![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#42 | |||||
|
![]() Citaat:
2/ Geen bewegingsvrijheid meer, geen vrije menigsuiting meer...? Leg dat eens uit. Eerst dacht ik dat je het interne VLD-bestuur beschreef. Waar zie je tekenen van die opkomende dictatuur? Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 18 juni 2005 om 08:26. |
|||||
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Binnenkort heeft zelfs BUB meer leden dan de VLD
![]()
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Zie je eigenlijk nog gelijkenis tussen de top van de VLD en het VB? Rangen gesloten houden en als je kritiek durft uiten: salut en de kost!
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Héél erg. Voor beide partijen. ![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
echter, als de VLD scheurt stap ik toch mee over naar de rechtse kant!!! Maar terug naar het liberale vrije economie, minimale staat concept. En nee, niet naar een dictatuur, niet tegen vrije meningsuiting! Nee, de minimale staat moet worden verwezinglijkt! |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de leden volgens u dan toch zo veel inspraak hebben waarom werd dan de eerste stemming straal genegeerd?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 18 juni 2005 om 20:51. |
|||||
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() gekibbel tussen NVA-VB is steriel
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
2) Een beperkt aantal leden? De statuten schrijven voor dat de partijraad de regeringsdeelname heeft te bekrachtigen. Dat heeft dus niets te maken met een ingreep van de partijtop, maar de enige procedure die statutair was. En Bourgeois die achter de schermen druk zette? Als u dat zo graag gelooft, waarom niet hé... |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geert Bourgeois: ‘Toen ik zei dat we niet in een Vlaamse regering zouden stappen voor de splitsing een feit was, wist ik heel goed dat dat niet haalbaar was' Dit lijkt me overduidelijk. Een belofte maken waarvan je op voorhand weet dat ze niet haalbaar is, is klinkklaar bedrog plegen. 'Heel goed weten' lijkt me bovendien een bekentenis dat Bourgeois zéér bewust zijn electoraat voorloog. Hoe jullie dergelijke valse smeerlapperijen blijven(d) slikken, begrijp ik niet, tenzij je eigen postje van dat liegebeest zijn aanblijven afhangt. |
|
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() De Belgen stellen met genoegen vast hoe NVA en VB mekaar de huid volschelden
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is een verfijnde délicatesse. Een luxe-snoepje. Enkel voor kenners. ![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
bij, je zou voor minder als Belg ongerust worden. De Belgische koekjesdoos is leeg, het feit dat wat steriel partijgetwist als een delicatesse wordt beschouwd is in dat opzicht veelbetekenend. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Al bij al moet men redelijk blind zijn als je Belgie nog werkbaar vindt.
In tijden van teruggang ,die we zeker mogen voorspellen, zal Belgie steeds zieker worden. En er blijven geen verhullende pleisterkes meer. De stinkende wonden zullen tevoorschijn komen. |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |