![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
te rechtse ideologie maar misnoegen in het vertrouwen van de Belgische politiek en dat is dus al jaren aan de gang. Maar het klopt dat ze dichter en dichter bij het keerpunt komen en dan pas zitten ze echt met de handen in het haar , aan beide kanten van de taalgrens trouwens. Maar Wallonië moet zich stillaan eens gaan bezinnen over hoe de politieke toekomst er eigenlijk gaat uitzien want daar mangelt al jaren wat aan. Enfin, in 2006 weten we al in welke richting het kan uitdraaien in 2007. OT: ik vind dat het eens moet gedaan zijn met onzinnige of beledigende one-liners. Dus berichten waar slechts 1 regeltje staat zonder inhoud. We zijn toch geen bende kleuters die voor een lolly aan't vechten zijn zeker. Een politiek debat gaat dieper, denk dus in't vervolg wat meer na voordat je op 'antwoord verwerken' drukt. /OT: Ik weet het, nu ben ik aan't muggeziften. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het trouwens met zijn doctoraatsthesis waarvan bubbel Yann zoveel goeds wist te vertellen, maar waarover we uiteindelijk niets meer over horen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet zeker of het Bruno is, ik denk eerder dat het iemand is die hier vroeger ook op politics geband werd (Superbelg).
Bruno heeft, als ik me niet vergis, een link naar hem op zijn site staan.[edit] [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 13 juni 2005 om 18:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u dat een Belgicist noemt, mij goed... Ik noem dat een zielig iemand die het Belgicisme in een slecht daglicht wil stellen. Maar goed, ik DENK dat het Superbelg is, het kan evengoed een vlaams-nationalist zijn die zich amuseert met een nepprofiel. 8)[edit] [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 13 juni 2005 om 18:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U spuit eens te meer onsamenhangende praat uit. Uw eerder gemaakte opmerking ging dus over "Superbelg". Nu stelt u boven dat bubbel Bruno Y. een verwijzing op z'n eigen site naar die persoon heeft staan. Nu beschrijft u in dit bericht die persoon als een "vlaams-nationalist" (sic). Heeft bubbel Bruno Y. dan verwijzingen naar "vlaams-nationalisten" (sic) op z'n site? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1. Ik ben niet zeker dat het Superbelg is, ik sluit de mogelijkheid echter niet uit (gelet op de manier van antwoorden...) 2. BUB-fan kan ook een nepprofiel van een vlaams-nationalist zijn Off topic: Bruno had een link naar de site van superbelg op zijn blog staan. De site van Superbelg werd hier enige tijd geleden meermaals besproken. Heb je het nu begrepen, Jan?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 13 juni 2005 om 18:52. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het verschil tussen een echte Bub-er en een nepprofiel is blijkbaar dat de echte een paar momenten wachten tegen dat ze zo'n zever posten, een valse begint er dus mee.
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WAAR zeg ik dat Superbelg een vlaams-nationalist is? Ik zeg enkel dat de volgende mogelijkheden bestaan: 1. BUB-fan is een profiel van Superbelg (waarin hij zich weer zeer extreem opstelt) 2. BUB-fan is een nepprofiel van een vlaams-nationalist. (deze mogelijkheden dienen afzonderlijk bekeken te worden). Superbelg is bij mijn weten geen vlaams-nationalist. Zo ziet zijn site er alleszins toch niet uit.
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zegt u dat "Superbelg" een "vlaams-nationalist" (sic) is? Wel, voor zover ik weet is onderstaande uitspraak nog altijd van u: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 13 juni 2005 om 19:21. |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |