![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() Sheik El Trompenbiet tikte:
> On Mon, 20 Jun 2005 22:59:10 +0200, "Franneke" <[email protected]> > wrote: > >> Sheik El Trompenbiet tikte: >> >>> On Mon, 20 Jun 2005 21:45:21 +0200, "Franneke" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> Sheik El Trompenbiet tikte: >>>> >>>>> On Mon, 20 Jun 2005 19:17:34 +0200, "Franneke" >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> Karoshi tikte: >>>>>> >>>>>>> Op Mon, 20 Jun 2005 17:38:12 +0200 kwam uit het klavier van >>>>>>> Maarten H Tromp onderstaande in (onder andere) de groep >>>>>>> nl.politiek terecht: >>>>>>> >>>>>>>> Deze zaak werd enkele weken stil gehouden om 'maatschappelijke >>>>>>>> onrust' te voorkomen. In welke zaken heb ik dat toch meer >>>>>>>> gehoord. Zullen we alvast raden naar de etnische afkomst van de >>>>>>>> dadertjes en de slachtoffers? >>>>>>> >>>>>>> De kans is groot dat het reinarische Hollandse kinderen betreft. >>>>>>> Ieder gezond kind speelt doktertje op die leeftijd. Dat er uit >>>>>>> de VS en uit islamitische kringen puriteinse idioterie >>>>>>> doordringt hier doet er niets >>>>>>> aan af. Het probleem is dat dergelijek spelletjes nu worden >>>>>>> geproblematiseerd en gecrimilaiseerd. DAT is de "beschaving die >>>>>>> uit Ameriqa en de islamitische wereld komt aanwaaien. >>>>>> >>>>>> Het is nog een beetje te vroeg om vast te stellen dat het hier >>>>>> een geval van doktertje spelen betreft. Die spelletjes van >>>>>> kindertjes gaan helaas ook wel eens verder dan dat. >>>>> >>>>> Uiteraard Frunnike, maar over de etnische achtergrond van de >>>>> daders mag niet gesproken worden. Dat is namelijk erg racistisch >>>>> in deze. >>>> >>>> Ben ik helemaal met je eens. Zoals wel vaker wordt de Friezen weer >>>> eens de hand boven het hoofd gehouden. >>> >>> Gekke Fratima geeft er weer zoals een gewoonlijk een draai aan, haar >>> besneden vrindjes mogen namelijk niet in enig kwaad daglicht staan. >> >> Ik vrees dat de daders er zelf een draai aan hebben gegeven door geen >> geiteneukers te zijn, maar kleine Friese kaasneukertjes. > > Ben jij dan nog steeds bezig met reepjes kaas in die zure muts van je > te proppen? Knappe timimng Trompenbiet, om op de valreep nog even de non sequitur van de dag getikt te hebben. Zeker een beetje in de war van het mooie weer? Of zijn je 2 opblaasgeiten lek? |
![]() |
#42 |
|
![]() "Fred Schiphorst" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Maarten H. Tromp schreef: >> On Mon, 20 Jun 2005 17:48:14 +0200, "Robjuh" <[email protected]> wrote: >> >> >>>"Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>> >>> >>>Daders hoogstwaarschijnlijk marokkaantjes. >> >> >> Die gedachte kwam bij mij ook meteen op. > > waaruit maar weer blijkt dat redeneren vanuit vooroordelen gevaarlijk kan > zijn. > Klopt. Het waren gewoon blanke kinderen die onschuldig doktertje hebben gespeeld. Als het Marokkaantjes waren geweest hadden zij Mohammetje en Aisjaatje gespeeld en zouden de jongens geen 10 en 12 zijn geweest, maar 18 of 19... |
![]() |
#43 |
|
![]() On Tue, 21 Jun 2005 00:12:58 +0200, "Franneke" <[email protected]>
wrote: >Sheik El Trompenbiet tikte: > >> On Mon, 20 Jun 2005 22:59:10 +0200, "Franneke" <[email protected]> >> wrote: >> >>> Sheik El Trompenbiet tikte: >>> >>>> On Mon, 20 Jun 2005 21:45:21 +0200, "Franneke" >>>> <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> Sheik El Trompenbiet tikte: >>>>> >>>>>> On Mon, 20 Jun 2005 19:17:34 +0200, "Franneke" >>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>> >>>>>>> Karoshi tikte: >>>>>>> >>>>>>>> Op Mon, 20 Jun 2005 17:38:12 +0200 kwam uit het klavier van >>>>>>>> Maarten H Tromp onderstaande in (onder andere) de groep >>>>>>>> nl.politiek terecht: >>>>>>>> >>>>>>>>> Deze zaak werd enkele weken stil gehouden om 'maatschappelijke >>>>>>>>> onrust' te voorkomen. In welke zaken heb ik dat toch meer >>>>>>>>> gehoord. Zullen we alvast raden naar de etnische afkomst van de >>>>>>>>> dadertjes en de slachtoffers? >>>>>>>> >>>>>>>> De kans is groot dat het reinarische Hollandse kinderen betreft. >>>>>>>> Ieder gezond kind speelt doktertje op die leeftijd. Dat er uit >>>>>>>> de VS en uit islamitische kringen puriteinse idioterie >>>>>>>> doordringt hier doet er niets >>>>>>>> aan af. Het probleem is dat dergelijek spelletjes nu worden >>>>>>>> geproblematiseerd en gecrimilaiseerd. DAT is de "beschaving die >>>>>>>> uit Ameriqa en de islamitische wereld komt aanwaaien. >>>>>>> >>>>>>> Het is nog een beetje te vroeg om vast te stellen dat het hier >>>>>>> een geval van doktertje spelen betreft. Die spelletjes van >>>>>>> kindertjes gaan helaas ook wel eens verder dan dat. >>>>>> >>>>>> Uiteraard Frunnike, maar over de etnische achtergrond van de >>>>>> daders mag niet gesproken worden. Dat is namelijk erg racistisch >>>>>> in deze. >>>>> >>>>> Ben ik helemaal met je eens. Zoals wel vaker wordt de Friezen weer >>>>> eens de hand boven het hoofd gehouden. >>>> >>>> Gekke Fratima geeft er weer zoals een gewoonlijk een draai aan, haar >>>> besneden vrindjes mogen namelijk niet in enig kwaad daglicht staan. >>> >>> Ik vrees dat de daders er zelf een draai aan hebben gegeven door geen >>> geiteneukers te zijn, maar kleine Friese kaasneukertjes. >> >> Ben jij dan nog steeds bezig met reepjes kaas in die zure muts van je >> te proppen? > >Knappe timimng Trompenbiet, om op de valreep nog even de non sequitur van de >dag getikt te hebben. >Zeker een beetje in de war van het mooie weer? Of zijn je 2 opblaasgeiten >lek? Hohoho, Frunnike, geyten worden door jouw man en zonen geneukt. Je moet hier de aandacht niet afleiden............ [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |
![]() |
#44 |
|
![]() "Franneke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Sheik El Trompenbiet tikte: > >> On Mon, 20 Jun 2005 21:45:21 +0200, "Franneke" <[email protected]> >> wrote: >> >>> Sheik El Trompenbiet tikte: >>> >>>> On Mon, 20 Jun 2005 19:17:34 +0200, "Franneke" >>>> <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> Karoshi tikte: >>>>> >>>>>> Op Mon, 20 Jun 2005 17:38:12 +0200 kwam uit het klavier van >>>>>> Maarten H Tromp onderstaande in (onder andere) de groep >>>>>> nl.politiek terecht: >>>>>> >>>>>>> Deze zaak werd enkele weken stil gehouden om 'maatschappelijke >>>>>>> onrust' te voorkomen. In welke zaken heb ik dat toch meer >>>>>>> gehoord. Zullen we alvast raden naar de etnische afkomst van de >>>>>>> dadertjes en de slachtoffers? >>>>>> >>>>>> De kans is groot dat het reinarische Hollandse kinderen betreft. >>>>>> Ieder gezond kind speelt doktertje op die leeftijd. Dat er uit de >>>>>> VS en uit islamitische kringen puriteinse idioterie doordringt >>>>>> hier doet er niets >>>>>> aan af. Het probleem is dat dergelijek spelletjes nu worden >>>>>> geproblematiseerd en gecrimilaiseerd. DAT is de "beschaving die >>>>>> uit Ameriqa en de islamitische wereld komt aanwaaien. >>>>> >>>>> Het is nog een beetje te vroeg om vast te stellen dat het hier een >>>>> geval van doktertje spelen betreft. Die spelletjes van kindertjes >>>>> gaan helaas ook wel eens verder dan dat. >>>> >>>> Uiteraard Frunnike, maar over de etnische achtergrond van de daders >>>> mag niet gesproken worden. Dat is namelijk erg racistisch in deze. >>> >>> Ben ik helemaal met je eens. Zoals wel vaker wordt de Friezen weer >>> eens de hand boven het hoofd gehouden. >> >> Gekke Fratima geeft er weer zoals een gewoonlijk een draai aan, haar >> besneden vrindjes mogen namelijk niet in enig kwaad daglicht staan. > > Ik vrees dat de daders er zelf een draai aan hebben gegeven door geen > geiteneukers te zijn, maar kleine Friese kaasneukertjes. > Gatenkaas zeker? |
![]() |
#45 |
|
![]() Cnorlax wrote:
> > "Fred Schiphorst" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Maarten H. Tromp schreef: >>> On Mon, 20 Jun 2005 17:48:14 +0200, "Robjuh" <[email protected]> wrote: >>> >>> >>>>"Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected] m... >>>> >>>> >>>>Daders hoogstwaarschijnlijk marokkaantjes. >>> >>> >>> Die gedachte kwam bij mij ook meteen op. >> >> waaruit maar weer blijkt dat redeneren vanuit vooroordelen gevaarlijk kan >> zijn. >> > > Klopt. Het waren gewoon blanke kinderen die onschuldig doktertje hebben > gespeeld. Ah kijk, nu het geen allochtonen blijken te zijn, verstomd het "moord&brand"-gebulder, want het gaat immers om onschuldig doktertje spelen. > Als het Marokkaantjes waren geweest hadden zij Mohammetje en > Aisjaatje gespeeld en zouden de jongens geen 10 en 12 zijn geweest, maar > 18 of 19... Ja, en als het Limburgers waren geweest waren de slachtoffers in een slootje in de omgeving Echt geeindigt. |
![]() |
#46 |
|
![]() Werreker wrote:
> "rolluf de polluf" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>Maarten H. Tromp schreef: >> >> >>>Zullen we alvast raden naar de etnische afkomst van de dadertjes >> >>Oezbeeks? >> >>-- > > > > ieder kind heeft vroeger wel een vader & moedertje of doktertje gespeeld > waarbij poesje voelen en pikke pakken tot het normaalste repertoire > behoorden. Toen gingen de ouders niet obnmiddelijk aan de bel trekken bij > een beroepsopveoder maar zagen het als een fase in het kinderlijk > leerproces. > > Vraag maar aan Sjoerd die weet er alles van! Ik denk dat Sjurdjen zich als kind door de oudere buurjongen in de kont liet nemen. Samen met zijn lidmaatschap van de gereformeerde bonders verklaart dat zijn latere homofobie. Terwijl ie er stiekum smachtend van verlangen op terugkijkt. |
![]() |
#47 |
|
![]() Maarten H. Tromp wrote:
> On Mon, 20 Jun 2005 17:48:14 +0200, "Robjuh" <[email protected]> wrote: > > >>"Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >> >> >>Daders hoogstwaarschijnlijk marokkaantjes. > > > Die gedachte kwam bij mij ook meteen op. Van een ouwe neo-nazi als jij had ik niet anders verwacht. |
![]() |
#48 |
|
![]() "Demiurg" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] eenews.net... > Cnorlax wrote: > >> >> "Fred Schiphorst" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Maarten H. Tromp schreef: >>>> On Mon, 20 Jun 2005 17:48:14 +0200, "Robjuh" <[email protected]> wrote: >>>> >>>> >>>>>"Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>news:[email protected] om... >>>>> >>>>> >>>>>Daders hoogstwaarschijnlijk marokkaantjes. >>>> >>>> >>>> Die gedachte kwam bij mij ook meteen op. >>> >>> waaruit maar weer blijkt dat redeneren vanuit vooroordelen gevaarlijk >>> kan >>> zijn. >>> >> >> Klopt. Het waren gewoon blanke kinderen die onschuldig doktertje hebben >> gespeeld. > > Ah kijk, nu het geen allochtonen blijken te zijn, verstomd het > "moord&brand"-gebulder, want het gaat immers om onschuldig doktertje > spelen. > >> Als het Marokkaantjes waren geweest hadden zij Mohammetje en >> Aisjaatje gespeeld en zouden de jongens geen 10 en 12 zijn geweest, maar >> 18 of 19... > > Ja, en als het Limburgers waren geweest waren de slachtoffers in een > slootje > in de omgeving Echt geeindigt. Ga jij maar eerst terug naar school voordat je jouw drek hier loost. Wel je poten van de (kleine) meisjes afhouden viezerik! |
![]() |
#49 |
|
![]() On Tue, 21 Jun 2005 11:48:43 +0200, Bul Super <[email protected]>
wrote: >Maarten H. Tromp wrote: > >> On Mon, 20 Jun 2005 17:48:14 +0200, "Robjuh" <[email protected]> wrote: >> >> >>>"Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>> >>> >>>Daders hoogstwaarschijnlijk marokkaantjes. >> >> >> Die gedachte kwam bij mij ook meteen op. > > >Van een ouwe neo-nazi als jij had ik niet anders verwacht. Gut gut daar heb je die luie uitkeringstrekker weer. [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |
![]() |
#50 |
|
> On Tue, 21 Jun 2005 11:48:43 +0200, Bul Super <[email protected]> > wrote: > > >>Maarten H. Tromp wrote: >> >> >>>On Mon, 20 Jun 2005 17:48:14 +0200, "Robjuh" <[email protected]> wrote: >>> >>> >>> >>>>"Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected] m... >>>> >>>> >>>>Daders hoogstwaarschijnlijk marokkaantjes. >>> >>> >>>Die gedachte kwam bij mij ook meteen op. >> >> >>Van een ouwe neo-nazi als jij had ik niet anders verwacht. > > > Gut gut daar heb je die luie uitkeringstrekker weer. Kan je niks anders verzinnen, ouwe nazi-schoft? |
![]() |
#51 |
|
![]() "Bul Super" <[email protected]> schreef in bericht news:1119365679.ee4eb23be1171871ae02cd06a0013d02@t eranews... > Maarten H. Tromp wrote: > > > On Tue, 21 Jun 2005 11:48:43 +0200, Bul Super <[email protected]> > > wrote: > > > > > >>Maarten H. Tromp wrote: > >> > >> > >>>On Mon, 20 Jun 2005 17:48:14 +0200, "Robjuh" <[email protected]> wrote: > >>> > >>> > >>> > >>>>"Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht > >>>>news:[email protected] m... > >>>> > >>>> > >>>>Daders hoogstwaarschijnlijk marokkaantjes. > >>> > >>> > >>>Die gedachte kwam bij mij ook meteen op. > >> > >> > >>Van een ouwe neo-nazi als jij had ik niet anders verwacht. > > > > > > Gut gut daar heb je die luie uitkeringstrekker weer. > > > Kan je niks anders verzinnen, ouwe nazi-schoft? Amai,Stalin is terug |
![]() |
#52 |
|
![]() On Tue, 21 Jun 2005 15:00:02 GMT, " de boskabouter" <[email protected]>
wrote: > >"Bul Super" <[email protected]> schreef in bericht >news:1119365679.ee4eb23be1171871ae02cd06a0013d02@ teranews... >> Maarten H. Tromp wrote: >> >> > On Tue, 21 Jun 2005 11:48:43 +0200, Bul Super <[email protected]> >> > wrote: >> > >> > >> >>Maarten H. Tromp wrote: >> >> >> >> >> >>>On Mon, 20 Jun 2005 17:48:14 +0200, "Robjuh" <[email protected]> wrote: >> >>> >> >>> >> >>> >> >>>>"Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht >> >>>>news:[email protected] m... >> >>>> >> >>>> >> >>>>Daders hoogstwaarschijnlijk marokkaantjes. >> >>> >> >>> >> >>>Die gedachte kwam bij mij ook meteen op. >> >> >> >> >> >>Van een ouwe neo-nazi als jij had ik niet anders verwacht. >> > >> > >> > Gut gut daar heb je die luie uitkeringstrekker weer. >> >> >> Kan je niks anders verzinnen, ouwe nazi-schoft? >Amai,Stalin is terug Precies zo'n geile Mao-adept. Een broertje van die andere uitvreters B55 en Sjurdjen Bakker. [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |
![]() |
#53 |
|
![]() On Tue, 21 Jun 2005 16:54:38 +0200, Bul Super <[email protected]>
wrote: >Maarten H. Tromp wrote: > >> On Tue, 21 Jun 2005 11:48:43 +0200, Bul Super <[email protected]> >> wrote: >> >> >>>Maarten H. Tromp wrote: >>> >>> >>>>On Mon, 20 Jun 2005 17:48:14 +0200, "Robjuh" <[email protected]> wrote: >>>> >>>> >>>> >>>>>"Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>news:[email protected] om... >>>>> >>>>> >>>>>Daders hoogstwaarschijnlijk marokkaantjes. >>>> >>>> >>>>Die gedachte kwam bij mij ook meteen op. >>> >>> >>>Van een ouwe neo-nazi als jij had ik niet anders verwacht. >> >> >> Gut gut daar heb je die luie uitkeringstrekker weer. > > >Kan je niks anders verzinnen, ouwe nazi-schoft? Linxe kontenbonker! [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |
![]() |
#54 |
|
> On Tue, 21 Jun 2005 16:54:38 +0200, Bul Super <[email protected]> > wrote: > > >>Maarten H. Tromp wrote: >> >> >>>On Tue, 21 Jun 2005 11:48:43 +0200, Bul Super <[email protected]> >>>wrote: >>> >>> >>> >>>>Maarten H. Tromp wrote: >>>> >>>> >>>> >>>>>On Mon, 20 Jun 2005 17:48:14 +0200, "Robjuh" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>>>"Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>news:ciodb150pp8i2n5bqb5jnvr1akkicgcp6d@4ax. com... >>>>>> >>>>>> >>>>>>Daders hoogstwaarschijnlijk marokkaantjes. >>>>> >>>>> >>>>>Die gedachte kwam bij mij ook meteen op. >>>> >>>> >>>>Van een ouwe neo-nazi als jij had ik niet anders verwacht. >>> >>> >>>Gut gut daar heb je die luie uitkeringstrekker weer. >> >> >>Kan je niks anders verzinnen, ouwe nazi-schoft? > > > Linxe kontenbonker! Daar krijgen we anaalfobie van Tromp weer. Waarom ga je niet gezellig met Sjurdjen neuken? |
![]() |
#55 |
|
![]() On Wed, 22 Jun 2005 13:46:47 +0200, Bul Super <[email protected]>
wrote: >Maarten H. Tromp wrote: > >> On Tue, 21 Jun 2005 16:54:38 +0200, Bul Super <[email protected]> >> wrote: >> >> >>>Maarten H. Tromp wrote: >>> >>> >>>>On Tue, 21 Jun 2005 11:48:43 +0200, Bul Super <[email protected]> >>>>wrote: >>>> >>>> >>>> >>>>>Maarten H. Tromp wrote: >>>>> >>>>> >>>>> >>>>>>On Mon, 20 Jun 2005 17:48:14 +0200, "Robjuh" <[email protected]> wrote: >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>>>"Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>news:ciodb150pp8i2n5bqb5jnvr1akkicgcp6d@4ax .com... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>Daders hoogstwaarschijnlijk marokkaantjes. >>>>>> >>>>>> >>>>>>Die gedachte kwam bij mij ook meteen op. >>>>> >>>>> >>>>>Van een ouwe neo-nazi als jij had ik niet anders verwacht. >>>> >>>> >>>>Gut gut daar heb je die luie uitkeringstrekker weer. >>> >>> >>>Kan je niks anders verzinnen, ouwe nazi-schoft? >> >> >> Linxe kontenbonker! > > >Daar krijgen we anaalfobie van Tromp weer. Waarom ga je niet gezellig >met Sjurdjen neuken? Daar heb je die luie uitvreter Lull Super weer, waarom ga jij niet een partijtje anaal biljarten met Sjurdjen jou geestgenoot? [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |