![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Aparte continenten voor moslims en niet-moslims | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 30,56% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
50 | 69,44% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
wat ze eigenlijk negatief aan het uitspoken zijn, ze gebruiken de godsdienst gewoon weg als facade om zich te identificeren ... en tergelijkertijd spelen ze de slachtofferrol.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Edmund: Baldrick, have you no idea what irony is? Baldrick: Yeah, it's like goldy & bronzy, only it's made of iron. Blackadder III, ep.5 Laatst gewijzigd door Kayo : 26 juni 2005 om 01:06. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() ondertussen zie ik dat 6 mensen ja-gestemd hebben.
Mijn vraag nu aan die 6 mensen: is het dat jullie enkel 'grappig' uit de hoek wilden komen of zijn jullie serieus? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je bedenkt dat in de huidige islamitische landen de oorspronkelijke christelijke, joodse e.a. godsdienstige bevolkingsgroepen reeds gedecimeerd zijn, zoniet gewoon uitgemoord, dan krijg ik het gevoel dat het vooral de moslims zelf zijn die - uit hoofde van hun eigen koran - inderdaad liefst willen leven in een gebied waar "de maatschappij enkel en alleen voor Allah" is. Dar-al-islaam dus.
Wat ik dan vooral raar vindt is dat indien men die mensen gelijk wil geven en hen tegemoet wil komen in hun streven naar dar-al-islaam, het ineens verkeerd zou zijn? En vermits Mohammed's wereldbeeld zich enkel uitstrekte tot het midden-oosten, kan er toch niks verkeerd aan zijn die mensen in hun streven te helpen en dat gebied tot dar-al-islam uitroepen. Verdere expansie mag dus wel degelijk een halt worden toegeroepen. Tenzij men de werkelijke huidige wereld tot te veroveren gebied wenst uit te roepen. En daar pas ik dus voor. Mag ik ook nog een plaatsje onder de zon, zonder risico op het verlies van niet enkel lijf en leden, maar ook mijn hoofd? En om me eerst te bekeren tot "het boek" om daarna in een dhimmi statuut terecht te komen, daarvoor pas ik eveneens. Het vervelende van het ultieme doel van moslims, de dar-al-islaam, is natuurlijk dat ze in feite de dhimmis nodig hebben om hen van inkomsten te voorzien. Dat is misschien een foutje geweest waar Allah geen rekening mee heeft gehouden, maar dat probleem is niet het mijne.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 juni 2005 om 09:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En hoe wil je dit praktisch regelen? Een biolgische baby-fabriek intalleren en de daaruit geboren baby's verschepen naar de holebi-continent? Maar wat nu als die kindjes opgroeien en zich dan toch nog aangetrokken voelen tot het ander geslacht, hetero dus...terug verhuizen ofwat? en wat met pubers die een tijdje overhoop liggen met zich eigen en nog niet echt uitgemaakt hebben wat ze nu precies zijn? Waar ga je die plaatsen? Nog een extra continent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, voor de middeleeuwen heeft in het huidige spanje een islamitische staat voor eeuwen bestaan...en waar zijn die nu? Wie heeft daar al die moslim uitgeroeid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 26 juni 2005 om 09:59. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik merk op dat door de Katholieke Europeanen Andulusië geheel vernietigd is, niet alleen de staat maar zelfs ook de aanwezigheid van islamitische mensen. In het Midden-Oosten daarentegen heeft het Christelijke en Joodse gemeenschap altijd al kunnen gedijen. Alleen spijtig dat de laatste 50 jaar door geopolitieke inmenging en belangen-behartiging met als gevolg conflictsituaties en daaruit volgend radicalisering en door fundamentalisme ingegeven haat, de situatie verslechtert!!! Maar in wezen zijn niet-moslims nergens in de Islam-wereld met wortel en tak uitgeroeid zoals sommigen trachten te verkondigen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 26 juni 2005 om 10:09. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|