![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() On Thu, 12 May 2005 21:24:26 +0200, Luc.vd <[email protected]>
wrote: >>dat zou ik eens willen zien dat ze na ene tijdje geen andere >>kuisvrouwen meer willen.. >> >>laat me niet lachen, hebt ge al met dergelijke gewerkt of zien werken? > >Yeps. > >>ze doen gewoon bijna niks...als ze moeten dweilen zeggen ze "ikke nie >>wappen".ikke ni dit en ikke ni dat das t enige wat eruit komt........ > >Ben je nu weeral over jezelf bezig? ><en hoe benjij nu weer uit mijn killfile geraakt?> Kweenie... de witte woede gaat anders deels ook over dat probleem... Maar daar ben jij waarschijnlijk weer vierkant doof voor. Jij moet trouwens ondertussen nogal een killfilter hebben... |
![]() |
#42 |
|
![]() >Ben je nu weeral over jezelf bezig? ><en hoe benjij nu weer uit mijn killfile geraakt?> denk er van wat ge wilt en stop me maar vlug terug weer in je killfile, dan moet ge de realiteit niet meer lezen en kunt ge verder leven in uw droomwereldje...... |
![]() |
#43 |
|
![]() On Thu, 12 May 2005 19:44:03 GMT, Diva <[email protected]> wrote:
> >>Ben je nu weeral over jezelf bezig? >><en hoe benjij nu weer uit mijn killfile geraakt?> > >denk er van wat ge wilt en stop me maar vlug terug weer in je >killfile, dan moet ge de realiteit niet meer lezen De angstdromen van xenofobe racisten interesseren me inderdaad niet. Angst Angst Angst broekschijters broekschijters broekschijters >en kunt ge verder >leven in uw droomwereldje...... Allez vooruit: jij gaat dus de volgende jaren de sociale zekerheid blijven betalen? <sorry, deze discussie leidt nergens toe, en je bent zelfs niet grappig dus PLONK> |
![]() |
#44 |
|
![]() On Thu, 12 May 2005 21:56:34 +0200, Luc.vd <[email protected]>
wrote: >On Thu, 12 May 2005 19:44:03 GMT, Diva <[email protected]> wrote: > >> >>>Ben je nu weeral over jezelf bezig? >>><en hoe benjij nu weer uit mijn killfile geraakt?> >> >>denk er van wat ge wilt en stop me maar vlug terug weer in je >>killfile, dan moet ge de realiteit niet meer lezen > >De angstdromen van xenofobe racisten interesseren me inderdaad niet. al eens een echte xenofobische rascist tegen het lijf gelopen? ik denk het niet, want als ge mij dervan beticht ken ge der geen echte.. >Angst >Angst >Angst >broekschijters >broekschijters >broekschijters no angst en no broekschijter..ik loop wel niet met oogkleppen aan en met oorstoppen in.. > > > >>en kunt ge verder >>leven in uw droomwereldje...... > >Allez vooruit: jij gaat dus de volgende jaren de sociale zekerheid >blijven betalen? gade gij bv al de chemo's betalen die de mensen 1500€ per keer kost omdat ze der niet voor tussen komen? en dat is nog maar één ding dat ik opnoem.. ik hoop dat ge n dikke vette spaarboek heb want t ga u geld kosten..zo goed is het...en als ge t mij vraagt mogen ze al wat hier komt profiteren deruit zetten, zodat er geld genoeg gespendeerd word aan mensen die het wel nodig hebben.. > ><sorry, deze discussie leidt nergens toe, en je bent zelfs niet >grappig >dus PLONK> > ik doe niet grappig, ik ben doodserieus, vandaar dat ik sommige opmerkinge durf neer te typen omdat die keiharde realteit zijn... daaaaaaaag mister weetal en weetbeter....... |
![]() |
#45 |
|
![]() On Thu, 12 May 2005 21:56:34 +0200, Luc.vd <[email protected]>
wrote: >>>Ben je nu weeral over jezelf bezig? >>><en hoe benjij nu weer uit mijn killfile geraakt?> >> >>denk er van wat ge wilt en stop me maar vlug terug weer in je >>killfile, dan moet ge de realiteit niet meer lezen > >De angstdromen van xenofobe racisten interesseren me inderdaad niet. >Angst >Angst >Angst >broekschijters >broekschijters >broekschijters Vreemd dat dat "virtueel onveiligheidsgevoel" zich elke dag laat vertalen in een massa criminele feiten waarvan de dader allochtoon is. Ofwel is dat onveiligheidsgevoel toch niet zo virtueel zoals men ons wil doen geloven, ofwel is een heel groot deel van de Belgische bevolking gek aan het worden... |
![]() |
#46 |
|
![]() On Thu, 12 May 2005 20:05:25 GMT, Diva <[email protected]> wrote:
>>Allez vooruit: jij gaat dus de volgende jaren de sociale zekerheid >>blijven betalen? > >gade gij bv al de chemo's betalen die de mensen 1500€ per keer kost >omdat ze der niet voor tussen komen? en dat is nog maar één ding dat >ik opnoem.. > >ik hoop dat ge n dikke vette spaarboek heb want t ga u geld kosten..zo >goed is het...en als ge t mij vraagt mogen ze al wat hier komt >profiteren deruit zetten, zodat er geld genoeg gespendeerd word aan >mensen die het wel nodig hebben.. Dan zal je op TV die actie gemist hebben die door Luc.vd op poten was gezet om geld in te zamelen voor wijlen die Kirby. Goedhartig man dat Luc.vd is sprong hij direct in de bres voor dit onrecht. *NOT* |