Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2005, 19:48   #41
mulder7
Schepen

mulder7's schermafbeelding

Standaard

De liberalen hebben het weer eens geflikkerd. Dergelijke fratsen moeten ze - voor de zoveelste keer - door de maag splitsen van hun donkerblauwe achterban, tot die zwaar ontgoocheld en gefrustreerd opstapt naar het Belang. De kloof tussen de partijtop en de basis, weet U wel.
Voorwaar, dit moet het dringende werk van deze regering zijn om de economie weer aan te zwengelen, om jobs te creëren, om de bedrijven hier te houden, waardoor zij onmogelijk kon vallen over de zogenaamde futiliteit BHV: Verhofstadt of de chaos!
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12.
mulder7 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 19:54   #42
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Holebi's kunnen voor zichzelf wel uitmaken of ze geschikt zijn (als holebi) of ze kinderen kunnen adopteren. Andere "normale" mensen moeten zich daar ni me moeien.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 20:03   #43
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cartoons
Het feit dat jullie, als atheïsten, agnosten weet ik veel wat, geen respect opbrengen voor mijn religie, zegt al genoeg over jullie abjecte bestaan, me dunkt.
Religie??? Hahaha dat is nu de grootste smeerlaperij dat ik ooit gehoord heb. Het gevaarlijkste wapen wat de mens ooit uitgevonden heeft is uiteraard religie, Religie draaid hem allemaal, om macht en mensen het zwijgen op leggen, .... hou het volk zo dom mogelijk, en wees een keizer...
Oud 31 mei 2005, 20:05   #44
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid
In het lager werd ik gepest met m'n bril. Ik pleit er dan ook voor om brillen bij wet af te schaffen.
Ze hebben daarentegen vandaag het lager afgeschaft...

On Topic:
Wat een maatschappij die voor electoraal gewin zijn eigen zeggingsloze kinderen één van de meest fundamentele rechten ontneemt.

Maar we leggen ons uiteraard neer met de meerderheid en maken ons ondergeschikt aan de wetgevende macht.
Ondertussen zit er niets anders op dan geduldig te wachten op een andere "democratische" meerderheid.
Ik vraag mij evenwel af of de zichzelf benoemende democraten zich dan ook bij dergelijke democratische beslissingen zullen neerleggen.
Oud 31 mei 2005, 20:12   #45
Jakke racing
Burger

Jakke racing's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulder7
De liberalen hebben het weer eens geflikkerd. Dergelijke fratsen moeten ze - voor de zoveelste keer - door de maag splitsen van hun donkerblauwe achterban, tot die zwaar ontgoocheld en gefrustreerd opstapt naar het Belang. De kloof tussen de partijtop en de basis, weet U wel.
Voorwaar, dit moet het dringende werk van deze regering zijn om de economie weer aan te zwengelen, om jobs te creëren, om de bedrijven hier te houden, waardoor zij onmogelijk kon vallen over de zogenaamde futiliteit BHV: Verhofstadt of de chaos!
niet heel hun achterban is donkerblauw ( wa ne zever trouwens)
plus het is aanvaard met een deftige meerderheid dus ... niks door de maag splitsen , het stond in het regeringsakkoord , iedereen heeft dat ondertekend dus ...
pech , en veel mensen en kinderen na de zomer gelukkig
Oud 31 mei 2005, 20:14   #46
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulder7
Dit is nochtans een heel liberale beslissing. Er is niets liberaal aan politiek conservatisme.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 20:26   #47
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Zieke geesten vinden alles normaal. Een linkse maatschappij kent namelijk geen goede smaak.
Ik vind jou absoluut abnormaal!

[size=1](En stop da links-rechts gedoe nu eens!!! )[/size][edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Het Skill Effect on 31-05-2005 at 21:27
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Zieke geesten vinden alles normaal. Een linkse maatschappij kent namelijk geen goede smaak.

[size=1](En stop da links-rechts gedoe nu eens!!! )[/size][/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

[size=1](En stop da links-rechts gedoe nu eens!!! )[/size][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 31 mei 2005 om 20:27.
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 20:28   #48
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Tijdens het journaal moest ik even slikken, een geniaal standpunt van de bischoppen:

"Er zijn ook veel praktische problemen, hoe gaat men die ouders noemen? papa & mama?"
wat een sukkels !! [edit]
[size=1]After edit by Het Skill Effect on 31-05-2005 at 21:51
Reason:

Citaat:
Tijdens het journaal moest ik even slikken, een geniaal standpunt van de bischoppen:

"Er zijn ook veel praktische problemen, hoe gaat men die ouders noemen? papa & mama?"
wat een sukkels !! [/size]

Citaat:

wat een sukkel !! [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 31 mei 2005 om 20:51.
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 20:59   #49
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

ik ben voor

salut
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 21:11   #50
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie zo'n een geadopteerd holibijong al mededelen op school dat zijn vader "Jules" noemt en zijn moeder "Robert".
Enfin ja, ik kan zo'n kind alleen maar een slachtoffer noemen van de gedegeneerde dekadentie van de linkse kaste.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 21:59   #51
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
België het eerste land? Kweet niet hé maar is er in Nederland ook al geen internationale adoptie mogelijk.
Is dat zo? Shit! Ik dacht dat wij eens een primeur hadden... Die verrekte Hollanders gunnen ons ook niks hé...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 22:04   #52
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit hoeft natuurlijk niemand te verbazen. In een gedegenereerde links-liberale maatschappij kan ook nog wel kindermishandeling goedgepraat worden, onder de noemer van adoptie door homofielen.
Let op mijn woorden: er komt nog eens een dag dat we jou in een roze tutu hijsen en je als mascotte meezeulen in een gay parade! Leer er mee leven, Gudi, de wereld waar jij naar streeft is al lang dood en begraven.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 31 mei 2005, 22:06   #53
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

En de wereld waar jij naar streeft, Raf, graaft haar eigen graf.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 22:07   #54
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Denk er eens aan hoe ne kleine zich gaat voelen later op school als hem 2 vaders heeft en daarmee op school wordt gepest ?

of nog beter ... die kleine die naar een concentratieschool gaat.Er is in vlaanderen mischien wel een meerderheid te vinden voor het homohuwelijk( los van de term huwelijk wssch) ; maar dit is voor veel vlamingen een brug te ver. En een reden te meer om voor het VB te stemmen.Ik vraag me trouwens af waar die vernietigingsdrang gaat ophouden. Want ze komen zeker met iets nieuws op de proppen ... wees gerust. [edit]
[size=1]After edit by ilfalco on 31-05-2005 at 23:08
Reason:

Citaat:
Denk er eens aan hoe ne kleine zich gaat voelen later op school als hem 2 vaders heeft en daarmee op school wordt gepest ?

of nog beter ... die kleine die naar een concentratieschool gaat.Er is in vlaanderen mischien wel een meerderheid te vinden voor het homohuwelijk( los van de term huwelijk wssch) ; maar dit is voor veel vlamingen een brug te ver. En een reden te meer om voor het VB te stemmen.Ik vraag me trouwens af waar die vernietigingsdrang gaat ophouden. Want ze komen zeker met iets nieuws op de proppen ... wees gerust. [/size]

Citaat:

of nog beter ... die kleine die naar een concentratieschool gaat.Er is in vlaanderen mischien wel een meerderheid te vinden voor het homohuwelijk( los van de term huwelijk wssch) ; maar dit is voor veel vlamingen een brug te ver. En een reden te meer om voor het VB te stemmen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ilfalco : 31 mei 2005 om 22:08.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 22:08   #55
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
De heren politici denken alleen aan het nu en de stemmen van de holibi-lobby maar het belang van het kind niets daarvan.
Da's waar jongen... En de 90% andere stemmen interesseren hen natuurlijk allerminst...

Overigens IS deze maatregel juist in het belang van het kind, maar dat heb je blijkbaar nog steeds niet door...

Citaat:
Oud 31 mei 2005, 22:10   #56
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyberfreak
Ik hoor hier mensen die zich zorgen maken dat de betreffende kinderen bijvoorbeeld gepest zouden kunnen worden op school. Wel, het zullen dan eerder die mensen hun kinderen dan mijn kinderen zijn die om die reden zouden pesten, want de mijne gaan niet als holebi-haters opgevoed worden.

Citaat:
Oud 31 mei 2005, 22:11   #57
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

*zucht*

Het is waarschijnlijk nutteloos van NOG eens te zeggen dat de realiteit al bewezen heeft dat kinderen die opgevoed worden door holebi-paren daar geen schade van ondervinden & even normaal opgroeien als kinderen in hetero-gezinnen.

Er is vandaag de dag al een hele lichting volwassenen die opgevoed zijn door holebi's, een hele lichting volwassen die perfect functioneert in de maatschappij.

Maar dat is naast de kwestie veronderstel ik, ik vraag me af hoelang het duurt eer hier terug hetzelfde argument staat.[edit]
[size=1]After edit by Eternity on 31-05-2005 at 23:12
Reason:

*zucht*

Het is waarschijnlijk nutteloos van NOG eens te zeggen dat de realiteit al bewezen heeft dat kinderen die opgevoed worden door holebi-paren daar geen schade van ondervinden & even normaal opgroeien als kinderen in hetero-gezinnen.

Er is vandaag de dag al een hele lichting volwassenen die opgevoed zijn door holebi's, een hele lichting volwassen die perfect functioneert in de maatschappij.

Maar dat is naast de kwestie veronderstel ik, ik vraag me af hoelang het duurt eer hier terug hetzelfde argument staat.[/size]

*zucht*

Er is vandaag de dag al een hele lichting volwassenen die opgevoed zijn door holebi's, een hele lichting volwassen die perfect functioneert in de maatschappij.[/size]
[/edit]

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 31 mei 2005 om 22:12.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 22:12   #58
rik47
Gouverneur

Standaard

Die linkse rakkers beschouwen een kind gewoon als een gebruikersvoorwerp.
Niemand van die bende neemt het op voor het kind, egoïsme ten top.
Jullie moeten de mening van het kind maar eens vragen na een aantal jaren, maar dan is het te laat natuurlijk en dat jullie een zorg zijn.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 22:14   #59
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

ok, exact 1 minuut dus.

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 22:16   #60
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Zo, Eternity. Daar heb je je antwoord. 1 minuut dus...

Edit: Oeps... je had het al gezien. [edit]
[size=1]After edit by Raf on 31-05-2005 at 23:16
Reason:

Zo, Eternity. Daar heb je je antwoord. 1 minuut dus...

Edit: Oeps... je had het al gezien. [/size]

Zo, Eternity. Daar heb je je antwoord. 1 minuut dus... [/size]
[/edit]

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 31 mei 2005 om 22:16.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be