Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juni 2005, 10:50   #41
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Ons westers kapitalisme zorgt ervoor dat zij in Senegal nooit een degelijk leven zullen kunnen opbouwen. Ik geef hen die het land daar ontvluchten en zo dapper zijn om hier hun kansen om een toekomst op te bouwen willen uitproberen dus overschot van gelijk. Ik vind het alleen barbaars dat mensen er economisch toe gedwongen worden hun geboorteland te verlaten. Het probleem is helemaal niet dat ze niet naar hier zouden mogen komen, wel dat ze gedwongen zijn om naar hier te komen.
In de meeste communistische landen konden de mensen die elders een beter leven willen/wilden opbouwen, het land niet verlaten... Ze hadden er een muur rond gebouwd (volgens de commies om te beletten dat de kapitalisten van het goede communistisch leven zouden komen genieten ).[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 12-06-2005 at 11:51
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ons westers kapitalisme zorgt ervoor dat zij in Senegal nooit een degelijk leven zullen kunnen opbouwen. Ik geef hen die het land daar ontvluchten en zo dapper zijn om hier hun kansen om een toekomst op te bouwen willen uitproberen dus overschot van gelijk. Ik vind het alleen barbaars dat mensen er economisch toe gedwongen worden hun geboorteland te verlaten. Het probleem is helemaal niet dat ze niet naar hier zouden mogen komen, wel dat ze gedwongen zijn om naar hier te komen.
In de meeste communistische landen konden de mensen die elders een beter leven willen/wilden opbouwen, het land niet verlaten... Ze hadden er een muur rond gebouwd (volgens de commies om te beletten dat de kapitalisten van het goede communistisch leven zouden komen genieten ).[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
In de meeste communistische landen konden de mensen die elders een beter leven willen/wilden opbouwen, het land niet verlaten... Ze hadden er een muur rond gebouwd volgens de commies om te beletten dat de kapitalisten van het goede communistisch leven zouden komen genieten ).[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Chipie : 12 juni 2005 om 10:51.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 16:50   #42
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
Het is mij de mening toegedaan dat iedereen dezelfde rechten moet hebben, ongeacht waar ie geboren is. Dit houdt niet in dat je omwille van je geboorte in bvb Senegal, je niet zou mogen wonen in België. Wat maakt jou zo veel beter dat jij dat recht wel hebt? Heb je het verdient? Of zie je het als een geboorterecht? Dan stel ik wel voor dat je eens de universele verklaring van de rechten van de mens erop naleest.
Het is ook niet meer dan een mening.. Argumenten zijn schaars, en wat voor argumenten moet doorgaan zijn met Bambi-oogjes geprevelde vragen die enkel weekhartige, ondiepzinnige zieltjes kunnen overtuigen.

Mad Drone, sinds wanneer bestaat er een Wereldvolk? "Ein Volk, Eine Welt!"
Want de consequenties van uw mening zijn enkel "menselijk" indien er op Aarde maar 1 volk woont, 1 ras met 1 zelfde cultuur. Wanneer het over 50, 80 jaar immers ondraaglijk warm wordt in de landen rond de Sahara (landen, waar ondertussen de bevolking dan explosief is gegroeid) dan zouden deze warmtelijders het onbetwiste "recht" hebben om zich in de gematigde (extreem-rechtse) streken van Noord-Europa te vestigen? Hier moet je toch een ongelooflijk gedegenereerde Europeaan voor zijn, om dit te verdedigen..

Of, je houdt van oorlog. Want het "recht" waar je het over hebt bestaat al millenialang.

Het heet: Veroveren.
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2005, 10:22   #43
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

ik word KOTSMISSELIJK van groen! om het feit dat ze het woord GROEN misbruiken!

ze geven geen reet om de natuur! ze noemen zichzelf groen en doen er niks voor!

noem je eigen dan grijs! past meer bij jullie partij! de kleur van beton!

ik ben zelf een natuur en dierenactivist! en ik zeg! al die zogenaamde groene partijen geven geen reet om de natuur, en dat is te merken ook!!!!!!!!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be