![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De bedoeling was : met elkaar natuurlijk. Een heterokoppel kan kinderen krijgen MET ELKAAR. Een homokoppel NIET MET ELKAAR. Ik dacht toch dat dat duidelijk was. Natuurlijk kunnen ze zich voorplanten, samen met een vrouw, maar dan zijn ze wel met drie. Vandaar het ontstaan van de hole-BI-s misschien ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Graag wil ik ook nog zeggen dat zowel choco als kaka bruin is. Hieruit kunnen we besluiten dat choco hetzelfde is als kaka. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik meen enkel dat de holebibeweging niet gediend is met gay prides waar kerels rondlopen met een pluim in hun gat (of heeft U dat tijdens één van uw weingie verblijven in ons land nog niet gezien?). En armen bash ik niet... Integendeel... U bent er in geslaagd elke mens die bekomeerd is om de armen (maar daarom zelf niet arm is, omdat hij kan én wil werken) als dusdanig te omschrijven... Maar ja, ik heb niet de pretentie de king of de manager van de armen te worden... Hetgeen de armen en de holebi's nodig hebben, dat zal volgens U wel zijn: * homo's op gay prides met een pluim in hun gat (vanzefsprekend vraagt dit om begrip bij de rest van de bevolking om adoptie toe te laten!) * een armensyndicaat dat geleid wordt door een zelf verklaarde manager (in feite dus een koning), die praktisch nooit gewerkt heeft (dus nooit heeft bijgedragen tot de gemeenschap... wat volgens Uw logica ook niet hoeft...)... Die integendeel bijna heel de wereld heeft rondgereisd... Die 3 jaar 'van de dop is gesmeten' (wat in ons landje een ongewoon zware straf is... De overtreding zal waarschijnlijk navenant zijn)... Een manager die 99% van de pamperbetalers als werkslaven omschrijft en zelfs tot dreigementen overgaat... Een manager die onmiddellijk de confrontatie zoekt (ook op dit forum)... Zo iemand HEBBEN ONZE ARMEN N O D I G... Iemand die bovendien nog de pretentie heeft om zelf te bepalen wie arm is en dus stemrecht krijgt in zijn vakbond! Tja, U bent echt goed bezig... Laatst gewijzigd door Chipie : 15 mei 2005 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
-onvruchtbaren -geen kinderwens -paterkes en nonnekes -....ect
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Paterkjes en nonnekes vormen normaal geen heterokoppel... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 15 mei 2005 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Btw, dankzij de medische wereld hebben we nog een andere optie ter beschikking, inseminatie/draagmoederschap, wat tevens een mogelijkheid en feitelijkheid tegelijk is.
Laatst gewijzigd door Andro : 15 mei 2005 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |