![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het model KOBAF staat bekend om zijn weergaloze replieken. Merk alweer de schitterende argumentatie op die deze keer bestaat uit een combinatie van ad hominem tirades en doodgewone nonsens. Het model KOBAF heeft dan ook altijd en per definitie gelijk, en hoeft daarom geen deftige discussies te houden. Iedereen die het niet eens is met het model KOBAF, wordt automatisch bedankt voor bewezen diensten met termen als "papegaai" en "gehersenspoelde". Het model KOBAF is leverbaar in drie uitvoeringen: de KOBAF loser, de KOBAF nitwit en de KOBAF dogma. Het laatste model, tevens het sportmodel uit de serie, is standaard uitgerust met "ik haat werkende mensen" en "werkende mensen zijn stomme gehersenspoelde papegaaien" programma's, waaraan u ongetwijfeld mooie herinneringen zult overhouden. Het model KOBAF dient wel elke maand gezuiverd te worden van een parasietachtige schimmelinfectie, de zogenaamde "puberus gefrustreerdus langharigus werkschuwus tuigus". Deze zuivering is uiterst eenvoudig en bestaat enkel uit het uitspreken van volgende zinsnede: "jij gaat werken". Stel uw aanschaf van het model KOBAF dan ook niet langer uit. (Reacties van psychopathische kaderleden worden niet weerhouden) ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
En uw aversie tegen het model Kobaf heeft misschien iets te maken met de manier waarop ik de vorige keer eens brandhout van u heb gemaakt in de discussie over het recht van holebi s om het eigen volk eerst te mogen voortzetten middels de perverse en mensonterende praktijk van het draagmoederschap. Wat puur homofascisme is. Blijkbaar heeft u het nog altijd niet kunnen verkroppen dat al uw universitair geleuter niets heeft kunnen ontkrachten van de langs de neus weg tussen de soep en de patatten geformuleerde argumentatie van de eerste de beste zogenaamde luiaard en niet-universitair. btw laten we hier niet al te veel verder oftopic gaan en het louter hebben over de aversie die u als werkende mens tegenover zg luiaards hebt. Over het ander leuter ik graag verder in een ander topic.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 april 2005 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Ik hèb geen baas. Ben ik nu psycho, of kleine ondernemer? (0 personeelsleden)
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() je bent gewoon normaal in dat geval
maar wees wel blij dat je de kans hebt om normaal te zijn.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Newton was een klasse apart, aangaande werklust.
Soms sliep en at hij dagenlang nauwelijks. Het appelverhaal is waarschijnlijk een mythe. Ja, Kobafje en Co. Ik zal een voorspelling doen... Jullie stoppen energie in de verkeerde zaken. Mikken op verkeerde vijanden. Krijg je spijt van. Denk aan de levensfasen... Tussen 20 en 30 ben je op volle kracht en kan je morele en fysieke ontberingen aan. Maar dan komt een tijd dat je wat comfort wil. En je wil ook meer respect, raar he? Maar dat zal er weer niet ingaan vrees ik. Een ouwe zak mag je nooit gelijk geven..zullen jullie denken. Doe maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Ik heb geen aversie voor luiaards. Citaat:
2. Hebt u ooit eens brandhout van mij gemaakt? Ik herinner me dat niet. Soit, de ongetwijfeld glorieuze passage die u 's avonds in uw dagboek daaromtrend hebt opgesteld zal u nog menige nacht soelaas brengen... Citaat:
2. U daarentegen lijkt me eerder het type dat een spontaan orgasme krijgt wanneer hij denkt eens iets zinnigs gezegd te hebben tegen een universitair. Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Werken is vervuilend. U moet dit ook eens proberen verstaan vanuit uw geengageerdheid of sympathie ( dat weet ik dus niet precies ) in de roze beweging ? Van vrienden in de holebi beweging weet ik dat zij ook de tactiek hebben gebruikt om met stigmatisering om te gaan waarbij men datgene waarmee men altijd gestigmatiseerd wordt (bij holebi s bvb dat ze pervers zouden zijn - bij werklozen dat ze lui zouden zijn.) maar gaat versterken ipv ontkennen - bij wijze van provocatie idd. Hoe dan ook indien u mij hier en daar op uw kap krijgt dan wil ik u vragen om dat eens te bekijken vanuit mijn engagement in de vierde wereld beweging. Zoals u zich nogal laatdunkend uitlaat over werklozen en mensen die misschien niet dezelfde wereldlijke ambities hebben kan ik vanuit die geengageerdheid niet anders dan daarop reageren op dezelfde manier als dat u het als een goed holebimilitant niet zult laten veronderstel ik om in te gaan op laatdunkende opmerkingen over holebi s. Verder hoeft u daar niks persoonlijk achter te zoeken. Ieder doet zijn ding.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 april 2005 om 16:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
btw je moet dit ook niet serieus nemen hoor ! De enige echte rijkdom die een mens kan bezitten is een zuiver geweten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 april 2005 om 16:50. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Kobafje schittert nogal op dit forumpje.
Tamelijk wereldschokkend. Ik zei dus : "Doe maar". |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het is ook niet moeilijk, dat die manier van discussiëren de boventoon voert: u hanteert namelijk het conflictmodel (net zoals zovele anderen). Hiermee bedoel ik dat u nogal graag zwart-wit denkt. Zegt een persoon iets kritisch over werklozen, dan is het per definitie een hielenlikkende gehersenspoelde papegaai, bvb. Dergelijke "provocaties" (of "kort door de bocht" reacties) werden ook door anderen al aan u gesignaleerd. U begrijpt hopelijk wel dat op die manier weinig goodwill wordt gecreëerd om een degelijke discussie met u of uw confraters aan te gaan. Citaat:
2. In dit topic beperkte ik me dan ook tot een paar saillante bespiegelingen die vooral betrekking hadden op een paar minder wetenschappelijk onderbouwde uitspraken van mensen die u steevast in bescherming meent te moeten nemen. Citaat:
Inderdaad, mijn beste, net zomin als u denkt mij te kennen, ken ik u. Ik hoop dan ook dat u de volgende keren afziet van zulke denigrerende commentaar als zou ik vanuit mijn hoge ivoren toren eens effe op niet-universitairen beginnen kakken. Indien niet, geldt maar één spreekwoord: wie wind zaait, zal stormen oogsten. Citaat:
2. Indien alle kosten worden ingerekend (ook milieu bvb.) dan zal u in vele, zoniet de meeste gevallen dadelijk zien dat werkende mensen inderdaad een "meerwaarde" creëren. Dit valt af te leiden uit het feit dat consumenten bereid zijn een hoger bedrag te betalen voor een goed, dan de marginale kost die voor de productie van dat goed nodig was. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Blijkbaar echter, was u niet geïnteresseerd in bovenstaande uitleg, want in uw eerste posting hier aan mijnentwege, kiest u liever voor de frontale aanval ("papegaai", "gehersenspoeld" en dies meer). Dan moet u dus achteraf ook niet komen "zagen" dat ik u erop wijs dat u liever ad hominem speelt, dan argumenten aanbrengt. Laat staan dat ik "gefrustreerd" zou zijn omtrent een discussie van een maand (!!) geleden. Please... Kortom: ik ben nogal een voorstander van nuancering, en combineer dat vaak met een uitgesproken bespiegelend cynisme, en dat valt niet bij iedereen op dit forum in goede aarde. Omgekeerd schop ik graag tegen de schenen van personen die denken dat de nulmeridiaan door hun achterste loopt, en die de Grote Waarheid al lang lijken gevonden te hebben. Mijn schrijfstijl is inderdaad het gevolg van mijn opvoeding: ik probeer het keurig Nederlands te hanteren, al was het maar uit respect voor degenen waarmee ik discussieer. Hopelijk brengt dit wat meer zoden aan de dijk.
![]() |