![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daar zijn ze zo van verschoten dat ze in de tweede helft van vorige eeuw besloten dat rassen niet bestaan. Per decreet. Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() btw, ik heb mij dat ook al afgevraagd, king.
ge moet eens tacitus lezen. de oude 'germanen' (hij beschrijft ze als allen groot, blauwogig en blondharig)hadden in feite een afkeer van gezag en discipline. ook van zwaar werken. ze kenden als individu een reeds hoog ontwikkelde eigenwaarde vermits zij bij belangrijke beslissingen mochten meestemmen (via een soort 'applausmeter'). een soort primitieve democratie. tevens is 'gastvrijheid' een van de belangrijkste waarden in de asatru, de oudgermaanse religie. maar hun notoire oorlogszucht dan, waar is die gebleven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||
|
![]() Citaat:
In ons zogezegd democratisch systeem kunnen we helemaal niet meebeslissen? Wat zijn wij dan? Prehistorisch? Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 11 juni 2005 om 19:57. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is leuk met een man of 200. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Ik zou graag even willen reageren op enkele uitspraken...
Citaat:
Dat verband tussen uiterlijk en politieke voorkeur bestaat volgens mij wel. Alleen al omdat de kans dat mensen met bepaalde etnische kenmerken VB stemmen klein is. En er is me idd ook al opgevallen dat de partijleden van 't VB allen zo'n beetje 'n kinderlijk en 'vastgeroest' uiterlijk hebben, als iemand begrijpt wat ik daarmee bedoel (vooral F.Dewinter en Vanhecke). Ikzelf ben blond, heb groene ogen en ben van Limburg. ![]() Ik heb tot op heden nog geen verminderd succes bij de mannelijke populatie vastgesteld. :-p ('wat 'n ego) Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar de catwalks in Milaan enzo zie je volgens mij wel een stijgende interesse voor 'n ander type van vrouwen, wat ik eerder zou omschrijven als temperamentvoller en uitgesprokener? Die zijn idd vaker bruin of zwartharig (dacht ik).
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Zo krijgt Rosenberg, de rassentheoreticus van de nazis, nog een waardige groene opvolger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bij ons bachten de kuupe zeggen ze van een mooie blonde, groenogige maagd dat ze een "snelle" is. (Dat ge een Limburgse zijt is niet mijn verantwoordelijkheid) Dus een Limburgse "snelle". A propos een snelle Limburger is dat geen contradixio in terminis? PS Het moet niet perse een maagd zijn hoor.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door puud : 12 juni 2005 om 10:02. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() bwaah flauw hoor
als ze geen werklozen of holebi s hebben om te bashen dan bashen ze maar een limburgse groene. Stoer hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() en volgens mij is er dus wel degelijk zoiets als een slavengen.
DE aanwezigheid van dit slaven-gen verraad zich door de noodzaak om de zwakkeren te bashen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Er schijnt ook zo iets te bestaan als een vlooien- of luizengen... Meestal zijn dat spammers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien heeft die Vanessa Debruyne ooit eens de concurrentiestrijd tegen een blondine verloren, en heeft ze een dergelijk infantiel artikel in die infantiele krant alleen maar geschreven uit pure frustratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2005 om 12:44. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat een fijne gelegenheid ook voor een noeste, hardwerkende westvlaming om zijn degelijkheid te bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
ge moet maar eens opletten, diegenen die het hardst de zwakkeren bashen, dat zijn meestal degenen die het hardst kruipen voor hun superieuren. ze liggen meestal als schoothondjes aan de voeten van hun bazen, te keffen naar de zwakkeren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mitgard : 12 juni 2005 om 15:30. |
|||||
![]() |
![]() |