![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
-degelijke sexuele voorlichting op school, met vermelding van alle contracaceptieve methodes -gratis toegang tot die contraceptiva, voor alle mannen en vrouwen -toegang tot contraceptiva die anoniem is -opvang en begeleiding voor vrouwen en meisjes die ongewenst zwanger worden, en dit zowel voor degenen die tot abortus overgaan als diegenen die hun kind wel behouden
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe pervers ben je als rechter wel niet, om een kind van dertien te verplichten van een kind te baren. Hopelijk "slaapt" die "judge" er goed van in de toekomst
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die houding van die rechter moet in niets onderdoen voor moslimfundamentalisme. Even bekrompen, idioot en vooral MISDADIG.
![]() |
![]() |
#48 |
Burgemeester
|
![]() Blijkbaar doen Europese nieuwsagentschappen hun werk niet goed. Dit situatie is iets complexer zoals het volgend artikel verduidelijkt
http://www.sun-sentinel.com/news/loc...home-headlines De rechter vroeg om een verduidelijking van alle pro's en con's en om een psychiatrisch onderzoek. De abortie is niet geblokkeerd, alleen werd er een (terechte) vraag gesteld of dit wel de beste oplossing was. Bovendien is het niet mogelijk in Florida dat kinderen van 13 en jonger zelf zulke complexe medische beslissingen nemen. De ouders moeten instemmen, maar omdat deze wegens misbruik ontzet zijn uit hun ouderschap, zal een andere organisatie daarover moeten beslissen. En voor de pro-abortie mensen is er ook goed nieuws want het meisje in kwestie krijgt de steun van de ACLU. Als ze ouder was geweest dan 13 was er zelfs geen probleem, want dan mocht zij zonder notificatie van de ouders of enige andere voogd een abortie ondergaan (mits vergezeld van een andere volwassene, geloof ik) .
*Disclaimer : Ik geloof niets totdat het op DrudgeReport verschenen is* [/size] Laatst gewijzigd door Gauss : 2 mei 2005 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Graag terug on topic en persoonlijke conflicten achterwege laten in dit en volgende topics.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mij deert het niet dat je een fotootje van Hitler op je profielpagina plaatst, mijn beste, het ontneemt je alleen elke geloofwaardigheid om moraliserend te spreken over ethische thema's, da's alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zo, maar is een meisje van 13 wel slim genoeg om te beseffen wat het allemaal inhoud ? Verder heeft de staat zich niet te bemoeien met wat die ouders voor hun dochter willen, of wat die dochter zelf wil. Het zal uw dochter maar zijn die thuiskomt met dergelijk verhaal, ... Ik denk dat ge als vader of als moeder maar 1 serieuse beslissing kunt nemen, ... Ik weet het hoor, ze had maar slimmer moeten zijn, maar zou ze wel geweten hebben wat het allemaal inhoud en hoe het allemaal marcheerd, ... en stel dat dat kind er komt het zal wreed welkom zijn, hé, ... oh ze kunnen het dan nog in een home droppen zeker, ... ? ik weet het niet hoor, ... ? Ik denk dat ge als vader of moeder in de eerste plaats zo wat half zot wordt als ge dat hoort... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja man als ge da artikel dan leest...
Toch wel geen gewoon situaties... wa gaat daar van voortkomen, ... ? Mama gedoemd om aan de drugs, drank in het prostitutiemilieu te sukkelen als er nie rap iets positiefs in haar leven gebeurd, en als ze dan al haar kind krijgt zal er veel kans zijn dat het net dezelfde weg opgaat... Het is erg dat ge het moet zeggen, maar soms zou het beter zijn dat bepaalde soorten mensen geen kinderen zouden kunnen krijgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burgemeester
|
![]() Voor wie nog geïnteresseerd is nu de zaak wat genuanceerd is.
http://www.palmbeachpost.com/news/co..._dcf_0429.html Een ander artikel, er staat niet direct iets spectaculairs nieuws in, maar het maakt wel duidelijk dat de rechter de dienst die moest zorgen voor het meisje een veeg uit de pan geeft en vooral met de uitspraak wachtte om te kijken of hij uberhaüpt wel bevoegd is voor deze zaak. Als er hier iets moet bekritiseerd worden is het in ieder geval niet de rechter (die overigens een democraat is http://www.newsmeat.com/fec/bystate_...z&first=Ronald) maar de overheidsdienst.
*Disclaimer : Ik geloof niets totdat het op DrudgeReport verschenen is* [/size] Laatst gewijzigd door Gauss : 3 mei 2005 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Burgemeester
|
![]() En dit alles is al achterhaald want de rechter heeft de abortie uiteindelijk toegelaten.
http://channels.netscape.com/ns/news...&w=APO&coview= Er kan nog in beroep gegaan worden, maar het is maar de vraag of dit zal gebeuren en of een andere rechter anders zal beslissen.
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=5][size=2]Goed nieuws inderdaad.[/size] ![]()
![]() |
![]() |