![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Binnen een paar jaar komt ze je vragen hoe het toch komt dat niemand in de klas met haar wil spelen... Citaat:
Wat is overigens het verband tussen kussen en pijn? Egidius |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een relatie hebben, is wat de Slettoonse meisjes doen. Mijn dochter is niet verondersteld van "relaties te hebben". Zelfs een kus mag er niet af, want dat is de eerste stap naar Slettonia. Eerst de papieren tekenen, de garantiebedragen storten, de borgstellingen plaatsen, de herverzekeringsmaatschappij inschakelen, en tientallen boeteclausules inlassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tenminste als ze naar u zal luisteren. Als ze een normaal meisje is is de kans groot dat ze dat niet zal doen. En neen, ze wordt dan geen "Slettoons meisje". ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop eigenlijk dat het maar een (flauwe) mop is. Want mocht het echt zijn, ocharme zijn dochter!
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
En als dat niet lukt, tja, dan komen er kosten aan voor papa : psychotherapeuten worden niet terugbetaald door de ziekenkas. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het staat U uiteraard vrij van Uw eigen dochters richting Slettonia te sturen. Iedereen doet natuurlijk wat hij wil. Trouwens, als ik een zoon had, dan zou ik maar al te blij zijn dat heel Slettonia vol zit met mooie grieten, op dewelke hij zich dan -- op bedekte wijze uiteraard -- kan gaan afreageren. Het zou hem evenwel totaal verboden zijn van aan een Slettoonse griet een serieus voorstel te maken. Neen. Een Slettoonse griet is zoals een tienrittenkaart. Als de kaart op is, dan pak je een andere tienrittenkaart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||
|
![]() Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 30 mei 2005 om 10:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementslid
|
![]() Ik geloof echt in reincarnatie. Volgens mij is Wolfgang Meister hier terug, wel onder een beetje andere vorm maar even fanatiek en wereldvreemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben op zoek naar een strenge meisjesschool, liefst katholiek, waar men studie, sport, danslessen, enzovoort organiseert voor naieve, aka onschuldige, jonge meisjes; en waar er niet teveel Slettoonse meisjes zitten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ga dringend beginnen onderzoeken of er een manoeuvre bestaat dat Slettonia in dit dossier buiten spel zet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Toen ik op de middelbare school zat, liep de helft van de meisjes stapelzot van één jongen. Hij was begripvol, je kon er mee praten, hij had respect voor de meisjes, hij was volwassen ... Als je er als jongen mee sprak gaf hij toe dat hij gewoon zei wat ze graag hoorden en dat hij er enkel op uit was om te scoren ! Als je dit zei tegen die meisjes dan was je gewoon stikjaloers ! Je zal met deze geboren misleiders je werk hebben. |
|
![]() |
![]() |