![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Feit: jullie komen zelden in de media. Er zijn 2 mogelijke oorzaken: ofwel worden jullie geboycot, ofwel zijn jullie niet interessant genoeg. Het eerste is vrij onwaarschijnlijk: daar zijn geen bewijzen voor, geen motief, niets (u zou wel een kunnen verzinnen natuurlijk, maar dat zal niet erg aannemelijk zijn). Enkel de prietpraat van een partijtje dat haar verkiezingsnederlaag niet kan verkroppen (ja, die zetel waar jullie op hoopten in Brussel). Het tweede is waarschijnlijker: u haalt nauwelijks kiezers, u verschijnt niet in het straatbeeld, jullie acties lokken 5 man en een paardenkop, en u vertegenwoordigt niets. Waarom zou men u in hemelsnaam moeten bedenken met een half uur zendtijd per week? Zelfs de duivenbond staat voor meer dan jullie. Moet ieder groupuscule dat voor niets staat op TV komen? |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Context, C. Mijn punt is dat flippie z'n "uiteraard werd er weer geschermd met vrije meningsuiting, een codewoord voor vuilspuiterij en leugens natuurlijk" blijkbaar alleen geldt als het over de B.U.B. gaat.
Mezelf kan het me aan de reet roesten wat Verbeke zegt en wie al dan niet met hem akkoord gaat, als ik er maar niet teveel naar moet luisteren.
WOLF-GANG MEI-STER!!! Laatst gewijzigd door 12 sec. of numarx : 17 april 2005 om 16:38. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als ik Verbeke zou verdedigen, zou ik zijn gedachtengoed verdedigen. Dat doe ik niet. Een belgicist als Superstaaf kiest ook voor die optie. Is hij ook een negationist? De realiteit is dat u zich bloot geeft in die peiling: u verkiest een willekeurige aanpak, van "dit mag je denken, dit niet". Terug on topic. U beseft (we zullen dat maar wijten aan uw marxistische overtuiging) blijkbaar ook niet wat vrije meningsuiting is. Ik ben daar absoluut voor, ook voor de BUB. Maar de BUB probeert vrije meningstuiting te verkopen als het recht om alle mogelijke podia te mogen gebruiken om die mening te verkondigen. Heeft de BUB recht op vrije meningsuiting? Natuurlijk! Heeft de BUB recht op zendtijd? Neen, natuurlijk niet, ze vertegenwoordigt niets. Mag de BUB op TV komen als de TV hen zou vragen? Zeer zeker, waarom niet? Verlicht dit een beetje uw verstand? |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#50 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Nogmaals nee. U begrijpt het niet. Die 40 % zijn UNITARISTEN en UNIE-FEDERALISTEN, die allen een STERKER BELGIE willen.Die komen NIET in de media en daartegen ageert de B.U.B. door de mening van die mensen in de media te laten komen. Dan stemmen ze nog voor wie ze willen.
|
![]() |
![]() |
#53 | ||||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Daarom ben ik ook geshockeerd door het feit dat een A Vanhecke en T Mary triomfantelijk komen vertellen dat ze er nu meer dan ooit alles gaan aan doen om het Vlaams Belang in een kwaad daglicht te stellen. Citaat:
Citaat:
Tot welk een hilarisch platte journalistieke fraude dit heeft geleid kan zowat iedereen dagelijks vaststellen. Ik gruwel er echter van als een sommige "wijzen" zich op dit forum gaan opwerpen als de waarderechters van het gedachtengoed van deze of gene partij. Citaat:
En met alle respect Superman: Het zijn steeds en steeds opnieuw de onverbeterlijke Belgicisten/Unitaristen die helemaal niet toevallig weigeren een democratische verslaggeving te garanderen. Citaat:
Ondanks de openlijk beleden mediafraude, de opelijk toegegeven leugens, de dagelijkse bashing, de insinuaties, truukjes en treiterijen aan het adres van het Vlaams Belang met volgens mij als absolute toppunt de publieke (en rechtstreek uitgezonden) belofte/verbintenis op de RTBf (door de grote Vlaamse dagbladgroepen en de openbare TV) na het vertonen van de verplicht gehermonteerde documentaire over FDW dat er vanaf nu nog meer zou worden gelogen, geinsinueerd, verdraaid, uitgelokt, verzwegen kortom gedesinformeerd. Geef toe dat DIT een voorbeeld van verregaande en gruwelijke selectiviteit is. Om dan nog van de verkrachting van de journalistieke deontologie te zwijgen. Citaat:
Mijn conclusie: zolang BUB geen lans breekt voor een democratische nieuwgaring en berichtgeving (ook) ivm het Vlaams Belang (in tegendeel: ze vragen een verder doorgedreven discriminatie uitgebreid met fysieke eliminatie) moeten ze niet komen zeuren over hun eventuele eigen discriminatie. Trouwens: hun relevantie in politiek België/media is zo marginaal dat een sumiere vermelding in "man bijt hond" meer dan voldoende zou moeten zijn maar dat meer op zijn minst onerechtvaardig zou zijn.
![]() |
#54 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 17 april 2005 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit verband een prachtuitspraak van Marc Platel:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 april 2005 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() De bub probeert op alle manieren aandacht te krijgen om in het nieuws te komen.
|
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Het zou er nog aan mankeren als je gediscrimineerd wordt.
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |