![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Wel, wel, twee mensen die het voor mij opnemen... Doet een blubbertje me dat na?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 8 mei 2005 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() tja beledigingen die komen van een idioot die openlijk een partij steunt dat veroordeelt is voor racisme raken mij niet. Een partij wiens leden in het europees parlement zich onthouden voor een wet tegen het negationisme, een partij die alleen haat verspreidt en tractaten heeft laten publiceren die vergelijkbaar zijn wat er in het "mein kampf" staat.
En wat meneer egidius betreft, de tijd dat u in de geschiedenis klas zat dateert waarschijnlijk nog van toen de pastoors het jonge vlaamse volk oproepten om te gaan vechten aan het russisch front ? En er is een verschil met dingen weten of ze geindoctrineerd zijn; u weet niets u bent gewoon geindoctrineerd, waarschijnlijk door dezelfde mensen van wie u geschiedenis hebt gekregen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() En ik banaliseer helemaal niets het is u die het aandeel van de vlaamse beweging in de collaboratie banaliseert meneer !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
enkele voorbeeldjes: -Alle Marokkanen zijn dieven -Alle Joden zijn kapitalisten -Alle Indiërs stinken -Alle Amerikanen zijn wapenmaniakken -Alle Islamieten zijn terroristen -... Indien u nog meer voorbeeldjes wenst, wees dan zo vrij er naar te vragen... *Maar ik spreek me niet uit over dingen die zoveel jaren voor mijn geboorte gebeurden, en die ik dus ook niet objectief kan beoordelen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 8 mei 2005 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() zeg jongen heb ik ooit gezegd dat ik een belgicist ben ? Ge moet hier niet van onderwerp veranderen, wie is er nu bezig met camouflage, ik breng u zwaar historische feiten en alles wat je kan doen is beledigen of geeuw zeggen of ontkennen of nog relativiseren en banaliseren.
Maar geen woord wordt gerept over het feit koen dillen op de foto staat met leon degrelle, onthouding in EU parlement, het fascistische vnv sterker nog als ik zeg dat VB veroordeelt voor racisme wordt dit weg gegeeuwd. Interpelleer mij op die punten waarom doen jullie dat niet ? bang, onwetend of wat is het ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Voor de rest zou ik zeggen: Kalm kerel, we zijn hier niet om ruzie te maken. Ik wees u er enkel vriendelijk op dat u veralgemeningen maakt, en dat een veralgemening het idee van een domme mens is. Daarvoor moet u niet zo kwaad worden...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Heel doed dat ge die veralgemeningen aan het licht brengt maar u bent tegen de verkeerde persoon bezig u zou dat beter uitleggen aan u vriend van het VB.
En ik geloof dat de veralgemening alle walen zijn lui en alle walen blokeren een efficient bestuur toch van u partij komt. Wat mij betreft ik gebruik geen veralgemeningen maar historisch feiten, zoals het feit dat karel dillen ex-ss in de VU zat u moeder-partij en bogingon van het vnv die partij heeft helpen stichten, in andere woorden het NVA is een onrechtstreeks product van deze partij of is dat weer een veralgemening? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Verder moet ik zeggen dat ik geen Vlaams Belang-vrienden heb, die partij is wat te extreem voor mij, en beledigt de N-VA �* volonté. De historische feiten dan: ik ben niet snel kwaad te krijgen, maar het irriteerd me wel mateloos dat de SS/collaboratie-kaart steeds opnieuw wordt gespeeld wanneer u geen andere argumenten kunt aanhalen. Apropos, ik bedoel dit in geen geval beledigend, maar zou u op uw grammaticale bezitsvormen kunnen letten aub? Het is nogal lastig om te lezen... (bv. u vriend van het VB -> uw vriend...). Vat dit aub niet op als een belediging.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 8 mei 2005 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 8 mei 2005 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 8 mei 2005 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() wat mijn grammatica betreft sorry dat ik niet leesbaar genoeg ben voor Ubermensh vanmaerlant, wat mij irriteert is dat ge speelt op de man als ge geen zinnige argumenten hebt. Termen gebruiken als "argumentatie voor dummies" bewijst niet veel van volwassenheid.
en het feit dat het u irriteert dat er altijd het SS verleden wordt bijgehaald hebt u alleen te danken aan u vlaams nationalistische voorouders, de vlaamse beweging zal altijd geassocieerd zijn met collaboratie en landverraad net zoals neo-nazis altijd zullen worden geassocieerd met de holocaust. Net zoals het nationalisme in het algemeen altijd zal geassocieerd worden met geweld, louche geschiedenis en militiegroepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
En Leon Degrelle dan? Over wie hebt u het hier?
|
![]() |
![]() |