![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Integendeel, we hebben altijd al de kant gekozen van de Amerikaanse en Britse vijanden sinds 1830.
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ideologisch zeg ik neen tegen de VS, maar realistisch zeg ik JA. Als de VS ons kunnen helpen in de onafhankelijkheid en wij daardoor beter worden, dan is de zaak snel geregeld. Dan zou ik zelfs bereid zijn de Palestijnse zaak op te geven (alhoewel dat een enorm moeilijk besluit zou zijn) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Om de keuze eens crue te stellen: Palestina of Vlaanderen? Als je moet kiezen, is het toch wel duidelijk, met alle sympathie voor Arafat en zijne sjaal, maar het zou krankzinnig zijn om dan Palestina te kiezen. Dat lijk je goed begrepen te hebben.
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Oh, en wat Trol betreft: dat is toch duidelijk een trol die gewoon reacties probeert los te weken, bij gebrek aan een interessant leven, door u kwaad te krijgen. Gewoon negeren (echt veel nuttig op een beschaafde manier zegt ie dus niet, dus veel zult ge niet missen)
![]() |
#47 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
u bent anders wel een beschaafde jongen.. u antwoord helemaal niet op mijn 'vraag-stelling'. Scheld mij maar uit. Ik heb meer leven als u. U loopt immers gefrustreerd rond.. op zoek naar middelen om dat gehuchtje van u onafhankelijk te krijgen. Terwijl u weet dat u het nu zeeeeeeeeer goed hebt wil u toch over lijken, kwesties in de wereld waar mensen onder lijden laten vallen om toch maar vlaanderen onafhankelijk te kunnen preken.. echt een grote schande is dat. Gewoon voor dat relatief kleine bedrag dat er van Vlaanderen naar Wallonie gaat.. want dat is echt het enige.. ja bestuur dichter bij de mensen dat is schone praat.. de centen zijn echter het enige doel. Dat iedereen stopt met zwart werken.. dat levert nog veeeeeel meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer geld op.. want iedere belg dus ook iedere vlaming heeft zwart geld.. ach ja nu doe ik vervelend zeker? (ja tis moeilijk dat te weerleggen zonder er omheen te praten) Wel ik heb nen gelukkige mens.. u lijkt me dat niet echt.. ik heb een leven.. en heel goed zelfs.. k heb meer geluk gehad dan de palestijnen,irakezen.. etc.. maarja.. Die oh zo brave vlaamsgezinden hé.. tjaja.. Weerleg van mijn part alles.. vlaanderen onafhankelijk is niet voor mijnen tijd (en ik ben nog maar 18 ) dusja.. scheld mij uit voor rot van t straat (de kunnen jullie goed) doe je zin.. ik weet wel beter Salut en de kost gehuchtvrienden
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zwartwerk? Tja, als je zoveel mag afdokken aan de staat, en als dat dan gaat naar een volk waar je niks binding mee hebt, dan ga je van ellende zwartwerken. Relatief klein bedrag? Verdeel dat relatief klein bedrag maar eens over alle Vlaamse gezinnen, dan is dat bedrag allang niet meer relatief. Met dat 'relatief' klein bedrag kan je heel wat realiseren hier in Vlaanderen... Vlaanderen onafhankelijk niet voor uw tijd omdat u 18 bent? Ik ben ook achttien, maar toch ben ik voor de Vlaamse onafhankelijkheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() De Navo moet zonder meer afgeschaft worden, het is een militair instrument van de Amerikanen om de Europese landen in de pas te laten lopen anders krijgen ze wat Amerikaanse bommen op hun kop. Ja laat de Amerikanen het hier maar afstappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() De NAVO is goed, maar de Amerikanen moeten niet de baas spelen over de NAVO. Anders kan men beter deze organisatie opdoeken. De volkerenbond werkte ook niet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Het valt me op dat de laatste tijd er veel trollen op dit forum ronddwalen. 't Zal wel de verkiezingen zijn zeker?
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
De NAVO is overigens altijd al in het voordeel geweest van Europa, die profiteerden van het uitgebreide legerapparaat van de Amerikanen zonder hier eigenlijk mee aan bij te dragen. Laat ons eerlijk zijn: wij zijn een bende profiteurs, een bende ondankbare profiteurs.
![]() |
![]() |
#55 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
We zouden niet moeten wachten tot de Amerikanen kwaad op ons zijn om dat spel uit Brussel weg te halen maar ze op eigen initiatief buitensmijten. Maar DAN!!! zal blijken waarvoor die Navo echt dient!! Dan krijgen wij de cruise-missiles op ons landje(Vlaanderen of Belgiekske, maakt niet uit voor Uncle Sam). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
En beu of niet, Amerika is het machtigste land ter wereld, met een potentieel als bondgenoot die gelijk welke andere overtreft (zeker Frankrijk en Duitsland). Wanneer we onafhankelijk willen worden, doen we best niet te veel mee met het emotionele anti-Amerikanisme dat germanofiele en francofiele kringen bezielt. We lijken er haast Belgisch door...
![]() |
![]() |
#60 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() vergeet nu eens die kut kwestie.. trug ontopic voila ![]()
![]() |