Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 12 november 2002, 15:09   #41
et
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar et
Standaard

Het Vlaams Blok en het AEL kun je gerust over één kam scheren, het zijn beide ultra rechtse partijen.
En nu kan het Vlaams Blok natuurlijk nog wat meer een de klok gaan hangen, maar ze zijn er zelf de schuld aan dat een partij zoals het AEL van de grond komt.
Hopelijk zitten erbij de islamieten meer mensen met verstand dan bij de Vlamingen want anders zou het hier alles behalve plezant kunnen gaan worden.
et is offline  
Oud 12 november 2002, 15:21   #42
Remi
Vreemdeling

Standaard

ff vraagje:

Citaat:
The Piano : "90% van de wereldoorlogen zijn te vermijden met één welgemikte kogel"
(Alan Dulles; CIA Chief in 1956)
Hoe doe je dat... 90% van 2 wereldoorlogen?
Bij mijn weten was er maar één die met één kogel kon vermeden worden.. dus das ma 50%
Remi is offline  
Oud 11 mei 2004, 19:52   #43
Puur Vlaams
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door et

Het Vlaams Blok en het AEL kun je gerust over één kam scheren, het zijn beide ultra rechtse partijen.
En nu kan het Vlaams Blok natuurlijk nog wat meer een de klok gaan hangen, maar ze zijn er zelf de schuld aan dat een partij zoals het AEL van de grond komt.
Hopelijk zitten erbij de islamieten meer mensen met verstand dan bij de Vlamingen want anders zou het hier alles behalve plezant kunnen gaan worden.
Het Vlaams Blok houdt zich tenminste bezig met de politiek in eigen land. En ik denk dat er wel een verschil zit in de kiezers. Ongeveer 800.000 vlamingen tegenover enkele van de AEL. Maar ja, er mag natuurlijk niets gezegd worden over onze allachtone medeburger. Want die mogen zelfs meer zeggen dan mensen die hier generaties lang wonen, gewerkt en gevochten hebben. Het toppunt van democratie.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be