Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2005, 17:42   #41
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Ik denk ook dat hij echt gelovig is. Maakt hem niet minder achterlijk natuurlijk.
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2005, 17:55   #42
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Ik denk ook dat hij echt gelovig is. Maakt hem niet minder achterlijk natuurlijk.
Is natuurlijk je goed recht , ik persoonlijk heb veel bewondering voor deze man vanuit mijn geloof en politieke standpunten zie ik hem als vb.
Oud 4 mei 2005, 18:55   #43
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Is natuurlijk je goed recht , ik persoonlijk heb veel bewondering voor deze man vanuit mijn geloof en politieke standpunten zie ik hem als vb.
Nobody is perfect....
Oud 4 mei 2005, 19:24   #44
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zegt gij ?? Maar kan jij in het hart van die man kijken ??
In 2000 had ik een gesprek met een amerikaan over de VS-verkiezingen. Hij vertelde me dat een vriend hem had overtuigd om Bush te stemmen puur door wat die vriend die Bush kende hem had vertelt. Deze christen dacht ook eerst dat het een facade was maar het gesprek met die vriend veranderde dat. Bush is een gemeend Christen die open en bloot opkomt voor zijn religie en de waarden die deze vertegenwoordigd. Uw SF verhaaltjes pakken niet bij mij.
SF verhaaltjes?? Dit is de realiteit!

Bush is lid van skull en bones. Heb je de filmpjes al eens gezien waarin hij erover wordt ondervraagt? Zijn reactie spreekt boekdelen.

Het is een feit dat ze in een skull en bones initiatieritueel satanische zaken doen. Ook liggen ze naakt in een doodskist terwijl ze mastruberen en "hun meest duistere seksuele fantasiën" opbiechten. Dit werkt als psychologisch bindingsmiddel met de andere ingewijden. Voor de ingewijden is skull en bones "the order of death".
Oud 5 mei 2005, 21:46   #45
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
SF verhaaltjes?? Dit is de realiteit!

Bush is lid van skull en bones. Heb je de filmpjes al eens gezien waarin hij erover wordt ondervraagt? Zijn reactie spreekt boekdelen.

Het is een feit dat ze in een skull en bones initiatieritueel satanische zaken doen. Ook liggen ze naakt in een doodskist terwijl ze mastruberen en "hun meest duistere seksuele fantasiën" opbiechten. Dit werkt als psychologisch bindingsmiddel met de andere ingewijden. Voor de ingewijden is skull en bones "the order of death".
There he goes again ....
Oud 5 mei 2005, 22:34   #46
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben jij niet beschaamd? Je vindt het dus bewonderenswaardig dat Bush, de machtigste man op aarde heb ik mij laten vertellen, vanuit zijn fundamentalistisch katholiek geloof aan politiek doet?!

Ik kan mij voorstellen dat katholiek zijn heel wat met je doet maar dit moet je toch wel verkeerd vinden?
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2005, 22:47   #47
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Het is ongelooflijk hoe sommigen in de onwil of in de onmogelijkheid zijn om voorbij de facade te kijken. Het is gewoon een leugen, een show om stemmen te halen. Zij zijn in het geheel geen christians.

Laatst gewijzigd door exodus : 5 mei 2005 om 22:50.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be