![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=6]Het was een monster !!!!!!!!![/size]
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus geen Dhr, niet voor Dutroux, niet voor Hitler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Geloof het niet; hoogstens menswetenschappen in 't middelbaar gedaan en toch moeten gedelibereerd worden voor vijf vakken. Ervaringsdeskundige: heeft ooit een pastoorke aan uw piemeltje getrokken?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar Wolfgang die 'Dhr.' vandaan haalt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (misschien geloof ik toch maar in reincarnatie) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Andro : 26 april 2005 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dacht daze dien opgefikt hadden (der untergang). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Welkom in 2005, Middeleeuwer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=3][/size] [size=3]Of wilt u mij dat recht proberen te ontnemen??? ![]() [size=3][/size] (moest u de reeks "Hitler's vrouwen" op Canvas volgen, dan zou u er achter komen hoe gemanierd, attent, kortom: gentlemanlike Hitler was!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mensheid is steeds geleid geworden door mensen als ik die niet in de pas lopen om mee te gaan met de massa omdat ze slechts over een domme "kuddegeest" beschikken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
da laatste begrijp ik niet volledig. Wil je nu verduidelijken dat een groot deel van de massa schapen zijn of wil je nu duiden dat u een herder bent, of is het beide? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk hier eens over na: - Jezus tijdens zijn leven: Staatsvijand nummer 1 en gekruisigd - Jezus nu: Hét grote voorbeeld voor miljarden mensen. - Stalin tijdens het verdrag van Jalta: één der roemrijke geallieerden. - Stalin nu: verketterd als een massamoordenaar. - Napoleon tijdens zijn leven: de grootste oorlogsstoker van Europa en daarbuiten -Napoleon nu: een nationaal symbool voor velen (denk maar aan de ontelbare bustes, portretten en prenten over hem in omloop) Wat ik wil zeggen is: de zienswijze aangaande een historische figuur -zijn waarde en betekenis- is voortdurend aan verandering onderhevig! Bush bv. wordt thans in het algemeen gezien als een domme roekeloze cowboy die de hele wereld op stang jaagt met het voeren van oorlogen in het midden-oosten. Over 50 jaar echter -daar ben ik zeker van!- zal men hem eren als de grootste en geniaalste president ooit die de westerse beschaving gered heeft van het moslim-terrorisme! Aldus sprak Wolfgang Meister! Laatst gewijzigd door Wolfgang Meister : 27 april 2005 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar soit Wolfgang doe maar verder hoor, als ik het je zeg dan geloof je me niet en als ik het je vraag dan antwoord je niet, weet je wel ? De kerk heeft eeuwen en eeuwen niet anders gedaan dan mijn leer verkracht. Dus doe maar Wolfgang, doe maar jong, zaai wind en oogst storm, zaai haat en oogst oorlog, zaai verdeeldheid en oogst afgescheidenheid. en weet alleen mijn beste wanneer je er ooit achterkomt, dat je zonden je reeds vergeven waren nog voordat je ze ooit beging. Je kan altijd terug !
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE] Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 27 april 2005 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Burger
|
![]() voor diegenen die misschien belangstelling zouden kunnen hebben in mijn ware leer
het boek waarvan hieronder sprake is een goede referentie. http://www.miraclestudies.net/DutchPref.html Niets werkelijks kan bedreigd worden. Niets onwerkelijks bestaat. Hierin ligt de vrede van God.
![]() |
#60 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Omtrent Bush, geniaal is niet het eerste dat in mij opkomt, maar idd velen onderschatten hem. |
|||
![]() |
![]() |