![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 12 juni 2005 om 10:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mad Drone, sinds wanneer bestaat er een Wereldvolk? "Ein Volk, Eine Welt!" Want de consequenties van uw mening zijn enkel "menselijk" indien er op Aarde maar 1 volk woont, 1 ras met 1 zelfde cultuur. Wanneer het over 50, 80 jaar immers ondraaglijk warm wordt in de landen rond de Sahara (landen, waar ondertussen de bevolking dan explosief is gegroeid) dan zouden deze warmtelijders het onbetwiste "recht" hebben om zich in de gematigde (extreem-rechtse) streken van Noord-Europa te vestigen? Hier moet je toch een ongelooflijk gedegenereerde Europeaan voor zijn, om dit te verdedigen.. Of, je houdt van oorlog. Want het "recht" waar je het over hebt bestaat al millenialang. Het heet: Veroveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik word KOTSMISSELIJK van groen! om het feit dat ze het woord GROEN misbruiken!
ze geven geen reet om de natuur! ze noemen zichzelf groen en doen er niks voor! noem je eigen dan grijs! past meer bij jullie partij! de kleur van beton! ik ben zelf een natuur en dierenactivist! en ik zeg! al die zogenaamde groene partijen geven geen reet om de natuur, en dat is te merken ook!!!!!!!!
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |