![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Koerden hebben zelfde geloof als de Turken, culturele band, ... . Het zijn zoals broeders die opgestoken worden om te vechten tegen elkaar. Elkaars bloed vergieten zodat mensen in Europa goed met hun kunnen lachen. Ik vind ook dat de Koerden het Turkse leger meehelpen bij het bestrijden van 'Armeense' Koerden. Het zit in hun genen Turkse bloed vergieten. Turkije kan afbrokkelen niet permitteren want er wonen in Turkije naast Koerden ook Lazzen, Circassen, Tataren, en als die allemaal voor een eigen staat, eigen leger,.. zouden kiezen. ![]() Is het je opgevallen dat een hyper-unitaire staat (France) nummer één vijand is van een unitaire Turkije? Het is tijd om in vrede te leven. Ik zal mijn best doen om te voorkomen dat anarchisten zoals jij die 'zogezegd opkomen voor Koerden nooit iets te zeggen hebben. Gelukkig zijn er véél Koerden die zoals mij denken. Ik ben zelf geen Altaische 'raszuivere' Turk maar een laz. En ik kies toch voor een unitaire Turkije. P.s, Dit was gewoon om aan te tonen dat Turkije afbrokkelen niet kan permitteren. Het is allemaal nonsens wat bovenstaat ik ben een 'nieuwe' Belg die alleen maar sympathie kan hebben voor Turkjie meer niet. Mijn ambitie is zo goed mogelijk integreren in het maatschappij ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 1 juni 2005 om 00:09. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Ik vind de antwoorden van El Turco nog niet eens zo slecht.
Uit de context getrokken lijken het weer 'foute extremen', maar daar hebben we dan ook Joriske & Noriko voor.. ![]() Wat mij opvalt, is dat je echter in geen velden of wegen toegeeft dat deportatie van een volk geen optie is. Dat staat gelijk aan genocide en dat is het enige wat men vraagt: geef dat toe. Dat de Islam beter is dan het Christendom? Not. Geen enkel geloof heiligt de doelen. En in de naam van de Islam wordt er net zoveel gemoord als in de naam van het Christendom. Beiden zijn gewoon 'domme' religies. En Turkije is gewoon een 'prille' democratie, na jarenlange indoctrinatie en ondermijning door een feodaal stelsel, onderhouden door het leger. Zoiets was het toch, in Turkije? Hoog tijd voor een 'democratisering', al weet ik als geen ander dat ik daarmee NIET doel op 'veramerikanisering'. Want dat is hetzelfde als zelfmoord propageren..
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burger
|
![]() En toch blijven ontkennen....
*Zucht* Heb je niets beters te doen ? Ohja, "El Turco" in jouw handtekening zie ik een berg; is dat de Ararat ? Die jullie ook op gewelddadige manier afgenomen hebben van de Armeniërs ?
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Neenee, DIT is de Ararat.8)
![]() |
![]() |