![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: waar? | |||
Antwerpen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 32,14% |
Leuven |
![]() ![]() ![]() |
9 | 32,14% |
Brussel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,57% |
Gent |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Brugge |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,57% |
Hasselt |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Om het even |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gewoon ná de examens? 9 juli in Leuven is mijn voorstel, (Antwerpen is nogal ver vind ik) maar als de meerderheid ergens anders kiest tja dan is het zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() Ik mag nog altijd ni stemmen. Maar als 't in Leuven is kom ik wel is efkes kijken.
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
De Wiering hebben ze redelijk veel bazaar, net als Domus. Ook Universum is een optie, maar daar ging het spel verleden keer al door. Nog goede voorstellen?
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() jeps, voor mij part is dat goed!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
P.S: Voor mijn uitbater zal er een ruimte zijn waar er niet gerookt mag worden, Een voor diegene die zin hebben in een glasje biertje zijn er genoeg caféés waar je kunt genieten , je weet wel antwerpen is de stad !!!
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 20 mei 2005 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je een concreet, aantrekkelijk voorstel moet doen als je ze allemaal de brousse wil inkrijgen. ![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |