Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 april 2005, 20:42   #41
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
Hitler wist van aanpakken
[size=6][/size]
[size=6]Het was een monster !!!!!!!!![/size]
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2005, 20:46   #42
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Dat is waar: er waren zelfs vage plannen om tegen Hitler en zijn SS een "coup" te plegen; vandaar dat hij de SA eerst gezuiverd heeft van alle homo's en andere nichterige oproerlingen en de resterende bruikbare kern heeft laten opgaan in de SS! U ziet maar, Dhr Hitler wist van aanpakken en was zijn belagers steeds te snel af!
'Dhr' Hitler is de man die de Duitse cultuur die mee aan de spits stond op alle terreinen onherroepelijk belast en beschadigd heeft.
Dus geen Dhr, niet voor Dutroux, niet voor Hitler.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2005, 20:47   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...
ik bekijk ze enkel vanuit sociaal-wetenschappelijk standpunt om aan te tonen dat het holebi-gedierte ver beneden het menselijke beschavingspeil staat!!!
Ah en ben jij "sociaal-wetenschappelijk" onderlegd ? Heb jij een "licentie" om wetenschappen te beoefenen?
'k Geloof het niet; hoogstens menswetenschappen in 't middelbaar gedaan en toch moeten gedelibereerd worden voor vijf vakken. Ervaringsdeskundige: heeft ooit een pastoorke aan uw piemeltje getrokken?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2005, 21:07   #44
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
[size=6][/size]
[size=6]Het was een monster !!!!!!!!![/size]
Ja, maar ik denk niet dat het een gelukkig mens was hoor. Lijkt mij een psychopatische persoonlijkheid, heel z'n leven gefrustreerd en geobsedeerd.
Waar Wolfgang die 'Dhr.' vandaan haalt
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2005, 21:10   #45
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
U ziet maar, Dhr Hitler wist van aanpakken en was zijn belagers steeds te snel af!
Wat een slimmerd seg. Hij lijkt wel (nijna) even buitengewoon geniaal als u te zijn.
(misschien geloof ik toch maar in reincarnatie)
Oud 26 april 2005, 21:26   #46
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is waar: er waren zelfs vage plannen om tegen Hitler en zijn SS een "coup" te plegen; vandaar dat hij de SA eerst gezuiverd heeft van alle homo's en andere nichterige oproerlingen en de resterende bruikbare kern heeft laten opgaan in de SS! U ziet maar, Dhr Hitler wist van aanpakken en was zijn belagers steeds te snel af!
Dhr A.Hitler. Op zijn allerbest, saignant gebakken dus...

Laatst gewijzigd door Andro : 26 april 2005 om 21:31.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2005, 21:31   #47
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Dhr A.Hitler. Op zijn allerbest, saignant gebakken zeg maar...

Is da de echte? Was da nie zoon dubbelganger ofzo?
Dacht daze dien opgefikt hadden (der untergang).
Oud 26 april 2005, 21:37   #48
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Is da de echte? Was da nie zoon dubbelganger ofzo?
Dacht daze dien opgefikt hadden (der untergang).
Op wikipedia staat er 'Hitler or his doppelgangers'
Oud 26 april 2005, 22:10   #49
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

ook wie als onbevooroordeelde hetero deze site bezoekt op mijn aanwijzingen heeft voorgoed zijn bekomst van deze inferieure mensensoort "uit de goot" waarvan de RKK terecht kokhalst!!!
In de glorierijke middeleeuwen zou men hiervoor terecht op de brandstapel zijn gegooid omdat men hierin tekenen van Satan herkent!!
Je slaat de nagel op de kop: IN DE MIDDELEEUWEN.

Welkom in 2005, Middeleeuwer!
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2005, 22:59   #50
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
behalve de bolsjevieken dan, die stonden aan de rand van Berlijn, en dwongen daardoor ons dolfke zich zelf te zelfmoorden.

bolsjevieken
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2005, 22:59   #51
Wolfgang Meister
Banneling

Wolfgang Meister's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
'Dhr' Hitler is de man die de Duitse cultuur die mee aan de spits stond op alle terreinen onherroepelijk belast en beschadigd heeft.
Dus geen Dhr, niet voor Dutroux, niet voor Hitler.
[size=3]Ik bepaal zelf wel wie ik meneer noem of jeannet!!! [/size]
[size=3][/size]
[size=3]Of wilt u mij dat recht proberen te ontnemen??? [/size]
[size=3][/size]
(moest u de reeks "Hitler's vrouwen" op Canvas volgen, dan zou u er achter komen hoe gemanierd, attent, kortom: gentlemanlike Hitler was!)
Wolfgang Meister is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2005, 23:08   #52
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ah en ben jij "sociaal-wetenschappelijk" onderlegd ? Heb jij een "licentie" om wetenschappen te beoefenen?
'k Geloof het niet; hoogstens menswetenschappen in 't middelbaar gedaan en toch moeten gedelibereerd worden voor vijf vakken. Ervaringsdeskundige: heeft ooit een pastoorke aan uw piemeltje getrokken?
Ik hoef geen "licentie", bekomen met jaren aan één stuk huiswerk te maken op grond van voorgekauwde geschiedenisboekjes vol "correct politiek denken" zodat ik compleet "gebrainwashed" ben zoals gij en uw kornuiten. Het is omdat ik volbloed schrijver ben en mijn mening op prijs wordt gesteld dat ik recensies mag schrijven over boeken van vooraanstaande uitgeverijen over belangwekkende onderwerpen zoals het bombardement op Dresden of de nideuwste biografie van Mussolini en artikelen voor een gerennomeerd tijdschrift als "Religie & Mystiek" (allicht onbekend bij degenen onder u die enkel tv-gidsjes "lezen")!

De mensheid is steeds geleid geworden door mensen als ik die niet in de pas lopen om mee te gaan met de massa omdat ze slechts over een domme "kuddegeest" beschikken!
Oud 26 april 2005, 23:18   #53
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Dhr A.Hitler. Op zijn allerbest, saignant gebakken dus...

In tegenstelling tot wat iedereen jullie steeds wil laten geloven heeft hij vanzelfsprekend geen zelfmoord gepleegd maar is hij (samen met Eva, met hij hij toen één dag was getrouwd) Berlijn uitgesmokkeld met een voertuig van het Rode Kruis en vanuit een Franse haven per duikboot naar Amerika ontkomen. Precies één jaar nadat ik deze "hypothese" in een eigen filmscenario verwerkte (dat een prachtig vervolg op "Der Untergang" zou kunnen zijn!) en opstuurde naar Hollywood kwam het FBI op het internet aanzetten met de onthulling van dat "vermoeden": de publicatie van een voordien "top secret" dossier met details over Hitler's ontsnapping (bijna exact zoals ik dat verzonnen had) en de talloze getuigenissen van FBI agenten die in opdracht van hun big boss J.Edgar Hoover Hitler moesten opsporen en/of schaduwen. Trouwens: bewezen is dat rechtstreekse afstammelingen van de Hitler-familie onder schuilnaam een florerend tuinbouwbedrijf leiden bij New-York...
Oud 26 april 2005, 23:21   #54
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Je slaat de nagel op de kop: IN DE MIDDELEEUWEN.

Welkom in 2005, Middeleeuwer!
Het is niet omdat de teller nu op 2005 staat dat we nu beschaafder zijn geworden dan toen. Integendeel zou ik zo denken: als ik 's zomers als het heet is bijna naakte mensen over straat zie flaneren zou ik denken dat we niet in de Middeleeuwen zijn maar in de Oertijd! Plaatsvervangende schaamte overvalt mij dan...
Oud 26 april 2005, 23:35   #55
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
... De mensheid is steeds geleid geworden door mensen als ik die niet in de pas lopen om mee te gaan met de massa omdat ze slechts over een domme "kuddegeest" beschikken!
Meester,
da laatste begrijp ik niet volledig. Wil je nu verduidelijken dat een groot deel van de massa schapen zijn of wil je nu duiden dat u een herder bent, of is het beide?
piazzolla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2005, 23:40   #56
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat de teller nu op 2005 staat dat we nu beschaafder zijn geworden dan toen. Integendeel zou ik zo denken: als ik 's zomers als het heet is bijna naakte mensen over straat zie flaneren zou ik denken dat we niet in de Middeleeuwen zijn maar in de Oertijd! Plaatsvervangende schaamte overvalt mij dan...
Waarom schaamte, zo lelijk hoeft en is een naakt mens nu ook weer niet.
Oud 27 april 2005, 00:11   #57
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piazzolla
Meester,
da laatste begrijp ik niet volledig. Wil je nu verduidelijken dat een groot deel van de massa schapen zijn of wil je nu duiden dat u een herder bent, of is het beide?
Ik wilde gewoon duidelijk maken dat de meeste mensen gewoon de algemeen geldende opvattingen delen zonder daar zelf analytisch bij na te denken. Moesten alle Assisen-pleiters dit doen dan zou geen enkele moordenaar nog strafvermindering kunnen krijgen of zelfs de vrijspraak! Mocht Hitler op het Neurenberg proces aanwezig zijn geweest dan zou hij waarschijnlijk de strop hebben gekregen (dat was natuurlijk hét moment van de afrekening) maar in mijn theorie -in het licht van de eeuwenoude katholieke leer- had hij evengoed de vrijspraak kunnen bekomen. Deed hij immers niet wat de Inquisitie hem gedurende eeuwenlang al die tijd had voorgedaan? Het vervolgen van "sekten", andersdenkenden en "asocialen" als daar zijn de joden, de vrijmetselaars en de homo's? Deze laatsten zullen in de katholieke middeleeuwen allicht op de brandstapel zijn terecht gekomen onder de noemer "heksen" en "tovenaars" die met de Duivel samenzweerden.

Denk hier eens over na:

- Jezus tijdens zijn leven: Staatsvijand nummer 1 en gekruisigd
- Jezus nu: Hét grote voorbeeld voor miljarden mensen.

- Stalin tijdens het verdrag van Jalta: één der roemrijke geallieerden.
- Stalin nu: verketterd als een massamoordenaar.

- Napoleon tijdens zijn leven: de grootste oorlogsstoker van Europa en daarbuiten
-Napoleon nu: een nationaal symbool voor velen (denk maar aan de ontelbare bustes, portretten en prenten over hem in omloop)

Wat ik wil zeggen is: de zienswijze aangaande een historische figuur -zijn waarde en betekenis- is voortdurend aan verandering onderhevig!

Bush bv. wordt thans in het algemeen gezien als een domme roekeloze cowboy die de hele wereld op stang jaagt met het voeren van oorlogen in het midden-oosten. Over 50 jaar echter -daar ben ik zeker van!- zal men hem eren als de grootste en geniaalste president ooit die de westerse beschaving gered heeft van het moslim-terrorisme!

Aldus sprak Wolfgang Meister!

Laatst gewijzigd door Wolfgang Meister : 27 april 2005 om 00:16.
Oud 27 april 2005, 00:31   #58
Jezus Christus
Burger

Jezus Christus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jezus Christus
Standaard

Citaat:
Deed hij immers niet wat de Inquisitie hem gedurende eeuwenlang al die tijd had voorgedaan? [size=3]Het vervolgen van "sekten", andersdenkenden en "asocialen" als daar zijn de joden, de vrijmetselaars en de homo's?[/size] Deze laatsten zullen in de katholieke middeleeuwen allicht op de brandstapel zijn terecht gekomen onder de noemer "heksen" en "tovenaars" die met de Duivel samenzweerden.
Waarom denkt gij dat ik in de middeleeuwen niet wedergekeerd ben eigenlijk ? Waar in het evangelie heb ik opgeroepen om andersdenkenden en asocialen en joden (mijn "eigen" volk ?) en vrijmetselaars en homo's te vervolgen en te verbranden ?

Maar soit Wolfgang doe maar verder hoor, als ik het je zeg dan geloof je me niet en als ik het je vraag dan antwoord je niet, weet je wel ? De kerk heeft eeuwen en eeuwen niet anders gedaan dan mijn leer verkracht. Dus doe maar Wolfgang, doe maar jong, zaai wind en oogst storm, zaai haat en oogst oorlog, zaai verdeeldheid en oogst afgescheidenheid.

en weet alleen mijn beste wanneer je er ooit achterkomt, dat je zonden je reeds vergeven waren nog voordat je ze ooit beging. Je kan altijd terug !

Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 27 april 2005 om 00:34.
Jezus Christus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2005, 00:37   #59
Jezus Christus
Burger

Jezus Christus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jezus Christus
Standaard

voor diegenen die misschien belangstelling zouden kunnen hebben in mijn ware leer

het boek waarvan hieronder sprake is een goede referentie.

http://www.miraclestudies.net/DutchPref.html

Niets werkelijks kan bedreigd worden.
Niets onwerkelijks bestaat.
Hierin ligt de vrede van God.
Oud 27 april 2005, 00:37   #60
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
... Het vervolgen van "sekten", andersdenkenden en "asocialen" als daar zijn de joden, de vrijmetselaars en de homo's? Deze laatsten zullen in de katholieke middeleeuwen allicht op de brandstapel zijn terecht gekomen onder de noemer "heksen" en "tovenaars" die met de Duivel samenzweerden.
Hopelijks keren we voor u niet terug naar die tijden want u als anders denkende (veel zijn er niet gelijk u) zal als eerste 'gebruikt' worden.

Citaat:
Denk hier eens over na:

- Jezus tijdens zijn leven: Staatsvijand nummer 1 en gekruisigd
- Jezus nu: Hét grote voorbeeld voor miljarden mensen.

- Stalin tijdens het verdrag van Jalta: één der roemrijke geallieerden.
- Stalin nu: verketterd als een massamoordenaar.

- Napoleon tijdens zijn leven: de grootste oorlogsstoker van Europa en daarbuiten
-Napoleon nu: een nationaal symbool voor velen (denk maar aan de ontelbare bustes, portretten en prenten over hem in omloop)
lijkt een kwisvraag: Jezus past niet in de rij, niet?

Citaat:
Wat ik wil zeggen is: de zienswijze aangaande een historische figuur -zijn waarde en betekenis- is voortdurend aan verandering onderhevig!
Fout: er zijn historische gegevens en feiten. Wetenschap is objectief en kan hierover waken.

Omtrent Bush, geniaal is niet het eerste dat in mij opkomt, maar idd velen onderschatten hem.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be