![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
|
tmcm schreef:
> Tenzij (nee toch?) dat het argument van ineengeflanst niet waar is, maar > een poging om nog wat van de geloofwaardigheid te redden. Zoals dat zo > mooi heet, een toenaderingspoging naar de conservatieve vleugel van de VLD. Die toenaderingspoging is intern afgeschoten. Elke grotere partij krijgt vroeg of laat te maken met vleugels of tendenzen. Het VB houdt die discussie binnenshuis, da's al. > Blijven ze nu vasthangen aan hun 70-puntenplan of niet? IMHO heeft FDW al ettelijke keren gezegd dat het voorbijgestreefd is, ook jaren geleden al. Het is moeilijk een versie van het 70pp op het net te vinden. Zomaar voor de vuist, de "begeleide terugkeer" is verlaten, er wordt nu alles op "assimilatie" gezet. > Het is duidelijk dat verdere discussie zinloos is. Waarom? Het werd juist interessant. ;-) mvg, VH |
|
|
#42 |
|
|
Goto Factory Depot schreef:
> Daar hoef ik mij geen bal van aan te trekken of u het nu snapt of niet. Dat is juist. Maar als je op een interactief discussieforum post is dat toch met de bedoeling om wat weerwerk te krijgen? Als je bericht dan onbegrijpelijk is verlies je gewoon je tijd. Maar misschien was dat je bedoeling. > Maar als het enkel over taalfouten gaat snap ik niet wat u zo ergert? Ten eerste *ergert* be.politics me niet. Ik gaf je gewoon vriendelijk feedback dat ik grammaticaal (let wel, geen spellingsfouten!) aan je bericht kop nog staart kon krijgen. Misschien proberen je basispunt duidelijk te maken? mvg, VH (die het nog steeds niet door heeft) |
|
|
#43 |
|
|
"JC" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Dan zullen wij uit dat onsamenhangend gebral van je misschien iets kunnen > destileren. > Destilleren. Jesus! U's |
|
|
#44 |
|
|
"Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > DIstilleren. > Maria! Jozef! > > (een zelfverklaarde leraar die fouten verbetert met nieuwe fouten. Dat kan > enkel uncle zijn, nietwaar?) > Momentje, Karel: overgank. werkw.; distilleerde, h. gedistilleerd vormvariant: destilleren http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/203/ U's |
|
|
#45 |
|
|
Uncle's wrote:
> "JC" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >>Dan zullen wij uit dat onsamenhangend gebral van je misschien iets kunnen >>destileren. >> > > > Destilleren. > Jesus! DIstilleren. Maria! Jozef! (een zelfverklaarde leraar die fouten verbetert met nieuwe fouten. Dat kan enkel uncle zijn, nietwaar?) -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
|
|
#46 |
|
|
On Thu, 30 Jun 2005 16:52:41 +0200, Goto Factory Depot wrote
(in article <[email protected]>): (Gebazel geknipt) Door je blinde haat tegenover alles wat met het VB te maken heeft, verlies je de realiteit uit het oog. Ik heb medelijden met je. Daniel Louis |
|
|
#47 |
|
|
On Thu, 30 Jun 2005 21:17:57 +0200, Goto Factory Depot wrote
(in article <[email protected]>): > > "VH" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] oups.com... >> Goto Factory Depot schreef: >> >>> De conclusie bij mij is dat het Vlaams behang nooit bestaan heeft en dat >>> de >>> basis van wat het zou moeten zijn verder gaat met de oude vuile streken. >>> Dat de tijd rijp is om het circus helemaal af te voeren. >> >> Een klein detail, het is niet aan jou om te bepalen wie of wat aan- of >> afgevoerd moet worden. Dat is het privilege van de kiezer. Als partij >> heeft "Vlaams Behang" inderdaad nooit bestaan. Maar bij mijn boma >> hingen de muren er vol van. >> >> mvg, VH >> > Het is inderdaad niet aan mij om te bepalen wie of wat aan- of afgevoerd > moet worden. > Het Vlaams behang bestaat wel al leeft ze verder als Vlaams Blok ook al > hingen de muren van u bomma er vol van. > Als ik vind dat het behang een lege zak is dan is dat mijn recht. > Als ik denk (weet) dat het behang zichzelf in de vernieling rijd is dat ook > mijn recht. > Als u denkt dat u de grootste bent dan is dat u recht. > > Goto Als dat zo is, waarom maak je je dan zo druk? Neen m'n beste. Het succes van het VB en jouw reactie daarop bewijst het tegendeel. |
|
|
#48 |
|
|
"Uncle's" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/203/ > Ahwel, Koarle, gij zijt zo stillekes? (Toch geen bezwaar als ik efkes uw oud-Vlomsch idioom hanteer?) Ach, ik vraag niet zoveul: gewoon eens 'Gij hebt weer eens gelijk, nonkel' zeggen mag volstaan. Met warme groeten van mijn Maghrebijnse scone. U's |
|
|
#49 |
|
|
"Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Uncle's" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/203/ >> > > Ahwel, Koarle, gij zijt zo stillekes? > (Toch geen bezwaar als ik efkes uw oud-Vlomsch idioom hanteer?) > Ach, ik vraag niet zoveul: gewoon eens 'Gij hebt weer eens gelijk, nonkel' > zeggen mag volstaan. > Met warme groeten van mijn Maghrebijnse scone. > Die met die grijze snor ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#50 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Die met die grijze snor ? > Nee hoor: haar gitzwarte haren en haartjes bevinden zich op de juiste plaatsen, as je begrijpt wat ik bedoel - waar ik niet aan twijfel. U's |
|
|
#51 |
|
|
Uncle's wrote:
> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >>DIstilleren. >>Maria! Jozef! >> >>(een zelfverklaarde leraar die fouten verbetert met nieuwe fouten. Dat kan >>enkel uncle zijn, nietwaar?) >> > > > Momentje, Karel: > > overgank. werkw.; distilleerde, h. gedistilleerd > vormvariant: destilleren > > http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/203/ Ik spuw op de Taalunie. Enkel Van Dale kan nog -- en dan enkel marginaal -- mijn goedkeuring wegdragen. -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
|
|
#52 |
|
|
Uncle's wrote:
> "Uncle's" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >>http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/203/ >> > > > Ahwel, Koarle, gij zijt zo stillekes? > (Toch geen bezwaar als ik efkes uw oud-Vlomsch idioom hanteer?) > Ach, ik vraag niet zoveul: gewoon eens 'Gij hebt weer eens gelijk, nonkel' > zeggen mag volstaan. > Met warme groeten van mijn Maghrebijnse scone. Zie mijn antwoord. Verder distancieer -- of, en enkel voor uw deficiënt (Hmmm, "dificiënt" misschien?) brein, was dat "destancieer"? -- ik mij van de hele zaak. Als gij de gedesillusioneerde/gedisillusioneerde schoolmeester wilt uithangen, ga dan vooral uw gang. -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
|
|
#53 |
|
|
"Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Ik spuw op de Taalunie. Enkel Van Dale kan nog -- en dan enkel > marginaal -- mijn goedkeuring wegdragen. > Deze redenatie ex absurdo wordt helaas ook door de behangers gehanteerd in hun politieke gedachtegang. Moge je ooit het Licht zien, Karel. U's |
|
|
#54 |
|
|
"Daniel Louis" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > On Thu, 30 Jun 2005 21:17:57 +0200, Goto Factory Depot wrote > (in article <[email protected]>): > >> >> "VH" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] oups.com... >>> Goto Factory Depot schreef: >>> >>>> De conclusie bij mij is dat het Vlaams behang nooit bestaan heeft en >>>> dat >>>> de >>>> basis van wat het zou moeten zijn verder gaat met de oude vuile >>>> streken. >>>> Dat de tijd rijp is om het circus helemaal af te voeren. >>> >>> Een klein detail, het is niet aan jou om te bepalen wie of wat aan- of >>> afgevoerd moet worden. Dat is het privilege van de kiezer. Als partij >>> heeft "Vlaams Behang" inderdaad nooit bestaan. Maar bij mijn boma >>> hingen de muren er vol van. >>> >>> mvg, VH >>> >> Het is inderdaad niet aan mij om te bepalen wie of wat aan- of afgevoerd >> moet worden. >> Het Vlaams behang bestaat wel al leeft ze verder als Vlaams Blok ook al >> hingen de muren van u bomma er vol van. >> Als ik vind dat het behang een lege zak is dan is dat mijn recht. >> Als ik denk (weet) dat het behang zichzelf in de vernieling rijd is dat >> ook >> mijn recht. >> Als u denkt dat u de grootste bent dan is dat u recht. >> >> Goto > > Als dat zo is, waarom maak je je dan zo druk? Neen m'n beste. Het succes > van > het VB en jouw reactie daarop bewijst het tegendeel. > Het behang is toch niet meer dan een lege zak volg jij de media niet? Of lees jij ook alleen maar.............. van je weet wel........................ GoTo |
|
|
#55 |
|
|
"Daniel Louis" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > On Thu, 30 Jun 2005 16:52:41 +0200, Goto Factory Depot wrote > (in article <[email protected]>): > > (Gebazel geknipt) > > Door je blinde haat tegenover alles wat met het VB te maken heeft, verlies > je > de realiteit uit het oog. Ik heb medelijden met je. > > Daniel Louis > Blinde haat enkel wat ik hier doe is die behangers beHagen. De realiteit uit het oog verliezen door De Morgen, De Standaard, Het Nieuwsblad en Het Laatste Nieuws te lezen? Het VRT-VTM radio en tv nieuws te volgen? GoTo |
|
|
#56 |
|
|
On Fri, 1 Jul 2005 20:54:54 +0200, Goto Factory Depot wrote
(in article <[email protected]>): >> (Gebazel geknipt) >> >> Door je blinde haat tegenover alles wat met het VB te maken heeft, verlies >> je >> de realiteit uit het oog. Ik heb medelijden met je. >> >> Daniel Louis >> > Blinde haat enkel wat ik hier doe is die behangers beHagen. De realiteit uit > het oog verliezen door De Morgen, De Standaard, Het Nieuwsblad en Het > Laatste Nieuws te lezen? Het VRT-VTM radio en tv nieuws te volgen? > > GoTo Mocht ik ook maar de minste vorm van objectiviteit in je postings ontdekken, dan zou ik met jou in discussie gaan. Bedenk echter wel dat dogmatici zoals jij zorgen voor het fundament waar het VB zijn successen op bouwt. Daniel Louis. |
|
|
#57 |
|
|
On Fri, 1 Jul 2005 20:42:57 +0200, Goto Factory Depot wrote
(in article <[email protected]>): >>> Het is inderdaad niet aan mij om te bepalen wie of wat aan- of afgevoerd >>> moet worden. >>> Het Vlaams behang bestaat wel al leeft ze verder als Vlaams Blok ook al >>> hingen de muren van u bomma er vol van. >>> Als ik vind dat het behang een lege zak is dan is dat mijn recht. >>> Als ik denk (weet) dat het behang zichzelf in de vernieling rijd is dat >>> ook >>> mijn recht. >>> Als u denkt dat u de grootste bent dan is dat u recht. >>> >>> Goto >> >> Als dat zo is, waarom maak je je dan zo druk? Neen m'n beste. Het succes >> van >> het VB en jouw reactie daarop bewijst het tegendeel. >> > Het behang is toch niet meer dan een lege zak volg jij de media niet? > Of lees jij ook alleen maar.............. van je weet > wel........................ > > GoTo Ik heb de "media" niet nodig om me een mening te vormen. |