![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
COCAÏNE ...... Gevolgen: Geen lichamelijke afhankelijkheid Sterke psychische afhankelijkheid Geen tolerantie Hyperactief, ziekelijke praatzucht, depressie angst De overige post ik zo je wenst. De bron is onverdacht (rijkswacht-dus super-contra: als zij toegeven dat het geen kwaad kan.... ![]() Citaat:
Dan komt het onder controle en kan de onderwereld andere inkomsten zoeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Met alle respect, maar 'op termijn' is nog steeds maar een vage bepaling van tijd... ik zie nog steeds niet in hoe je dat van plan bent. Er worden al jaren anti-rokers campagnes gehouden, en ik zie nog steeds geen effect.
Ik stel me bij je idee voor: -geen tabak meer in handelszaken die er geen direct verband mee hebben -geen tabak meer in warenhuizen -geen tabak meer in krantewinkels -geen tabak meer in tabakwinkels -alle apothekers tabak leren verkopen op voorschrift Dat lijkt me erg irreëel... ik vrees dat dat een groot fiasco zou worden. (Ik ben er eigelijk zeker van) ![]()
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heroine-verslaafden kunnen hun spuitje gaan zetten in de kliniek onder controle van verplegend personeel. De rest van de stuff bij de apotheker en geregistreerd. Zodat misbruik altijd kan gecontroleerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan toch niet moeilijker zijn dan de verkoop van kalmeerpillekes en anti-depressiva? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil nog maar net de drugsmaffia droogleggen, en jij wil er direct de medische maffia haar handen laten in wassen. ![]() Maar komaan, er valt iets voor te zeggen........
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wanneer zou iemand een voorschrift kunnen krijgen voor tabak? ![]() En u zei: "Kan toch niet moeilijker zijn dan de verkoop van kalmeerpillekes en anti-depressiva?" Denk u dat er misschien geen mensen verslaafd zijn aan kalmeerpillekes en dergelijke? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het punt is dat mensen doen wat ze willen met dope wanneer ze rijp genoeg zijn om een keuze te maken.
Niemand heeft gevraagd dat zelfs prille tieners hun drogeren of bezuipen nog voor ze op een normale manier aan het leven hebben deel genomen. In ieder geval hebben die linkse zeikers wel een sfeer geschept alsof dope snoepjes zijn.
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een jointje is als voor sommigen een goed pintje. Er is echter een verschillende smaakvoorkeur in het soort roes men verkiest.
De meeste jongeren kunnen beiden wel apprecieren. Doorgewinterde pintdrinkers begrijpen de gevoelsvoorkeur van een blower niet. Het is een shockerend soort mindstate voor hen. Minder 'volks'. Het ontheemd en vervreemd van de traditie van 'ne goeien belle vue'. Een jointje multicultureert ons teveel. De sjamaan doet te veel zijn intrede. Het ondermijnt onze traditie. En een gelijkstelling in benadering door de overheid, betekent het concurentieel stellen door een andere smaakvoorkeur toe te laten. Een andere cultuur toe te laten binnen de cultuur. Het monopolie van pinten zuipen, daar lacht de high-zijnde jointpaffer eens goed mee!
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Gewoon een simpele tegenreactie, als de rechtsen wat toegeeflijker waren wij ook dan.
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mmm de geur van weed. Heerlijk he. Alleen jammer als het dan van schoolkinderen komt.
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben volledig akkoord met u Darwin, maar ja, met een regering die het verbieden van chocolade sigaretjes en legaliseren van soft drugs, zal het alleen maar erger worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Softdrugs zijn niet gelegaliseerd.
![]() |
![]() |
#60 | ||