![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ag die pretparken verdienen toch geld met hopen, ik zie het niet echt als diefstal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Binnenkort kan u enkel nog gaan zwemmen in uw plonsbadje in uw eigen tuin! En dan nog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Hoe lang gaat het trouwens duren voor het prachtige 'Strantwerpen' een invasie kent van allochtone medeburgers???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() eigen zwembad eerst... pas op voor de over-lastige-buren ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik rijd naar Nederland om te gaan zwemmen. Soms naar Koewacht, meestal naar Axel. De sfeer is daar gewoon niet te vergelijken, en je dient niet constant op je spullen te letten. Nederlanders, Belgen en allochtonen staan daar samen te voetballen/volleyballen... Waarom kan dat bij ons niet?
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() in (Str)Anwtwerpen ziet het toch al zwart van het volk met zo'n warm weer ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was zelfs al nieuws op VTM :
Overlast recreatiepark 'De Ster' Een 60-tal jongeren heeft de voorbije dagen overlast veroorzaakt in het recreatiedomein De Ster in Sint- Niklaas. Ze vielen er onder andere bezoekers lastig, maar voorlopig waren er geen incidenten zoals 2 jaar geleden. De amokmakers zouden vooral allochtone jongeren zijn uit Borgerhout en Brussel. De politie zet de volgende dagen extra agenten in.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de VRT wachten ze op toestemming van CGKR om iets te mogen zeggen of niet...
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De situatie nu ken ik eerlijk gezegd niet maar ben van plan vanavond nog een coctailtje te gaan nuttigen aldaar dus dan zal ik het direct weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 juni 2005 om 12:28. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoe lang is't ondertussen al geleden dat ik daar jobstudent was, ... een jaar of 10... Toen was 't ook al bekanst alle dagen ambras, weliswaar niet op zo'n grote schaal, maar ook toen al waren er politiepatrouilles van doen, en hadden we 3 parkwachters. Ik kon toen meestal zelf nog de orde herstellen, (op tijd ingrijpen en geen uitzonderingen. ) Alle dagen waren het dezelfde die probeerden gratis binnen te komen, (en dat was voor Stevaert zijnen tijd hé, ... ![]() Alle dagen krapuul op de gocartbaan, die klein mannekes ambeteerden van zodra ze uit t zicht waren, (maar ik wist mijne weg tussen de bosjes naar de achterkant van de atractie, de meesten verschoten toen serieus, als dien ambtenanterik hem mee kwam moeien. ) Wekelijks een nieuw gat in de omheining, om gratis binnen te komen... Wekelijks diefstallen De tofste job was de roeiboten / watertrappers, Daar werd het meest uitgestoken, Met 2 man op nen boot vertrekken, (watertrapper) en met 2 man en 4 klein kinders erop weerkomen, op de drijvers gaan staan, andere boten vol water spatten, (gelukkig hadden die roeiboten sterke drijfkamers... ) 't was ook zo nen heten zomer, zoals, nu, en net voor de vakantie moest gaan beginnen haden ze hun eerste lijk al. Eigelijk versta ik nie goe waarom er dat seisoen maar 2 verzopen zijn, want met de situaties die ik daar toen gezien had, hebben we gewoon elk weekend sjans gehad. Ge moogt dus absoluut nie zwemmen in die roeivijver, logisch want als ge nen anderen boot in uwe nek krijgt is het 10 meter recht naar beneden, ge moogt nog goe kunnen zwemmen, er groeien daar heel veel waterplanten waarin je kan verstrikt raken, en ge zult ongetwijfeld ne serieusen temperatuurshok krijgen ... Toch zijn er idiooten, veelal van allochtoonse afkomst die het steeds maar weer moeten riskeren om die bootjes te verlaten, ... en ja, af en toe komt er dan eentje in bovenstaande situatie terecht. Kan me voorstellen dat het er zoveel jaren later nie echt op verbeterd is, ... Veel success aan de toekomstige kassiers, redders, parkwachters, tuiniers en den Danny, hij zal zijn werk weer hebben dit seisoen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf, speel een seizoen kassier op het ster, en ge herziet uw mening direct, geloof mij. Ik heb daar meerdere dieprode jongens nogal zwart zien buitengaang... |
|
![]() |
![]() |