstraat is van hen... Molenbeek is al gedeeltekijk van hen

de Belgen zijn er weggepest, de politie wordt onthaald op molotov cocktails !

Molenbeek is the Bronx van Brussel !
Oud 11 april 2005, 22:52   #50
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik kijk (bijna) nooit naar die zender 8)
Dus net zoals de instanties, de kop in het zand en de zaak laten betijen? Wat er op die beelden te zien was, was echt schokkend en ontoelaatbaar. Dat de 'oplossingen' van wat schreeuwerige keyboardwarriors in deze topic niet echt iets bijdragen, is echter ook waar.
Oud 11 april 2005, 22:54   #51
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Dus net zoals de instanties, de kop in het zand en de zaak laten betijen? Wat er op die beelden te zien was, was echt schokkend en ontoelaatbaar. Dat de 'oplossingen' van wat schreeuwerige keyboardwarriors in deze topic niet echt iets bijdragen, is echter ook waar.
Ga jij me komen vertellen naar welke programma's ik moet kijken ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 22:58   #52
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Neen.

Maar als jij als antwoord op deze thread 'Je kijkt teveel naar VTM' geeft, dan stel ik mij ernstige vragen over je objectiviteit. De beelden zijn wat ze zijn, of jij VTM nu goed acht of niet.
Oud 11 april 2005, 23:57   #53
uwagan
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Benieuwd wat [size=5]P[/size]e[size=5]S[/size]t Moureaux daar van gaat vinden... "ce ne sont que des petits jeunes qui veulent s'amuser..." "bof, des petits gamins...non dangereux"

Molenbeek is dood... "Meulebeik es no de kluute" !
Moureaux werd achterna toch geinterviewd op het VTM laatavond nieuws. Hij vond het allemaal overdreven. De criminaliteit was in Molenbeek zelfs met 9% gezakt!!
Enkel in die bepaalde wijk waren er volgens hem nog wat problemen maar die zouden ze de komende weken wel gaan oplossen...

Laatst gewijzigd door uwagan : 11 april 2005 om 23:57.
uwagan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 06:05   #54
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uwagan
Moureaux werd achterna toch geinterviewd op het VTM laatavond nieuws. Hij vond het allemaal overdreven. De criminaliteit was in Molenbeek zelfs met 9% gezakt!!
Enkel in die bepaalde wijk waren er volgens hem nog wat problemen maar die zouden ze de komende weken wel gaan oplossen...
1 april is al door hoor !! hij is al even hautain als verafstoot !

hij had beter eens van die cocktails gedronken !! dan had hij de ernst van de zaak eens ingezien !!

die politie beklaag ik, als dit soort burgemeester het hoofd van de politie is
Oud 12 april 2005, 06:55   #55
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en ! Heb je gekeken ?!! of uw kop in het zand gestoken ??
Oud 12 april 2005, 06:58   #56
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uwagan
daar komt de politie niet meer... dus geen pv's en ook geen statistiek...
Oud 12 april 2005, 07:01   #57
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

iemand van het Vlaams Belang een fascist of racist noemen is zijn "dada"...

maar die "kutmarokaantjes" (Yves Desmet) dat zijn anders wel brave jongens...

in die flesjes zat afwasproduct voor zeepbellen te blazen en die pistooltjes hadden ze gekregen voor hun Sinterklaasfeest van de PS...
Oud 12 april 2005, 08:15   #58
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
en ! Heb je gekeken ?!
Heb je leesproblemen ??? Ik zei hier al, dat ik (zo goed als - héél af en toe een film uitgezonderd) nooit naar de vtm kijk.

Laatst gewijzigd door Pietje : 12 april 2005 om 08:17.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 09:56   #59
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

ach, stemmingmakerij op z'n VTM.
dergelijk berbergebroed zal nooit een ernstige bedreiging voor ons bestaan vormen, omdat het te primitief is.
hoe dan ook, vervelend is het wel.

die gastjes nu natuurlijk apetrots opscheppen tegen hun vriendjes dat ze op tv geweest zijn.

ook het VB zag dat het goed was: eindelijk nog eens goed nieuws.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 10:35   #60
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
ach, stemmingmakerij op z'n VTM.
dergelijk berbergebroed zal nooit een ernstige bedreiging voor ons bestaan vormen, omdat het te primitief is.
hoe dan ook, vervelend is het wel.

die gastjes nu natuurlijk apetrots opscheppen tegen hun vriendjes dat ze op tv geweest zijn.

ook het VB zag dat het goed was: eindelijk nog eens goed nieuws.
ben het met je eens.. er zijn daar ongetwijfeld problemen, maar hier wordt weer eens alle realiteitszin verloren. Al die Vlamingen die zo verontwaardigd zijn hier : waarom kopen jullie er geen huis en gaan er wonen .. Alleen dan zal Molenbeek terug 'vlaams' worden..

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be