![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Schepen
|
![]() De liberalen hebben het weer eens geflikkerd. Dergelijke fratsen moeten ze - voor de zoveelste keer - door de maag splitsen van hun donkerblauwe achterban, tot die zwaar ontgoocheld en gefrustreerd opstapt naar het Belang. De kloof tussen de partijtop en de basis, weet U wel.
Voorwaar, dit moet het dringende werk van deze regering zijn om de economie weer aan te zwengelen, om jobs te creëren, om de bedrijven hier te houden, waardoor zij onmogelijk kon vallen over de zogenaamde futiliteit BHV: Verhofstadt of de chaos!
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Holebi's kunnen voor zichzelf wel uitmaken of ze geschikt zijn (als holebi) of ze kinderen kunnen adopteren. Andere "normale" mensen moeten zich daar ni me moeien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
On Topic: Wat een maatschappij die voor electoraal gewin zijn eigen zeggingsloze kinderen één van de meest fundamentele rechten ontneemt. ![]() Maar we leggen ons uiteraard neer met de meerderheid en maken ons ondergeschikt aan de wetgevende macht. Ondertussen zit er niets anders op dan geduldig te wachten op een andere "democratische" meerderheid. Ik vraag mij evenwel af of de zichzelf benoemende democraten zich dan ook bij dergelijke democratische beslissingen zullen neerleggen. ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Burger
|
![]() Citaat:
plus het is aanvaard met een deftige meerderheid dus ... niks door de maag splitsen , het stond in het regeringsakkoord , iedereen heeft dat ondertekend dus ... pech , en veel mensen en kinderen na de zomer gelukkig
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1](En stop da links-rechts gedoe nu eens!!! )[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 31 mei 2005 om 20:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 31 mei 2005 om 20:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() ik ben voor
![]() salut |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin ja, ik kan zo'n kind alleen maar een slachtoffer noemen van de gedegeneerde dekadentie van de linkse kaste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() En de wereld waar jij naar streeft, Raf, graaft haar eigen graf.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
of nog beter ... die kleine die naar een concentratieschool gaat.Er is in vlaanderen mischien wel een meerderheid te vinden voor het homohuwelijk( los van de term huwelijk wssch) ; maar dit is voor veel vlamingen een brug te ver. En een reden te meer om voor het VB te stemmen.Ik vraag me trouwens af waar die vernietigingsdrang gaat ophouden. Want ze komen zeker met iets nieuws op de proppen ... wees gerust. [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ilfalco : 31 mei 2005 om 22:08. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Overigens IS deze maatregel juist in het belang van het kind, maar dat heb je blijkbaar nog steeds niet door...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() *zucht*
Het is waarschijnlijk nutteloos van NOG eens te zeggen dat de realiteit al bewezen heeft dat kinderen die opgevoed worden door holebi-paren daar geen schade van ondervinden & even normaal opgroeien als kinderen in hetero-gezinnen. Er is vandaag de dag al een hele lichting volwassenen die opgevoed zijn door holebi's, een hele lichting volwassen die perfect functioneert in de maatschappij. Maar dat is naast de kwestie veronderstel ik, ik vraag me af hoelang het duurt eer hier terug hetzelfde argument staat.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Eternity : 31 mei 2005 om 22:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() Die linkse rakkers beschouwen een kind gewoon als een gebruikersvoorwerp.
Niemand van die bende neemt het op voor het kind, egoïsme ten top. Jullie moeten de mening van het kind maar eens vragen na een aantal jaren, maar dan is het te laat natuurlijk en dat jullie een zorg zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ok, exact 1 minuut dus.
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo, Eternity. Daar heb je je antwoord. 1 minuut dus...
![]() Edit: Oeps... je had het al gezien. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 31 mei 2005 om 22:16. |
||
![]() |
![]() |