Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 8 mei 2005, 17:31   #41
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Weeral aan het roddelen, niets van wat u hierboven plaatste is waar ! Ten andere, wat een ander zegt ben ik niet verantwoordelijk voor... En gaan eten, ook al een leugen !
Tiens, ze had het nochtans wél over het initiatief waar jij één van de voortrekkers van was, voor ze bij het Liberaal Appel ging aankloppen. Je weet trouwens over wie ik het heb, dus niet proberen te ontkennen. Op het Jan Van Eyck-plein waar de betoging werd ontbonden heeft ze gevraagd actief te worden in jullie partijtje, met als reden dat "we" radicaler zouden zijn dan het Vlaams Blok.

Citaat:
Waarom zou ik, en eigenlijk voor wie... Toch niet voor ons dom volk, ook d�*t heb ik begrepen.
Hopelijk lezen véél van uw kiezers mee! Ge laat u weer op schitterende wijze kennen.
Citaat:
Meer woorden maak ik niet meer vuil aan uw gezwets, u doet dit toch maar om niet te moeten ingaan op wat ik plaatste in de topic. Slappeling...
Het is maar al te goed on topic! Wie anderen verwijt bochten te nemen en hypocriet te zijn, moet tegen de reactie kunnen als hij zelf niet recht in z'n schoenen staat Luciano!
Guderian is offline  
Oud 8 mei 2005, 20:26   #42
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat u verneemt over mij van Blokkers is altijd roddel en leugen, wie dit klakkeloos overneemt is een ezel... In dit geval een Blokezel zekers ?
Ik heb het al eens gevraagd maar nog geen antwoord gekregen dus stel ik ze opnieuw: Als JVDB en andere VB aanhangers zeggen dat u van beroep frietenbakker bent liegen ze volgens u?
daiwa is offline  
Oud 8 mei 2005, 20:27   #43
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Ik heb het al eens gevraagd maar nog geen antwoord gekregen dus stel ik ze opnieuw: Als JVDB en andere VB aanhangers zeggen dat u van beroep frietenbakker bent liegen ze volgens u?
wat is er mis met frietenbakkers? Beter een frietenbakker dan een Vb'er
la_Principessa is offline  
Oud 8 mei 2005, 20:40   #44
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Met frietenbakker op zich is niets mis mee, ieder beroep heeft zijn waarde maar hij beschuldigde mij ervan dat ik dit als scheldwoord gebruikte. Toen ik hem dan zei dat dit niet als scheldwoord was bedoeld zei hij dat ik niets van de VB roddels moest geloven en dat dit allemaal leugens waren.
Vandaar mijn vraag.
daiwa is offline  
Oud 8 mei 2005, 20:41   #45
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

(toch wel vreemd beroep voor een flamingant)
la_Principessa is offline  
Oud 8 mei 2005, 21:02   #46
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

De homo- en lesbiene gemeenschap heeft blijkbaar niet door dat zolang ze zich op die carnevaleske manier naar buiten toe profileren ze moeilijk au serieux kunnen genomen worden. Het is belachelijk als iemand over adoptie bij homokoppels een serieuse discussie tracht te voeren in een roze balletpakje.
Stef Leeuwenhart is offline  
Oud 8 mei 2005, 21:39   #47
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met frietenbakker op zich is niets mis mee, ieder beroep heeft zijn waarde maar hij beschuldigde mij ervan dat ik dit als scheldwoord gebruikte. Toen ik hem dan zei dat dit niet als scheldwoord was bedoeld zei hij dat ik niets van de VB roddels moest geloven en dat dit allemaal leugens waren.
Vandaar mijn vraag.
Ga maar eens in Brugge wandelen en vraag aan een Bruggeling in de straat wie Decoorne is. Dan zult u die zogezegde VB-roddels nogmaals horen. Dan van mensen die van dicht noch ver iets met het Vlaams Belang te maken hebben.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 8 mei 2005, 21:40   #48
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart
De homo- en lesbiene gemeenschap heeft blijkbaar niet door dat zolang ze zich op die carnevaleske manier naar buiten toe profileren ze moeilijk au serieux kunnen genomen worden. Het is belachelijk als iemand over adoptie bij homokoppels een serieuse discussie tracht te voeren in een roze balletpakje.
Heel goed opgemerkt. Door hun opzichtige manier van doen stigmatiseren ze eigenlijk zichzelf.
Oud 8 mei 2005, 21:43   #49
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toen wij een ogenblik met een aantal mensen iets nieuws wilden proberen ging het om eerlijker, rechtlijniger en correcter.
Correctie: u wou graag een postje in de wacht slepen. Toch u zich bij het Vlaams Blok gepasseerd voelde, hoopte u alsnog iets te verkrijgen in een eigen politiek avontuur te stappen. Dat is echter grandioos mislukt.
Oud 8 mei 2005, 21:58   #50
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van 1979 tot 1987 heb ik een restaurant (de laatste jaren omgebouwd tot zelfbediening) uitgebaat, op 25 km van Brugge. Nooit in mijn leven heb ik een frietkot van binnen gezien. Voordien een 10-tal jaar bediende en rest verkoper. Goed zo ?
Goed zo, en nu mag het vunzig krapuul rustig verder roddelen uit pure onmacht en frustratie... 8)
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 8 mei 2005, 22:01   #51
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van 1979 tot 1987 heb ik een restaurant (de laatste jaren omgebouwd tot zelfbediening) uitgebaat, op 25 km van Brugge. Nooit in mijn leven heb ik een frietkot van binnen gezien. Voordien een 10-tal jaar bediende en rest verkoper. Goed zo ?
Goed zo, en nu mag het vunzig krapuul rustig verder roddelen uit pure onmacht en frustratie... 8)
Nergens wordt ook gesteld dat u een frietkot had. Wel is er een reden om u "frietenbakker" te noemen. U was op een bepaald moment immers nogal goed in het oververhitten van frietvet, nietwaar...

Frustratie en onmacht zijn eerder zaken die bij u passen, iets wat we hier bijna dagelijks merken op dit forum. Het enige wat u hier eigenlijk doet, is voortdurend uw haat etaleren tegen het Vlaams Belang. Berichten met een andere inhoud kan men op één hand tellen.
Oud 8 mei 2005, 22:01   #52
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ga maar eens in Brugge wandelen en vraag aan een Bruggeling in de straat wie Decoorne is. Dan zult u die zogezegde VB-roddels nogmaals horen. Dan van mensen die van dicht noch ver iets met het Vlaams Belang te maken hebben.
Dom kalf, ik ben niet eens van Brugge. Ben er maar komen wonen nadat mijn restaurant (25 km van hier) was overgelaten...
Vuil roddelventje, en dat is dan leraar.
Oud 8 mei 2005, 22:02   #53
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dom kalf, ik ben niet eens van Brugge. Ben er maar komen wonen nadat mijn restaurant (25 km van hier) was overgelaten...
Vuil roddelventje, en dat is dan leraar.
Toch is uw naam goed genoeg bekend. Ik ken meerdere Bruggelingen die wel het een en ander over u te vertellen hebben.
Oud 8 mei 2005, 22:14   #54
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Correctie: u wou graag een postje in de wacht slepen. Toch u zich bij het Vlaams Blok gepasseerd voelde, hoopte u alsnog iets te verkrijgen in een eigen politiek avontuur te stappen. Dat is echter grandioos mislukt.
Uit zijn posts die overlopen van wrok en haat tegen het Vlaams Belang klinkt uw bewering wel erg geloofwaardig.
daiwa is offline  
Oud 8 mei 2005, 22:17   #55
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als u een restaurant hebt gehad zult u ongetwijfeld ook frieten hebben gebakken en zijn die beweringen geen roddels noch leugens me dunkt.
daiwa is offline  
Oud 8 mei 2005, 22:25   #56
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als u een restaurant hebt gehad zult u ongetwijfeld ook frieten hebben gebakken en zijn die beweringen geen roddels noch leugens me dunkt.
Dhr. Decoorne doet wel meer aan persoonlijk negationisme. Misschien beweert hij wel in een komend bericht dat zijn restaurant frietvrij was en dat hij allergisch was aan frietvet (des te meer aan superheet frietvet).
Oud 8 mei 2005, 22:29   #57
Minister-President

Standaard

Citaat:
Toch is uw naam goed genoeg bekend. Ik ken meerdere Bruggelingen die wel het een en ander over u te vertellen hebben.
Bedankt voor het bewijs van uw roddelpraat te geven: "van horen zeggen".
Oud 8 mei 2005, 22:30   #58
Minister-President

Standaard

Citaat:
Met dat antwoord weet ik ook meer dan genoeg...
Oud 8 mei 2005, 22:32   #59
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bedankt voor het bewijs van uw roddelpraat te geven: "van horen zeggen".
Inderdaad, ik stond niet naast uw frituur van uw restaurant... De mensen die me het verteld hebben, kennen u echter wel. Daarnaast maken ze op mij een heel wat geloofwaardiger indruk dan u.
Oud 8 mei 2005, 22:32   #60
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
En als het nu eens een frietenbakkende VB'er is?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be