![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik een machtswellusteling zijn?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 15 juli 2005 om 22:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is afkomstig van iemand die beweert dat hij alleen maar rustig met zijn hond wilt wandelen en dus geen fascist is.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat wil zeggen dat je een enorm negatief zelfbeeld hebt, dat je probeert kwijt te raken door (verbaal) geweld tegenover anderen. Het probleem zit dus bij jou, niet bij hen. Ik weet dat je nu razend word maar denk toch eens na over mijn woorden en lees nu eindelijk eens iets over de grond van racisme. Het zal je helpen. Er is daar een mopje over: Een hollander rijdt van Nederland naar Belgie en het is een brave: hij zet de vrt radiozender aan om de verkeersinformatie te volgen. Plots hoort hij : "Op de autostrade tussen Eindhoven en Antwerpen is er een spookrijder gemeld. Let daar enorm voor op". De hollander knipoogt naar zijn vrouw en zegt " Domme Belgen toch: Eén spookrijder? Er zijn er wel duizend ..." Jij bent die Hollander. Zoals de gek zei tegen zijn vriend "Wij zot, zij zijn zij allemmal zot natuurlijk !" Je grote leiders zijn ofwel oplichters ofwel mensen die zwaar gekwetst werden en nu niet tegen enige vorm van kritiek kunnen. Daarom zijn ze voor een autoritair systeem: dan kunnen ze niet op hun donder krijgen en moeten ze nooit kritiek incasseren. FDW noemt dat "de neuzen in dezelfde richting" en ook "geleide democratie". Kwatsj, de kerel is rap gekwetst en kan het gewoon niet hebben dat hij vernedert zou kunnen worden. Natuurlijk, door ziijn waanzinnige partij oogst hij geen enkele sympathie vanwege de andere parlementairen: hij vindt hén trouwens lapzwanzen. Dit kweekt een situatie die we kunnen vergelijken met een kortsluiting. Doordat hij nooit geapprecieerd wordt geraakt hij steeds meer gefrustreerd en fanatieker. De man zal gauw iets aan zijn hart krijgen, want zijn zelfbeeld dat al klein is wordt steeds verder kapot gemaakt. Daarom is hij zo fier op zijn groot stemmenaantal. Voor andere polititie is wat ze doen belangrijk, wat hun werk teweegbrengt. Stemmen dienen maar om dit mogelijk te maken. Voor hem is het dat wat telt: de populariteit. Het is een ziek man.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 juli 2005 om 01:29. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||||
|
![]() Citaat:
Ik zal je eens vertellen hoe het daar voor nen ehten Vloamink, ienen van de VLaonders zelve zo aan toen gaat: Ik kom vanuit Bavikhoven aan op het perron van Anterpen. Ik ga daar in die schoon straten waar veel winkels zijn, allé, den Beir geet dat heloof ik. Bon, het zit daar vol mensen die denken dat ze beter zijn dan een ander. Ze zetten mien zoo te bekieken alsof ik nen groten zwien ben en noar mien kleers te kieken asof dasse noh noeit van ulder leven enen hezien enne mee van die olifantenpijpen an zien broeke. Als ik dan op die plaatse kome, de rode plein of zoiet, dan stappe ik me daar parmantige diene Krack binnen, ik roep gelijk ik altij doe als ik bij Lucréce hare winkel binnestap "VOLLEK!". Peinst gij dat daar iemand af komt om mij te gelpen? No way. Zo kan ik noh UREN doorehaan met verhalen over hoen slecht volk er dare rond en loopt. Da lahen mie mien broekspijpen es er toh nie normaole weh ! Ken een ek held henoeh ! Kennekik een skone doeninge of vuve, en mien vrowe e wel twie commercies van heur eigen ! Dan de menschen van de Vloanders, aliek dienen Bruhelinge, Philippe Dezomer, dien klap aliek ook al liek en antwerpenoare ! Dootskieten zeh ek, al tegaore dootskieten ! Hedoane me die ongderskriften op den televisie als datter Vloamingen op komen ! En die halve Vloamingen die doar antwerpens klappen, peinst nu nie da we doare in goan trappen weh ! Dezomer: kust hie al te goar mien sjokkedeizen ![edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 juli 2005 om 01:57. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
en wat stond er nog in mijn tekst: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens een leuke dag vandaag om zelfmoord te plegen, vind je niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||||
|
![]() Citaat:
Dit wil niet zeggen dat de Maya's "normaal" waren. Of toch?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 juli 2005 om 10:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie het al: Jij hebt je diploma op je rug behaald. Of lag jij boven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Schitterend forum hier. Briljante en flitsende discussies, voortdurende aanvoer van frisse en nieuwe gedachten en concepten, kortom een opsteker voor iedereen die het even niet meer ziet zitten. Voortdoen jongens, tot ge er bij neervalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |