![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
Bekijk resultaten enquête: wat gebeurd er bij de vld | |||
vld gaat teniet |
![]() ![]() ![]() |
17 | 34,00% |
Een grote droep splitst zich af |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,00% |
een kleine groep vertrekt |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,00% |
er gebeurd niets |
![]() ![]() ![]() |
19 | 38,00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() Vlaanderen Onafhankelijk Er Zijn In Dit Land Maar 2 Belgen De Koning En De Koningin De Rest Zijn Vlamingen En Walen.
Ik Voel Me Veel Beter Thuis Met De Nederlanders Die Praten Tenminste Onze Taal ! |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() U hebt de opiniepeilingen niet gezien, zeker? De flaminganten zijn een uitstervende soort.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De Scandinavische landen lopen op kop in Europa qua economische groei, echt veel multicul tref je er niet aan. Verwar dynamisme op basis van mensen met competenties niet met het borgeroccoriseren van vlaanderenland mbv ongeschoolde taalonkundige berggeitenhouders, imported from ... Laatst gewijzigd door /\|cazar : 12 mei 2005 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kan mij trouwens eens iemand zeggen wtf bub is ? |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bovendien zijn er gemeenten met 80% Franstaligen die tot Vlaanderen behoren... Is d�*t logisch? Waarom was er zo een probleem met het verdrag ter bescherming der minderheden van de Raad van Europa? We bevonden ons daar in slecht gezelschap, met Fransen en ander Etatistisch gespuis... Dat mag ook eens gezegd worden. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik je aversie deel voor "het profitariaat van het Franstalige politieke beau monde" ... Op zo'n moment de regering in gevaar brengen, wetende dat de vld het mes op de keel heeft, is niet alleen schandalig t.o.v. hun coalitiepartner vld - misschien zijn er geheime onderhandlingen tussen cd&v en ps ... dat zou mij eerlijk gezegd niets verbazen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Door een échte immigratiepolitiek te voeren zoals canada die voert, krijg je een hooggeschoolde immigratie én een multiculturele en dynamische samenleving! In Canada is de presidente van Chinese afkomst. Ze is zelfs niet in Canada geboren! Kan je voorstellen dat iemand in Hong Kong geboren wordt en later Vlaams minister-president wordt? Neen! En waarom niet? Omdat er teveel mensen zijn zoals jij... I rest my case! |
|||
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#49 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Over de kern van de zaak: door een échte immigratiepolitiek te voeren zoals canada die voert, krijg je een hooggeschoolde immigratie én een multiculturele en dynamische samenleving! In Canada is de presidente van Chinese afkomst. Ze is zelfs niet in Canada geboren! Kan je voorstellen dat iemand in Hong Kong geboren wordt en later Vlaams minister-president wordt? Neen! En waarom niet? Misschien omdat mensen als jij daar een probleem mee hebben... Wie heeft er dan schuld aan de economische problemen. Een doctor economie van Oxford (Frank Vandenbroucke), die een "communistische machtsovername" plant, (ja natuurlijk! Oxford dat zijn allemaal commies!) of bekrompen mensen zoals jij? I rest my case! I rest my case! |
|||
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hebben alle Britten Engels als moedertaal? Hebben alle Fransen Frans als moedertaal? Hebben alle Spanjaarden Spaans als moedertaal? Zo niet, dan zouden die landen volgens uw logica hun regio's met een andere moedertaal moeten afstaan. Egidius |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niet alle Spanjaarden hebben Castilliaans als moedertaal, maar in Catalonië is Catalaans wel ambtstaal. Het zou geen slecht idee zijn om diezelfde rechten toe te kennen aan de Bretoenen, in Frans Baskenland, enzovoort. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelf kan ik perfect leven met anderstalige meerderheden in Vlaanderen, als ze zich maar integreren en loyaal zijn. Egidius |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Beginnen met een nieuwe partij zou beter zijn. Want welke nieuwe mensen?
Somers met zijn olympische spelen, de gevallen partijvoorzitter Degucht, Dedecker die al meermaals van fraude is beticht, Brusselmans beticht van fraude, die andere vld kopstuk waar bedreigingen zijn naar geuit bij de voorzitters verkiezingen, OF willy de waele misschien die de geloofwaardigheid van zijn eigen partij in vraag stelt of verwilghen de afgezette troonpretendent of misschien moerman die blijkbaar het woord vertrouwen een heel andere betekenis geeft. Wat blijft er nog over coveliers, margriet hermans, fons bourginon, minister q allemaal waterdragers?
#56 |
Minister-President
|
![]() Coveliers is natuurlijk al uit de partij gezet. Deze was dan ook met enig cynisme vermeld in bovengaande.
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Liberalen strijd voor je individuele vrijheid
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 12 mei 2005 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Ik blijf toch wel vertrouwen hebben in Dedecker zu, die houdt geen blaadje voor zijne mond ook al ben ik het niet altijd volledig met hem eens.
Van Quickenborne, tja, die zie ik het toch nog ook goed doen zu. En Dirk Sterckx, ik kan er niet aan doen, maar ik blijf in die man geloven, hij brengt een zekere rust tot mij over. En dan de jongeren hé, een volledig nieuwe generatie. En mijn vertrouwen in Verhofstadt-Somers, ik heb ze héél lang mijn volledig vetrouwen gegeven maar nu begin ik daar toch héél sterk aan te twijfelen zu. En het is niet alleen om dat BHV hoor, want dat doet er eigenlijk niet toe voor mij, maar al de rest, Verhofstadt II is nu bijna 2 jaar bezig... bijna 2 jaar, maar wat is er al gebeurd??? Da gezever met dat migrantenstemrecht, dat gedoe rond de uitzetting van de Gucht.
#60 |
Minister-President
|
![]() Ik heb er gebeurt niets gestemd omdat wie nu nog bij de VLD zit al zoveel moeten slikken heeft , dat dit er ook wel bij kan ...
|
![]() |