Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Aparte continenten voor moslims en niet-moslims
Ja 22 30,56%
Nee 50 69,44%
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2005, 01:06   #41
Kayo
Partijlid

Kayo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Een idioot moet vooruitziend zijn; wat doe je dan met de continentverschuivingen, ga je die tegenhouden met je VN-legers?
Ik mij ook af hoe je moslim dan gaat definiëren; gelovige moslims?
Iedere Vlaming die genoeg heeft van die schijnheilige kaloten en eens een ander opium wil uitproberen, moet ook maar ineens van continent verhuizen. Overigens zijn de meeste allochtonen die overlast veroorzaken helemaal geen gelovige moslims, maar trekken ze zich terecht van geloof weinig aan. Een gelovige moslim zit zolang in de moskee en op zijn knieën naar mekka gericht, dat hij heus geen tijd heeft voor de verveling die voor een deel, de oorzaak is van problemen.
juist, de meeste allochtonen die overlast veroorzaken hebben zo een slechte reputatie en geen goede opvoeding gekregen dat ze zich niet meer aantrekken
wat ze eigenlijk negatief aan het uitspoken zijn, ze gebruiken de godsdienst gewoon weg als facade om zich te identificeren ... en tergelijkertijd spelen ze de slachtofferrol.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kayo on 26-06-2005 at 02:06
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Een idioot moet vooruitziend zijn; wat doe je dan met de continentverschuivingen, ga je die tegenhouden met je VN-legers?
Iedere Vlaming die genoeg heeft van die schijnheilige kaloten en eens een ander opium wil uitproberen, moet ook maar ineens van continent verhuizen. Overigens zijn de meeste allochtonen die overlast veroorzaken helemaal geen gelovige moslims, maar trekken ze zich terecht van geloof weinig aan. Een gelovige moslim zit zolang in de moskee en op zijn knieën naar mekka gericht, dat hij heus geen tijd heeft voor de verveling die voor een deel, de oorzaak is van problemen.
juist, de meeste allochtonen die overlast veroorzaken hebben zo een slechte reputatie en geen goede opvoeding gekregen dat ze zich niet meer aantrekken
wat ze eigenlijk negatief aan het uitspoken zijn, ze gebruiken de godsdienst gewoon weg als facade om zich te identificeren ... en tergelijkertijd spelen ze de slachtofferrol.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
wat ze eigenlijk negatief aan het uitspoken zijn, ze gebruiken de godsdienst gewoon weg als facade om zich te identificeren ... en tergelijkertijd spelen ze de slachtofferrol.[/size]
[/edit]

Baldrick:
Yeah, it's like goldy & bronzy, only it's made of iron.
Blackadder III, ep.5

Laatst gewijzigd door Kayo : 26 juni 2005 om 01:06.
Kayo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 02:29   #42
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Ik wil maar zeggen, denk jij dag in dag uit enkel aan de Islam en moslims? Heb je er nachtmeries of dergelijke van?
Ik denk alleen maar aan moslims als ik er zie. Ik denk dus steeds meer en meer aan moslims.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 09:23   #43
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Ik denk alleen maar aan moslims als ik er zie. Ik denk dus steeds meer en meer aan moslims.
Wat minder naar de moslim omroep kijken en meer naar jim tv, mtv en dergelijke.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 09:38   #44
styllo_ben
Minister-President

Standaard

ondertussen zie ik dat 6 mensen ja-gestemd hebben.

Mijn vraag nu aan die 6 mensen: is het dat jullie enkel 'grappig' uit de hoek wilden komen of zijn jullie serieus?
Oud 26 juni 2005, 09:41   #45
Postmoderne Flikker
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
ze gaan daar rap uitsterven...kunnen de hetero's dan die continent gaan bevolken
we zullen wel kindjes adopteren voor ons aldaar zelfuitgeroepen adoptierecht
Postmoderne Flikker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 09:45   #46
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Als je bedenkt dat in de huidige islamitische landen de oorspronkelijke christelijke, joodse e.a. godsdienstige bevolkingsgroepen reeds gedecimeerd zijn, zoniet gewoon uitgemoord, dan krijg ik het gevoel dat het vooral de moslims zelf zijn die - uit hoofde van hun eigen koran - inderdaad liefst willen leven in een gebied waar "de maatschappij enkel en alleen voor Allah" is. Dar-al-islaam dus.

Wat ik dan vooral raar vindt is dat indien men die mensen gelijk wil geven en hen tegemoet wil komen in hun streven naar dar-al-islaam, het ineens verkeerd zou zijn?

En vermits Mohammed's wereldbeeld zich enkel uitstrekte tot het midden-oosten, kan er toch niks verkeerd aan zijn die mensen in hun streven te helpen en dat gebied tot dar-al-islam uitroepen.
Verdere expansie mag dus wel degelijk een halt worden toegeroepen. Tenzij men de werkelijke huidige wereld tot te veroveren gebied wenst uit te roepen. En daar pas ik dus voor.
Mag ik ook nog een plaatsje onder de zon, zonder risico op het verlies van niet enkel lijf en leden, maar ook mijn hoofd? En om me eerst te bekeren tot "het boek" om daarna in een dhimmi statuut terecht te komen, daarvoor pas ik eveneens.

Het vervelende van het ultieme doel van moslims, de dar-al-islaam, is natuurlijk dat ze in feite de dhimmis nodig hebben om hen van inkomsten te voorzien. Dat is misschien een foutje geweest waar Allah geen rekening mee heeft gehouden, maar dat probleem is niet het mijne.[edit]
[size=1]After edit by circe on 26-06-2005 at 10:47
Reason:

Als je bedenkt dat in de huidige islamitische landen de oorspronkelijke christelijke, joodse e.a. godsdienstige bevolkingsgroepen reeds gedecimeerd zijn, zoniet gewoon uitgemoord, dan krijg ik het gevoel dat het vooral de moslims zelf zijn die - uit hoofde van hun eigen koran - inderdaad liefst willen leven in een gebied waar "de maatschappij enkel en alleen voor Allah" is. Dar-al-islaam dus.

Wat ik dan vooral raar vindt is dat indien men die mensen gelijk wil geven en hen tegemoet wil komen in hun streven naar dar-al-islaam, het ineens verkeerd zou zijn?

En vermits Mohammed's wereldbeeld zich enkel uitstrekte tot het midden-oosten, kan er toch niks verkeerd aan zijn die mensen in hun streven te helpen en dat gebied tot dar-al-islam uitroepen.
Verdere expansie mag dus wel degelijk een halt worden toegeroepen. Tenzij men de werkelijke huidige wereld tot te veroveren gebied wenst uit te roepen. En daar pas ik dus voor.
Mag ik ook nog een plaatsje onder de zon, zonder risico op het verlies van niet enkel lijf en leden, maar ook mijn hoofd? En om me eerst te bekeren tot "het boek" om daarna in een dhimmi statuut terecht te komen, daarvoor pas ik eveneens.

Het vervelende van het ultieme doel van moslims, de dar-al-islaam, is natuurlijk dat ze in feite de dhimmis nodig hebben om hen van inkomsten te voorzien. Dat is misschien een foutje geweest waar Allah geen rekening mee heeft gehouden, maar dat probleem is niet het mijne.[/size]

Wat ik dan vooral raar vindt is dat indien men die mensen gelijk wil geven en het tegemoet wil komen in hun streven naar dar-al-islaam, het ineens verkeerd zou zijn?

En vermits Mohammed's wereldbeeld zich enkel uitstrekste tot het midden-oosten, kan er toch niks verkeerd aan zijn die mensen in hun streven te helpen en dat gebied tot dar-al-islam uitroepen.
Mag ik ook nog een plaatsje onder de zon, zonder risico op het verlies van niet enkel lijf en leden, maar ook mijn hoofd? En om me eerst te bekeren tot "het boek" om daarna in een dhimmi statuut terecht te komen, pas ik eveneens.[/size]
[/edit]

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 juni 2005 om 09:47.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 09:51   #47
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Postmoderne Flikker
we zullen wel kindjes adopteren voor ons aldaar zelfuitgeroepen adoptierecht
Maar die kindjes moeten dan wel komen van de hetero-continent, niet?

En hoe wil je dit praktisch regelen? Een biolgische baby-fabriek intalleren en de daaruit geboren baby's verschepen naar de holebi-continent?

Maar wat nu als die kindjes opgroeien en zich dan toch nog aangetrokken voelen tot het ander geslacht, hetero dus...terug verhuizen ofwat?

en wat met pubers die een tijdje overhoop liggen met zich eigen en nog niet echt uitgemaakt hebben wat ze nu precies zijn? Waar ga je die plaatsen? Nog een extra continent?
Oud 26 juni 2005, 09:55   #48
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Als je bedenkt dat in de huidige islamitische landen de oorspronkelijke christelijke, joodse e.a. godsdienstige bevolkingsgroepen reeds gedecimeerd zijn, zoniet gewoon uitgemoord...
Wat je hier schrijft, is niet waar. Staaf eens met cijfers?

Trouwens, voor de middeleeuwen heeft in het huidige spanje een islamitische staat voor eeuwen bestaan...en waar zijn die nu? Wie heeft daar al die moslim uitgeroeid?
Oud 26 juni 2005, 09:57   #49
Postmoderne Flikker
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

En hoe wil je dit praktisch regelen? Een biolgische baby-fabriek intalleren en de daaruit geboren baby's verschepen naar de holebi-continent?
Elke paar jaar vallen we het heterocontinent binnen; we nemen zoveel mogelijk kindjes en volwassenen mee; de volwassenen plaatsen we dan in een soort legbatterij zodat we ook nog een voorraadje hebben
Citaat:

Maar wat nu als die kindjes opgroeien en zich dan toch nog aangetrokken voelen tot het ander geslacht, hetero dus...terug verhuizen ofwat?

en wat met pubers die een tijdje overhoop liggen met zich eigen en nog niet echt uitgemaakt hebben wat ze nu precies zijn? Waar ga je die plaatsen? Nog een extra continent?
heteroseksualiteit zal zo hard maatschappelijk afgekeurd worden dat op heteroseksueel contact een gevangenisstraf en marteling staat

Oud 26 juni 2005, 09:59   #50
cashflow
Banneling

Standaard

Citaat:

Trouwens, voor de middeleeuwen heeft in het huidige spanje een islamitische staat voor eeuwen bestaan...en waar zijn die nu? Wie heeft daar al die moslim uitgeroeid?
bedoel je dat de islam katholieke fouten herhaalt? Met een vertraging van een paar eeuwen?[edit]
[size=1]After edit by cashflow on 26-06-2005 at 10:59
Reason:

Citaat:

bedoel je dat de islam katholieke fouten herhaalt? Met een vertraging van een paar eeuwen?[/size]

[size=1]After edit by cashflow on 26-06-2005 at 10:59
Reason:

Citaat:

bedoel je dat de islam katholieke fouten herhaalt? Met een vertragen van een paar eeuwen?[/size]

Citaat:

bedoel je dat de islam katholieke fouten herhaald? Met een vertragen van een paar eeuwen?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door cashflow : 26 juni 2005 om 09:59.
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 10:00   #51
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Elke paar jaar vallen we het heterocontinent binnen; we nemen zoveel mogelijk kindjes en volwassenen mee; de volwassenen plaatsen we dan in een soort legbatterij zodat we ook nog een voorraadje hebben

heteroseksualiteit zal zo hard maatschappelijk afgekeurd worden dat op heteroseksueel contact een gevangenisstraf en marteling staat

Oud 26 juni 2005, 10:06   #52
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Rofl!
Oud 26 juni 2005, 10:06   #53
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
bedoel je dat de islam katholieke fouten herhaalt? Met een vertraging van een paar eeuwen?
neen, dat zeg ik niet!

Ik merk op dat door de Katholieke Europeanen Andulusië geheel vernietigd is, niet alleen de staat maar zelfs ook de aanwezigheid van islamitische mensen. In het Midden-Oosten daarentegen heeft het Christelijke en Joodse gemeenschap altijd al kunnen gedijen.

Alleen spijtig dat de laatste 50 jaar door geopolitieke inmenging en belangen-behartiging met als gevolg conflictsituaties en daaruit volgend radicalisering en door fundamentalisme ingegeven haat, de situatie verslechtert!!!

Maar in wezen zijn niet-moslims nergens in de Islam-wereld met wortel en tak uitgeroeid zoals sommigen trachten te verkondigen.[edit]
[size=1]After edit by styllo_ben on 26-06-2005 at 11:09
Reason:

Citaat:
bedoel je dat de islam katholieke fouten herhaalt? Met een vertraging van een paar eeuwen?
neen, dat zeg ik niet!

Ik merk op dat door de Katholieke Europeanen Andulusië geheel vernietigd is, niet alleen de staat maar zelfs ook de aanwezigheid van islamitische mensen. In het Midden-Oosten daarentegen heeft het Christelijke en Joodse gemeenschap altijd al kunnen gedijen.

Alleen spijtig dat de laatste 50 jaar door geopolitieke inmenging en belangen-behartiging met als gevolg conflictsituaties en daaruit volgend radicalisering en door fundamentalisme ingegeven haat, de situatie verslechtert!!!

Maar in wezen zijn niet-moslims nergens in de Islam-wereld met wortel en tak uitgeroeid zoals sommigen trachten te verkondigen.[/size]

[size=1]After edit by styllo_ben on 26-06-2005 at 11:07
Reason:

Citaat:
neen, dat zeg ik niet!

Maar in wezen zijn niet-moslims nergens in de Islam-wereld met wtel en tak uitgeroeid zoals sommigen trachten te verkondigen.[/size]

Citaat:
neen, dat zeg ik niet!

Alleen spijtig dat de laatste 50 jaar door geopolitieke inmenging en belangen-behartiging met als gevolg conflictsituaties en daaruit volgend radicalisering en door fundamentalisme ingegeven haat, de situatie verslechterd!!!

Maar in wezen zijn niet-moslims nergens in de Islam-wereld met wtel en tak uitgeroeid zoals sommigen trachten te verkondigen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 26 juni 2005 om 10:09.
Oud 26 juni 2005, 10:43   #54
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:

In het heterocontinent zullen nog steeds holebi's geboren worden, deze worden op hun beurt naar net holebi-continent gestuurd. Aanvoer genoeg dus. Trouwens, de homo's kunnen de lesbiennes toch 1 keer bespringen, voor het goede doel.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 11:19   #55
Postmoderne Flikker
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
In het heterocontinent zullen nog steeds holebi's geboren worden, deze worden op hun beurt naar net holebi-continent gestuurd. Aanvoer genoeg dus. Trouwens, de homo's kunnen de lesbiennes toch 1 keer bespringen, voor het goede doel.
Daar doe ik niet aan mee hoor Trouwens, die lesbiennes lopen dan een trauma op, en we hebben die lesbiennes nodig in ons leger aangezien de gemiddelde lesbienne sterker is dan de gemiddelde homo...

ja, dat zal ze leren.
Oud 26 juni 2005, 11:46   #56
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Een paar eeuwen geleden? Hoogstens 10 jaar... Srebrenica vergeten?
Oud 26 juni 2005, 12:07   #57
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat minder naar de moslim omroep kijken en meer naar jim tv, mtv en dergelijke.
Ik zie die moslims op straat. Ik weinig TV.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 12:18   #58
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Officieel zijn de bruinen mijn vriendjes omdat ik een linkiewinkie ben.

(dat had je toch moeten weten)
officieel heb je geen vrienden want je bent een inetnerd
(dat had j etoch moeten weten)

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2005, 12:19   #59
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Als ik de posts van wreker lees, schiet me steeds spontaan dit citaat van Einstein te binnen: "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
"and i'm not sure about the first"

:d

Frank Dane
Oud 26 juni 2005, 12:20   #60
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
ze gaan daar rap uitsterven...kunnen de hetero's dan die continent gaan bevolken
ja want holebi's worden nooit geboren in heterogezinnen.

Frank Dane
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be