![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft u een hekel aan flikken? (de mensen, niet dat onnozel programma) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
10 | 14,49% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
31 | 44,93% |
Soms |
![]() ![]() ![]() |
26 | 37,68% |
Ik ben er zelf een, en ben er nog fier op ook |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,90% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij voeren uit wat door de meerderheid, dus ook door henzelf, gewenst wordt. Als zij ook een opdracht uitvoeren tegen hun zin bewijst alleen dat het echte democraten zijn die zich bij de meerderheid neerleggen. Ook zij hebben stemplicht en kunnen het in het kieshokje afstraffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 april 2005 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilt ge de flikken weg? Voor mij geen probleem maar bedenk dat ook uw veiligheid wegvalt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben eerder van mening dat het beroep "flik" een dringende opwaardering nodig heeft.
Vroeger was het meneer de polies. Nu is het stomme flik. en als een agent eerlijk probeert op te treden, dan krijgt ie op zijn kop van zijn oversten, comitee P of de lokale/nationale politiek. Als een corrupt exemplaar de nodige vriendjes heeft-meestal politiek- mag ie al veel misbruik van zijn beperkte mogelijkheden maken zonder op zijn vingers getikt te worden.
![]() |
#47 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Criminele jongeren mogen niet aangepakt worden (alweer een uitvloeisel van de linkse waanzinideologie ![]() Dit is een nefaste evolutie voor onze maatschappij. Volgens de linkse ideologie mag nooit een individu op zijn fouten gewezen worden. De ganse maatschappij moet maar gestraft worden. Dus als een kleine groep problemen maakt, zal men een wet maken die alle burgers het leven zuur maakt ipv deze kleine minderheid aan te pakken. Het beste bewijs is hiervan de voetbalwet : alle voetbalsupporters worden gepest met pasjes en dergelijke ipv gewoon de hooligans die verantwoordelijk zijn voor alle miserie te vervolgen. Maar volgens de linkse ideologie mag men deze misdadigers niet aanpakken want ze zijn achtergesteld en hebben een slechte jeugd gehad zodus straft men de ganse bevolking dan maar. Dank u Steve Stunt en Co voor deze smeerlapperij die u over de maatschappij brengt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Die arrogantie is uiteindelijk goed bedoelt hoor: ik bekritiseer de kleine man zijn mentaliteit en heb kritiek op mijzelf. Echt straf dat ge dat niet ziet, en anderen hier zien dat ook niet. Ik zou graag de mensen uit hun domme mentaliteit helpen en uit hun geploeter om niks. Ik bekritiseer de massa uit fascistisch standpunt. Wie dit niet doorhad, is achterlijk. En geertje dacht natuurlijk "raak!". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Voor mij is het altijd raak wat ik zeg.
Een maatschappij met mensen zoals u is een bron van humor. Er valt voor mij dus altijd wat te lachen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Het is dus overduidelijk dat gij geen reet snapt van wa ik zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() Ik haat smurfen.
Maar ik heb niets tegen de mensen op zich, dus heb soms aangeduid. De huidige blauwe mannetjes concentreren zich te veel op bijkomstigheden ipv de grotere criminaliteit aan te pakken. Het voorrangsbeleid klopt langs geen kanten. Tevens zijn ze soms uitdagend en bijzonder arrogant. Maar ze zijn ook maar een stukje van het systeem (als ze in functie zijn). Over de noodzaak ga ik me ook niet uitspreken, maar men zal eerst de wet moeten verduidelijken, vereenvoudigen en vooral logischer maken, zo lang dit niet gebeurd, zullen er steeds mensen gefrustreerd raken door de acties van grote smurf en zijn mede-smurfen, want men kan zich op elke moment benadeeld voelen.
The words of truth are always paradoxical. Lao Tzu ----------- Those who have knowledge, don't predict. Those who predict, don't have knowledge. Lao Tzu ----------- To lead people walk behind them. Lao Tzu ----------- I know I am intelligent, because I know that I know nothing. Socrates |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Veel softies bij die flikken.
![]() |
#54 |
|
![]() Het gaat ook ni gebeuren, Ronin. De overheid moet bij zijn groot gelijk blijven. En ze zullen in hun groot gelijk verstikken uiteindelijk. Ik weet alleen ni hoe dat gaat gebeuren en gaat aflopen, maar niks is eeuwig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zwaarlijvigen, bierzuipers en eddywally figuren horen nu éénmaal niet thuis bij het korps.
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Ik denk als die flikken meer gedrag gaan uitstralen dat de afkeer TOV hen groter zal worden. Mensen worden wel slimmer en zien dat uitstraling en attitude maar nep zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Onze maatschappij verdient die criminelen: het westen heeft de arme landen uitgebuit en nu moet het westen daar voor opdraaien. Blijkbaar zijt gij zo'n mietje die een houvast nodig heeft en daardoor voor conformisme pleit. Zich scharen achter stoerheid is echt iets voor mietjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geertje : 15 april 2005 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |