![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Mensen als Lou Dobbs, Paula Zahn, Aaron Brown, Judy Woodruff, de mensen van Crossfire...
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Lou Dobbs: blaaskaakje. Vertrouw ik niet, zo op eerste zicht. Ik vind zijn website vooral sensatiebelust, dus nieuwswaarde nul. Paula Zahn lijkt me een hele knappe meid, maar met zulke mooie ogen en zo een prachtjob, heb je niet de kans om serieuze kritiek te leveren. Dan is het vooral een beetje lachebekken. Zoals BushPuppies teefje deed, tijdens dat mediaspektakel.
Het wordt vermoeiend. Aaron Brown, CNN website, "most breaking news": It is one of life's greatest mysteries: What ever happened to the other sock? One company embraces the concept of solitary socks. Goed, whatever. Next. Van Judy Woodruff zou ik me nog kunnen indenken dat er iets zinnigs uit voortkomt. Lijkt me niet van de stomsten en al te lang in het vak om nog met schillen rond te wandelen. Ook Crossfire zie ik nog wel happen naar headlines, al is het maar om eens "in het rond te schoppen".
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Wat me opvalt in de wijze waarop Fox bericht, is de teneur van volgehouden beschuldigingen aan het adres van Galloway. Persoonlijk hecht ik meer geloof aan Galloway dan aan Coleman. Coleman heeft een carrière te verdedigen en is dientengevolge een puppet. Galloway heeft ervoor gekozen onafhankelijk door te zetten, vanwege die domme Golfoorlog. Hij kan zichzelf in de ring gooien. Hij hoeft niet te liegen, de waarheid te verdraaien. Dat zou hem geen gezichtsverlies opleveren.
Duidelijk zag ik iemand uithalen, die valselijk werd beschuldigd. De beschuldigingen blijven echter voortduren, op een monotonie die ik gewoon ben van leugenaars. Zoals deze commissie, in dit geval. Die monotone toon van voorlezen; ik heb dat al vaker gezien en meegemaakt. Niet de onbetrokkenheid van een rechter, maar de vlakke betrokkenheid van een valse beschuldiging.
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() het is typisch aan de amerikaanse media dat ze het spelletje meespelen
er zal zeker nog de mogelijkheid zijn voor freedom of speech op tv, zolang dat maar binnen de juiste politiek-correcte lijnen gebeurd het is gemakkelijker voor de grote zenders om de partijlijn te volgen en als papegaaitjes te herhalen wat de "officials" uitkramen, op deze manier moeten ze geen echt journalistiek werk doen en fungeren ze als propaganda zender en niet als onafhankelijke nieuwsbron, want ze moesten hun werk eens goed doen, en met vervelende vragen komen, liever Galloway al beschuldigen en hun partij steunen dan enige waarde hechte aan wat de goede man kwam vertellen de instelling van fox, fair and balanced, gaat niet op, ze zijn duidelijk biased naar de visies van de republikeinse partij en hun rechtse aanhang nogmaals verwijs ik naar de docu "Outfoxed" die al enkele malen gepost is geweest hier op het forum
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Spaz, het grootste voordeel is de kostenbesparing. Door papagaaien in te zetten, besparen ze flink op de R&D (research & development), die ze vervolgens voor al die k*t-showprogramma's kunnen gebruiken..
Die strijken én geen sponsors tegen de haren in én houden het volk zoet / aan de buis gekluisterd. 2 vliegen in 1 klap. Lang leve de commercie! *kots*
![]() |