![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() Luc.vd was zeer hard aan het denken :
> On Thu, 12 May 2005 09:40:28 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > > >> Anne >> >> hang je zelf op >> zo dom, dat kan nooit goedkomen dus hou de eer aan jezelf > > Niet iedereen kan even slim zijn als jij he, Bobby Brown. > > Trouwens: bedoel je daarmee dat iedereen die een IQ heeft dat lager is > dan (even optimistisch blijven) 70, zich meteen maar moet gaan > ophangen? minder dan 70 ... die kunnen zich volgens mij niet ophangen -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#42 |
|
![]() On Thu, 12 May 2005 17:49:05 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
>Luc.vd was zeer hard aan het denken : >> On Thu, 12 May 2005 09:40:28 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: >> >> >>> Anne >>> >>> hang je zelf op >>> zo dom, dat kan nooit goedkomen dus hou de eer aan jezelf >> >> Niet iedereen kan even slim zijn als jij he, Bobby Brown. >> >> Trouwens: bedoel je daarmee dat iedereen die een IQ heeft dat lager is >> dan (even optimistisch blijven) 70, zich meteen maar moet gaan >> ophangen? > >minder dan 70 ... >die kunnen zich volgens mij niet ophangen Ik geloof je zo. |
![]() |
#43 |
|
![]() On Thu, 12 May 2005 17:49:05 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Luc.vd was zeer hard aan het denken : > > On Thu, 12 May 2005 09:40:28 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > > > > > >> Anne > >> > >> hang je zelf op > >> zo dom, dat kan nooit goedkomen dus hou de eer aan jezelf > > > > Niet iedereen kan even slim zijn als jij he, Bobby Brown. > > > > Trouwens: bedoel je daarmee dat iedereen die een IQ heeft dat lager is > > dan (even optimistisch blijven) 70, zich meteen maar moet gaan > > ophangen? > > minder dan 70 ... > die kunnen zich volgens mij niet ophangen Lukte het niet, Lesj? Sargon |
![]() |
#44 |
|
![]() On Thu, 12 May 2005 17:42:23 GMT, xeno wrote:
> On Thu, 12 May 2005 19:15:09 +0200, Luc.vd <[email protected]> > wrote: > >>Niet iedereen kan even slim zijn als jij he, Bobby Brown. >> >>Trouwens: bedoel je daarmee dat iedereen die een IQ heeft dat lager is >>dan (even optimistisch blijven) 70, zich meteen maar moet gaan >>ophangen? > > Uw zelfbeeld moet echt wel heel laag zijn, niet ? > > Te oordelen aan het feit dat u enkel nog denigrerende antwoorden kan > posten. Niet anders gewoon... Luc.vd en Uncle delen dezelfde hersencel. -- "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 http://users.pandora.be/dvg |
![]() |
#45 |
|
![]() Anne <[email protected]> schreef op do 12 mei 2005 02:46:06 al dan niet
correctsgewijs in news:[email protected]: > On 11 May 2005 23:51:18 GMT, Quasimodus > <[email protected]> wrote: > >>Anne <[email protected]> schreef op do 12 mei 2005 01:38:11 al dan >>niet correctsgewijs in news:[email protected]: >> >>> On 11 May 2005 23:30:11 GMT, Quasimodus >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>>Anne <[email protected]> schreef op do 12 mei 2005 01:21:55 al dan >>>>niet correctsgewijs in >>>>news:[email protected] m: >>>> >>>>> On Wed, 11 May 2005 21:20:45 GMT, Dennis VG / WarlocK >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>>On Wed, 11 May 2005 21:45:36 +0200, Uncle's wrote: >>>>>> >>>>>>> "Luc.vd" <[email protected]> wrote in message >>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>> >>>>>>>> Dedju, ik was het vergeten: de sociale zekerheid, en het feit >>>>>>>> dat van 's morgens ot 's avonds postende paria's als het >>>>>>>> gepensionneerde boefferke en Bobby Brown kunnen overleven >>>>>>>> dankzij onze bijdragen hebben we allemaal te danken aan de >>>>>>>> Vlaamse Beerputtenreinigerscentrale.. >>>>>>>> Hoe kon ik dat ooit vergeten. >>>>>>>> En nu de vraag van 1 miljoen: welke wetsvoorstel van de Vlaamse >>>>>>>> Beerputtenreinigerscentrale is er ooit gestemd geweest .. >>>>>>>> Tik Tik Tik Tik >>>>>>>> uw tijd is op >>>>>>>> het juiste antwoord was inderdaad: geen enkel! >>>>>>>> 25 jaar potverteren op kosten van de BELGISCHE staat. >>>>>>>> Faut le faire. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Ik kan het antwoord van onze Behangers raden: wacht maar tot de >>>>>>> volgende zwartere zondag. >>>>>> >>>>>>Wel raar dat niemand tegenspreekt dat er alweer een zwarte zondag >>>>>>zal zijn. Iedereen ziet het blijkbaar in, maar iets veranderen om >>>>>>een zwarte zondag te vermijden, dat doen ze niet. >>>>> >>>>> Zoals wat ? >>>>> >>>>>>> Welnu, ik kan niet wachten. >>>>>> >>>>>>Neen, want dan immigreer je zeg je... right... is het dementie? >>>>>> >>>>>>> Laat deze zwartste zondag maar komen, laat deze minussen maar 's >>>>>>> aan de macht komen - ik geef ze een halfjaar om hun onkunde te >>>>>>> bewijzen. >>>>>> >>>>>>Paars bewijst zijn onkunde ook anders al jaren. >>>>> >>>>> Het VB heeft de grootste kans om op de kortste tijd op zijn bek te >>>>> gaan en dat weten ze zelf ook wel. Ze willen niet weten van >>>>> compromissen zeggen ze, >>>> >>>>Persoonlijk ben ik de compromissen ook spuugzat. >>> >>> Je kan compromissen spuugzat zijn, zelfs in een onafhankelijke >>> Vlaamse staat blijven ze bestaan, tenzij je naar een dictatuur gaat. >>> >>>>Rechten. >>>> >>>>Natuurlijke volksrechten, daarom gaat het, en 't werd eens tijd. >>>> >>>>Vlaamse mensenrechten. >>>>Basta ! >>> >>> Emotioneel aandoenlijk, maar 'Vlaamse mensenrechten' alsof ze meer >>> mensenrechten hebben >> >>méér.. >> >>Heb ik dat dan gezegd ? > > Je suggereert het wel : > >> Emotioneel aandoenlijk, maar 'Vlaamse mensenrechten' alsof ze meer >> mensenrechten hebben dan pakweg de Friesen of de Masai ? >> Beetje overdreven. > >>Verhuis dan naar de Friesen of de Masai, kieken. > > Ofwel vind je dat ik maar moet verhuizen omdat ik het niet met je eens > ben, ofwel vind je dat Vlaanderen's mensenrechten anders zijn dan de > rest van de wereld. Beiden zijn onzin. Mensenrechten zijn dus onzin ? In het ene geval gelden mensenrechten in het andere geval niet ? Waar het de rest van de wereld betaamt, wel, waar het je eigen roots betreft, niet ? Ik denk gewoon niet dat ik met jou op vlak van de Vlaamse mensen- en grondrechten veel kan aanvangen en stel me ernstig de vraag of je de mensen- en grondrechten van de rest van de wereld dan wel aankunt. > Wat dat kieken betreft, ik heb hier al 'trut en trien en 'terug naar > de keuken' gehoord (ik denk dat het islamieten zijn alhoewel ze zich > voordoen als VB-ers), maar dat verhuis antwoord is een beetje > afgezaagd. > > Anne Daar zijn wij ons tenvolle van bewust. Bewustzijn is een schoon menselijk gegeven. Laat de keuken links liggen. Hier blijven. -- VGQ |
![]() |
#46 |
|
![]() Sargon formuleerde op donderdag :
> On Thu, 12 May 2005 17:49:05 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > >> Luc.vd was zeer hard aan het denken : >>> On Thu, 12 May 2005 09:40:28 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: >>> >>> >>>> Anne >>>> >>>> hang je zelf op >>>> zo dom, dat kan nooit goedkomen dus hou de eer aan jezelf >>> >>> Niet iedereen kan even slim zijn als jij he, Bobby Brown. >>> >>> Trouwens: bedoel je daarmee dat iedereen die een IQ heeft dat lager is >>> dan (even optimistisch blijven) 70, zich meteen maar moet gaan >>> ophangen? >> >> minder dan 70 ... >> die kunnen zich volgens mij niet ophangen > > Lukte het niet, Lesj? > > > > > > Sargon ik weet niet probeer eens he ne grote teut waar weinig nuttigs uitkomt zal wel rond die 70 hangen misschien -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#47 |
|
![]() Dennis VG / WarlocK schreef op 12/05/2005 :
> On Thu, 12 May 2005 17:42:23 GMT, xeno wrote: > >> On Thu, 12 May 2005 19:15:09 +0200, Luc.vd <[email protected]> >> wrote: >> >>> Niet iedereen kan even slim zijn als jij he, Bobby Brown. >>> >>> Trouwens: bedoel je daarmee dat iedereen die een IQ heeft dat lager is >>> dan (even optimistisch blijven) 70, zich meteen maar moet gaan >>> ophangen? >> >> Uw zelfbeeld moet echt wel heel laag zijn, niet ? >> >> Te oordelen aan het feit dat u enkel nog denigrerende antwoorden kan >> posten. > > Niet anders gewoon... Luc.vd en Uncle delen dezelfde hersencel. da's dezelfde als die van zen Mechelaar dan? -- Lesj, De Grellige Lang leve politiek correct! |
![]() |
#48 |
|
![]() On Fri, 13 May 2005 21:35:03 GMT, Lesj wrote:
> Dennis VG / WarlocK schreef op 12/05/2005 : >> On Thu, 12 May 2005 17:42:23 GMT, xeno wrote: >> >>> On Thu, 12 May 2005 19:15:09 +0200, Luc.vd <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> Niet iedereen kan even slim zijn als jij he, Bobby Brown. >>>> >>>> Trouwens: bedoel je daarmee dat iedereen die een IQ heeft dat lager is >>>> dan (even optimistisch blijven) 70, zich meteen maar moet gaan >>>> ophangen? >>> >>> Uw zelfbeeld moet echt wel heel laag zijn, niet ? >>> >>> Te oordelen aan het feit dat u enkel nog denigrerende antwoorden kan >>> posten. >> >> Niet anders gewoon... Luc.vd en Uncle delen dezelfde hersencel. > > da's dezelfde als die van zen Mechelaar dan? schotelvod op pootjes? :p -- "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 http://users.pandora.be/dvg |