![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() ah ok, ja deze kan ik niet bekijken, ook niet na het afzetten van de blokkages, krijg steeds een weigering. Maar kga der geen nacht slapen voor laten hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Zoiets had ik al door hoor, 'k ben niet zo traag van begrip
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Schepen
|
![]() Sinful of zoiets ... STERF !!! Met je vuile shit !!!
Kris
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Nou, da's mooi van je. Braaf hoor.
![]()
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Schepen
|
![]() OOOcch ik heb men broer zien sterven door de softdrugs, dus denk ik wel een reden te hebben om er tegen te zijn !!! SMOOR U DOOD !!!
Kris
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Je broer zien sterven en iemand anders hetzelfde toewensen? Nou.
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Schepen
|
![]() Zeker als ik mensen (eigenlijk de naam onwaardig) als jou ermee kan verwensen !!!
Kris
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Kris, wij danken u voor uw zeer constructieve bijdrage op dit forum en specifiek in deze topic!
"Ik werd ooit beroofd door een hoopje Marokkanen, ik heb dus wel redenen om tegen Marokkanen te zijn denk ik", sprak de bekrompe kortzichtige medemens tot u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Sjonge en dan zeiden ze dat de imams erg waren met hun fatwah`s. ![]()
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Doodsmoren? Zal proberen, maar zal nie lukken hoor... ![]() ![]()
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() Stelling ;
Bovendien is het immens hypocriet dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. Bij ons noemen ze dat een "kromme" redenering : Het is niet omdat jaarlijks heel wat mensen door het (alcohol) rood licht rijden dat het links rijden op de (drugs) autosnelweg moet worden toegelaten. M.a.w. Het alcohol-probleem los je niet op door er een drugs-probleem aan toe te voegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SMOOR U DOOD ![]() Ik heb iemand zien sterven aan de drank ZUIP U DOOD ![]() Ik heb iemand zien sterven bij een auto-ongeval RIJD U DOOD ![]() Ik heb iemand zien sterven op zijn werk WERK U DOOD ![]() Ik heb iemand zien sterven al joggend SPORT U DOOD ![]() Ik heb iemand zien sterven in zijn slaap. SLAAP U DOOD ![]() Ik heb iemand zien sterven toen ze klaarkwam. VOGEL U DOOD ![]() Ik heb iemand zien sterven van ouderdom STERF AAN HET LEVEN ![]() ___________________________________ Patiënt: "Dokter ik wil 100 jaar worden" Dokter:"Rook jij?" Patiënt:"Neen" Dokter:"Drink je alcohol?" Patiënt:"Nooit vanzeleven!" Dokter:"Zit je vaak achter de vrouwtjes?" Patiënt:"Nog meer celibatair dan een pastoor!" Dokter:"Waarom wil jij eigenlijk 100 jaar worden?"
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |