![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wees gerust, dat zeiden ze ook over de joodse academici in Duitsland 60 jaar geleden. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Schepen
|
![]() Ik meen dat je je vergist door intellectuelen en academici steeds in het progressieve en politiek correcte denken te zoeken en dat je op z'n minst het aantal conservatieve onderschat. Zeker als je spreekt over 'dissidenten' of over 'enkelen'(bewust minimaliseren wat doet veronderstellen dat zij een afwijkende mening hebben, een afwijkende mening ten overstaan van ? het dogma van de politiek correcten?)
Als je natuurlijk iedereen die het met je eens is een erudiet of intellectueel noemt en je ideologische tegenstanders bestempelt als dommeriken dan laat je natuurlijk merken dat je niet zo objectief bent. |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit een conservatief denker beschuldigd van dergelijke dingen. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Toch is het blijkbaar moeilijk voor u om toe te geven dat intellectualiteit niet automatisch samengaat met politiek correctheid. En als u dat doet dan heeft u het over 'dissidenten'. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allez, niet Dewinter of vanhekken een haar beter zijn...
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk er alleszinds niet aan om mijn arbeid, na het afronden van mijn studies fysica, ter beschikking te stellen aan een regime waar extreem-rechts ook maar een vinger in de pap te brokken heeft. Maar of vluchten vluchten een optie zou zijn (wat veel academici wel zouden doen), dat denk ik niet; Liever neem ik de wapens op tegen een fascistische regering.
Het gewapend antifascistisch verzet tijdens WOII is alleszinds geen stap vooruitgekomen met mensen die vluchtten.
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stevaert weet goed wat voor u is en Verhostadt weet wat de mensen bezighoud en van wat ze wakker liggen of niet... allemaal van in Toscane en van op zijn ziekbed na te veel lachgas zeker !! gepolariseerd ?! en de franstalige of waalse politici dan ?! c'est du beton !! "une grande gueulle et des couilles au queu" de vlaamse politici zijn "platbroeken" en "postjesjagers"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
was dit een rationele uitvinding en zij waren thans toen ook de politiek correct denkende???? Welke intelligentie je ook hebt heeft niets te maken met je persoonlijkheid en je politieke mening. |
|
![]() |