![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() Straks gaan we nog vanop zee moeten uitzenden, zoals vroeger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij die beslissing moeten de drukkers (van folderkes, gazetjes en ander propagandamateriaal) flink gelobbied hebben. Waarom selectief bepaalde infokanalen verbieden? Ik had trouwens graag eens een preciese referentie gezien naar die wet. Wat is er precies verboden?
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
Over mijn stokpaardje. Quantumfysica Hier een kleine duiding als handleiding voor het geval jij de euvele moed zou hebben om kritiek op mij te willen uiten. De beginselen van de quantummechanica vormen het centrale paradigma van de moderne natuurkunde. In de natuurkundestudie wordt dit uitgebreide gebied in drie rondes bestreken aan de hand van het boek van Griffiths. In de propedeuse worden de eerste twee hoofdstukken behandeld. Na een korte historische inleiding wordt eerst ingegaan op de beschrijving van fysische toestanden d.m.v. een golffunctie en de realisatie van dynamische variabelen zoals positie en impuls door operatoren. Vervolgens wordt de waarschijnlijkheidsinterpretatie van de golffunctie besproken, met als fundamenteel gevolg de onzekerheids-relaties van Heisenberg. De tijdsevolutie van het quantumsysteem wordt beschreven door de Schrödinger-vergelijking die uitgebreid aan de orde zal komen aan de hand van een aantal belangrijke één-dimensionale modelsystemen zoals het deeltje in een potentiaalput en de harmonische oscilator. Vervolgens behandelen we de transmissie en reflectie aan een potentiaalbarrière, waarbij ook het verschijnsel van quantumtunneling aan bod komt. Het college wordt afgesloten met een eerste blik op het Hilbertruimte formalisme. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer een partij propaganda wil maken zijn er nog 1001 andere mogelijkheden om dat te doen. Als het Vlaams Belang kost wat kost propaganda wil voeren via het medium radio kan het steeds via democratische weg trachten de bestaande wetgeving te wijzigen. Als blijkt dat er een democratische meerderheid is voor het toelaten van zulke propagandazenders zal dit ongetwijfeld worden goedgekeurd en zal deze persoon die democratisch gestemde wetgeving ook consequent aanvaarden. Tot nader order is de wetgeving die dit toelaat er echter NIET! Waar het hier om gaat is dat dit verboden is door het Vlaamse mediadecreet. Wat het Vlaams Belang doet is niet meer of niet minder dan misbruik maken van een lacune in de wetgeving ofte het beruchte achterpoortje. Het woord 'sorry' tenslotte is een woord dat ik reserveer voor constructieve discussiepartners die enig respect verdienen. Wanneer Pelgrim moeite heeft met deze aanspreektoon heeft hij ongetwijfeld zélf wel de mogelijkheid om dat duidelijk te maken. Dat moet u niet in zijn plaats doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo kan ik ook boeken schrijven. ![]() Citaat:
Nu hierover nog eens het gedacht van mijn vrouw vragen (dat was toch een bijkomende voorwaarde hee?)............ ................. Done. Ze vindt dat ik je héél kritisch mag benaderen. PS Heb jij ook de indruk dat censuurdrift en meningsbeknotting (steeds toegeschreven aan het VB) de laatste tijd vooral bij de progressieve tolerante partijen opgeld maakt buiten proportie? Voor mij mag het VB zijn baarlijke bullocks uitzenden, zolang andere zenders niet gestoord worden. Ze hoeven er voor mijn part zelfs niet voor naar Mofrika te trekken. Als onzinbestrijding dergelijke afmetingen begint aan te nemen, dan zou ik in Geert Hostes plaats aan emigratie beginnen denken........
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
|
![]() Citaat:
Ondertussen kan de aandachtige lezer vaststellen dat u uw groteske bewering, dat het niets met vrije meningsuiting te maken heeft omdat het voor alle partijen verboden is, in dit bericht wegmoffelt. Beschaamd? Goed zo, antidemocraten moeten elke dag weer met hun neus in hun stinkende ideeën geduwd worden. Citaat:
Het Vlaams Belang kan me geen moer schelen. Autoritaire typen als u, die menen te moeten bepalen hoe anderen hun gedacht mogen uit, voorlopig nog wel. Citaat:
Citaat:
Egidius |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je ijvert toch mee om ze te proberen veranderen? Citaat:
Zeggen dat niemand me wilde geloven dat hij en zijn partij autoritair-elitaire nazi-ideologieën koesterden...... Toch graag een linkje of c/p van de precieze tekst. Ik kan bijna niet geloven dat het hier zo erg gesteld is.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||||
|
![]() Citaat:
Hebben wij die wet zelf gestemd misschien? Of zijn ze onze instemming komen vragen? Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 27 mei 2005 om 22:31. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is uw volste recht om deze wet af te keuren maar spreken van nazi-ideologieën? Niet overdrijven hé. Nazisme weegt wel wat zwaarder dan dit hoor. Link nog niet gevonden. Het is nog recent nieuws. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toevallige machthebbers bepalen arbitrair welke meningen mogen en welke niet. Ze leiden onvermijdelijk tot een maatschappelijke tweedeling van toegelaten en niet toegelaten meningen en hun verkondigers (cfr. Über-Üntermenschen) Mijn link is dus niet echt ver gezocht.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral niet daar die kutwetten niet bij referendum op burgerinitiatief kunnen teruggefloten worden. Toon me trouwens eens een verkiezinsgpamfletje waarin Geert Bourgeois of een andere politicus deze repressieve mensonterende censuurwetten beloofde te zullen invoeren eens aan de macht. Dat interesseert me zo mogelijk nog meer dan de wettekst zelf........
![]() |
![]() |