![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() update
Gisteren nog gepraat met de voorzitter (niet-arme) van mensen helpen mensen in Aalst ! Hij belde me op naar aanleiding van de campagne die we naar het netwerk toe twee dagen geleden gestart zijn ! Ik vroeg hem of ik er eens met de armen over kon komen praten bij hen in de groep. Neen was het antwoord. Eigenlijk was het zo n echt PC er ke. Democraat in hart en nieren weet je wel - maar de armen die tellen in dat plaatje niet mee weet je wel - zei moeten niet democratisch betrokken worden want het zijn maar armen. We zullen dus naar hun volgende vergadering moeten gaan zonder uitnodiging. Al was het maar alleen om te zien waarom hij nu zo bang is voor een ontmoeting van zijn armen met het vws.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 april 2005 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De echte, onvrijwillige armen, zijn waarschijnlijk beter gediend met personen die 3 jaar van de dop werden gesmeten ![]() [size=1](BTW, waarom werd U in feite 3 jaar van de dop gesmeten? En hoe heeft U die periode 'overbrugd' Ik heb dat al tweemaal gevraagd... Schijnbaar mogen de echte armen dat niet weten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vertel me eens waarom een arme bereid zou moeten zijn om privé dingen openlijk op een forum te vertellen. Er is nooit iemand verplicht om op vragen te antwoorden! Jij wil trouwens alleen maar een antwoord krijgen omdat je hoopt dat je hem vervolgens kan aanvallen. Je zal het allemaal wel nog snappen, later als je groot bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vergadering. Is dat met de armen of is dat het "bestuur" die eens samenkomt? Anders, een pamfletje is rap gegeven als ze buitenkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
waugh
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 april 2005 om 21:28. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit ruikt hier naar niet onaardig veel geld begin ik te denken.
Studie diensten, subsidies, giften? Enfin de ganse santeboetiek en dan geven ze de mensen een bonnetje van de locale supermarkt voor een witte pens gratis als ze er twee kopen. Jawolh das zijnde nicht so propere maniere. En waarom gaan de armen daar naartoe eigenlijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Arme armen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
In auroville - pondycherry - india heeft de overheid de ganse sociale zekerheid uitbesteed aan oude hippies in feite die daar dertig jaar geleden een nederzetting begonnen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 april 2005 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ahum, er zijn tijden geweest dat gehandicapten hun "vergoeding" mochten gaan inleveren om het "vaderland" te redden! Dan kwam er zo'n kwibus minister ergens in een cinema zijn beklag doen en dan had je het spek aan je kl*ten! Of ne meneer doktore met aanbestedings vergoeding bekeek dan die gehandicapte zo eens en zei dan bv 40/50 of iets in hun eigen dieventaal en had je het spek alweer aan je kl*ten en kon je (en nog) fluiten achter je vergoeding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En zo niet, werden die mistoestanden door de gehandicapten zelf, zonder hulp van 'buitenaf' opgelost?... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken de bedoelde organisatie niet dat je bespreekt, maar als dat zo is mag een wapenfeit wel eens met bv een ludieke protest aktie aan hun deur en laat dat maar gerust eens uitlekken naar de nieuwsdiensten.
Je moet wel zeker zijn van je stuk dat ze je niet kunnen betrappen op onzin of leugens natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() vraag eens aan uw moeke wat gehandicapten en armen met mekaar te maken hebben.
op welk vlak zijn ze gelijk op welk vlak verschillen ze
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
ik heb hen de links allemaal doorgestuurd hoor wij zijn niet zo laf om achter hun rug bezig te zijn. Het feit dat ze niet durven antwoorden waartoe ze de mogelijkheid hebben bewijst genoeg. Wat betreft wie er recht in zijn schoenen staat dan . In feite zijn we al jaren hier mee bezig en binnekort dan gaat het koekenbak zijn volgens mij heeft praten met dat soort figuren geen zin maar ik wil het altijd een kans geven Waarom ontkrachten ze toch niet hetgeen ik en de anderen hier allemaal neerschrijf ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 april 2005 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook al gemerkt dat er ergens een ongezonde belangstelling bezig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() het zijn honden
mensen die democratische rechten niet erkennen zijn geen mensen maar honden maar chipke dat is gewoon de reincarnatie van chipie die gefrustreerd is omdat ie lekker belasting moet betalen en daarvoor lekker een keer minder op reis kan gaan. En omdat k ik geld van de dop krijg en hij totaal machteloos is om daar ook maar iets aan te veranderen. de frustratie van de grijze muis
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 april 2005 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds zijn er ook die per se gehandicapt willen zijn... Zo heeft mijn moeke een mijnwerker gekend met absoluut gezonde longen die absoluut stoflongen wou krijgen... Vijfmaal lukte het hem niet.. De zesde keer wel... toen vond hij een politieker die bij bepaalde diensten een grote invloed had... Hij heeft nog een kleine dertig jaar geleefd als de gezondste en meest opgewerkte persoon (hij kwam regelmatig bij vrienden van mijn moeke helpen... kerngezond)... Dit schrijf ik maar om aan te duiden dat er overal profiteurs zitten... en overal mensen die mensen als kankers behandelen, zoals Uzelf aangeeft... Laatst gewijzigd door Chipke : 22 april 2005 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |