![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Mijn kind homo | |||
Het geluk van mijn kind komt op de allereerste plaats en ik gun het hem/haar van harte |
![]() ![]() ![]() |
44 | 72,13% |
ik zou het aanvaarden want het is het geluk van mijn kind maar ik zou het er best moeilijk mee hebben |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,39% |
mijn kind homo???? Buiten ermee, geen homo's in mijn huis (lees: ik ben dus een onmens) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,92% |
ik zou er mee naar de psycholoog, psychiater,... etc. gaan. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,56% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer zelfs, het aanvaardbaar proberen te maken van homoseksualiteit en andere seksuele perversiteiten heeft als noodzakelijk gevolg dat men geen besef meer heeft van normering en van de rangorde in de zedelijkheid. Dan wordt uiteindelijk alles "normaal". De totale omkeer van de waarden die een volk moeten grootmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En zo ja, wat is dan bijvoorbeeld de rol van vrouwen in mannelijke volkeren? EDIT: ik zie nu dat Cyberfreak ervan uit gaat dat u dat ironisch bedoelde. Indien dat klopt, sorry.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 5 mei 2005 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 5 mei 2005 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het wat saai worden dat ik de tegenstanders van homo's altijd alleen maar hoor over relaties tussen twee mannen. Is ook niet zo vreemd, want de heilige boeken spreken nu eenmaal niet over relaties tussen twee vrouwen (ze hebben het op dat gebied überhaupt niet over relaties, alleen maar over seks), maar het is toch wat verdacht, maarja het zijn dan ook macho-boekjes hé, vrouwen zijn slechts een soort baarfabrieken voor deze fundamentalistische mensen...
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 5 mei 2005 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
And behold: God created Adam and Steve. And he saw that it was good.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 5 mei 2005 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |