![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik meende dat het conflict over veiligheid ging? Welnu, in het belang van de mensen kan dat niet streng genoeg zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De bedrijfsleider lijkt me eerder een communist, of een fascist. Want die laten mensen graag onder druk voor hen werken. De man is trouwens terecht opgepakt.
[SIZE=1] ![]() Laatst gewijzigd door boer_bavo : 14 april 2005 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Hij mag beide pollekes kussen dat ie der zo is vanaf gekomen !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 april 2005 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() die werknemers hadden trouwens alle redenen om te staken.
ze werden zowat vergiftigd door allerlei chemicaliën en dissolvanten tijdens het werk, omdat mijnheer de patron te gierig was om voldoende handschoenen en maskers ter beschikking te stellen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hing dat ding er voor of na de zot zijn personeel plat wou rijden?
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik denk dat veel van die BMW-rijders het in hunne bol hebben.
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() is er eigenlijk al bewezen dat de man bij zijn verstand was toen hij daarop inreed, want uit de verklaringen van zijn advocaat meende ik af te leiden dat hij zich bedreigd voelde
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je werkkleren moet je trouwens zelf wassen. En als je zand straalt hang je van onder tot boven vol stof en stink je uren in de wind. Bovendien is er geen verwarming in de werkplaatsen. We hebben ooit moeten werken bij - 8 graden. We moesten dan maar extra kleren aantrekken. Maar sommige machines leveren bij die koude ook maar half werk af. "Mets er dan maar een muurke rond met een vuurke erbij", had de baas geantwoord. Om te ontploffen!" Fijne baas! Waar kan ik solliciteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() tja, vandaag ook eens de versie van de zaakvoerder gelezen in Het Laatste Nieuws. De waarheid zal wel een beetje tussen de twee liggen.
Het beste is nog van het bedrijf te sluiten! Kan de zaakvoerder zijn zaak in Herentals behouden, de werknemers mogen veilig en gezond gaan doppen en de vakbond krijg weer extra-geld om dit te doen! iedereen blij! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kot uitkuisen zal ook wel teveel gevraagd geweest zijn. Neeje, de baas moet dat doen. Sluit die handel dan is meteen alles opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't is zijn bedrijf. gij komt mijne plafond toch ook niet voor niks verven, ofwel? |
|
![]() |
![]() |